De eerste broodstok moet Iga energiek hebben gemaakt!
Tennis is de enige sport waar fans geobsedeerd zijn door de persoonlijkheden van spelers. Het is sport en geen soapserie, voor de liefde van God.Igatha is het type dat alles probeert om te winnen. Dus dit betekent dat Igatha meer gefrustreerd zal zijn als ze geen GOAT-carrière heeft.
Sabalenka is op zichzelf een geweldige winnaar en werkt ook heel hard, maar ze speelt ook voor de liefde van het spel en houdt ervan om de menigte te vermaken.
Ze vindt het niet erg om plezier te hebben, zelfs als dat niet optimaal is om te winnen. 6GA geeft om geen van deze dingen. Het gaat allemaal om winnen. Geobsedeerd door perfectie...
Misschien volgende week. Nu is ze waarschijnlijk nog in de VS of Griekenland en "geniet van het uitzicht" 😜Ik heb het niet over haar als persoon, maar als profatleet.
Ook al speelt ze niet in Beijing, ze zal in Wuhan zijn, dus ze zou nu ergens in China moeten trainen.
*Vrouwentennis. Niemand geeft een fuck om de persoonlijkheid van mannen.Tennis is de enige sport waar fans geobsedeerd zijn door de persoonlijkheden van spelers. Het is sport en geen soap opera, voor de helft
Aryna is momenteel aan het oefenen... op het strand.Misschien volgende week. Ze is waarschijnlijk nog in de VS of Griekenland en "geniet van het uitzicht" nu 😜
Je maakt een grapje!*Dames tennis. Niemand geeft een zier om de persoonlijkheid van mannen.
Eerlijk gezegd is dit de reden waarom ik het mannentennis niet echt volg, ondanks dat het daadwerkelijke speelniveau veel hoger ligt. Op enkele kostbare uitzonderingen na lijken de meeste jongens daar niet bijzonder charismatisch.*Dames tennis. Niemand geeft een zier om de persoonlijkheid van mannen.
Goed van haar, geniet van de overwinning Aryna!Aryna oefent momenteel ... op het strand. View attachment 399000 View attachment 399001
Ik ben het er niet mee eens. We horen non-stop over Carlos' charisma en Sinner die saai is op en naast de baan.*Vrouwentennis. Niemand geeft een zier om de persoonlijkheid van mannen.