Tennis Forum banner
181 - 200 of 210 Posts
Dus 5ga won een tennistoernooi en miste de spelers met de nummers 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Beoordeelt een gigantische nothingburger. Als ze denkt dat dit een soort momentum is, zal ze volgende week een harde realiteitstoets krijgen wanneer de sport-washing maand van gesubsidieerde fans, opgeblazen salarissen en betere spelers komen voor dezelfde buit, en haar snel verdringen.
Ze heeft 3/6 evenementen gewonnen die ze heeft gespeeld, allemaal met sterke vrienden. Heeft de finale van nog één gehaald. Lol wtf. Zelfs als ze niet wint in Beijing, wint ze niet alles? Weer een haatdragende opmerking.

Dus 5ga won een tennistoernooi en miste de spelers met de #1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 rang. Het is een gigantische nothingburger. Als ze denkt dat dit een soort momentum is, zal ze volgende week een harde realiteitstoets krijgen wanneer de sport-wasmaand van gesubsidieerde fans, opgeblazen salarissen en betere spelers voor dezelfde buit komen, en haar snel verdringen.
Jullie moeten je echt bijscholen, want op basis van recente berichten van Iga-haters weet ik niet of ik jullie moet beklagen of uitlachen.

De hoeveelheid waanideeën en gebrek aan factchecking is op dit punt gewoon angstaanjagend.

Je moet je echt informeren, want op basis van recente berichten van Iga-haters weet ik niet of ik je moet beklagen of uitlachen.

De hoeveelheid waanideeën en gebrek aan factchecking is op dit punt gewoon angstaanjagend.
Het is Trump-werk. Bullshit is koning

Dus 5ga won een tennistoernooi en miste de spelers met de #1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 rang. Beoordeelt een gigantische nothingburger. Als ze denkt dat dit een soort momentum is, zal ze volgende week een harde realiteitstoets krijgen wanneer de sport-washing maand van gesubsidieerde fans, opgeblazen salarissen en betere spelers komen voor dezelfde buit, en haar snel verdringen.
Weet je wat een gigantische nothingburger is? Deze onnozele post, kan een naam van drie letters niet goed spellen, moet schoenen en sokken uittrekken om spelers in het veld te tellen. Begrijpt de verplichte toernooien niet die nodig zijn voor volledige rankingpunten, is totaal wereldvreemd over het vermogen van de rest van de tour om Iga te vernietigen tijdens de Aziatische swing, en heeft een stok zitten waar de beste speler van deze generatie zich zorgen over maakt. Geen wonder dat deze site op zoek is naar nieuwe mods.

Ik raad ten zeerste aan om de negeerfunctie te gebruiken. Het is veel effectiever dan je ogen te moeten bleken na het lezen van zulke onzin.

Dus 5ga won een tennistoernooi en miste de spelers op #1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Geeft een gigantische nothingburger. Als ze denkt dat dit een soort momentum is, zal ze volgende week een harde realiteitstest krijgen wanneer de sport-wasse maand van gesubsidieerde fans, opgeblazen salarissen en betere spelers voor dezelfde buit komt, en haar snel verdringt.
Ik weet niet zeker waar de "5" voor staat, je moet je minstens een paar maanden in de wildernis van de Pacific Northwest hebben teruggetrokken, moeten we de TF-standaardnotatie toepassen :unsure:
Ik zie minstens drie redenen voor deelname:
1) voldoen aan de vereisten voor twee 500s per seizoen,
2) belang vanwege persoonlijke redenen: Seoul was waar haar vader deelnam aan de Olympische Spelen,
3) uitbreiden van de fanbase.

Weet niet waar de "5" voor staat, je moet minstens een paar maanden in de wildernis van de Pacific Northwest zijn verdwenen, moeten we de TF-standaardnotatie toepassen :unsure:
Ik zie minstens drie redenen voor deelname:
1) voldoen aan de vereisten voor twee 500s per seizoen,
2) belang vanwege persoonlijke redenen: Seoul was waar haar vader deelnam aan de Olympische Spelen,
3) uitbreiden van de fanbase.
4) ze heeft het vorig jaar beloofd

nou de kerel vertelde me dat ik Iga haat, maar ik denk niet dat je iemand kunt haten alleen vanwege hun tennis :confused2: mensen haten persoonlijkheden, geen spelstijlen
Er zijn mensen op dit forum die spelers gewoon haten omdat ze een slechte interactie met hun fans hebben gehad. Sommigen hebben helemaal geen reden nodig om een bepaalde speler te haten. En sommigen verzinnen redenen.

Er zijn mensen op dit forum die spelers haten simpelweg omdat ze een slechte interactie met hun fans hebben gehad. Sommigen van hen hebben geen enkele reden nodig om een bepaalde speler te haten. En sommigen verzinnen redenen omdat ze denken dat ze er minder psychotisch door zullen uitzien.
„Mensen bedenken graag monsters en gruwelen. Dan lijken ze zelf minder monsterlijk. Als ze zich dronken drinken, bedriegen, stelen, hun vrouw slaan, een oude vrouw laten verhongeren, als ze een gevangen vos met een bijl doden of de laatste bestaande eenhoorn met pijlen doorzeven, denken ze graag dat de Bane die bij dageraad cottages binnenkomt monsterlijker is dan zijzelf. Ze voelen zich dan beter. Ze vinden het gemakkelijker om te leven.“

"Mensen bedenken graag monsters en gruwelen. Dan lijken ze zelf minder monsterlijk. Als ze zich klem zuipen, bedriegen, stelen, hun vrouw slaan, een oude vrouw laten verhongeren, als ze een gevangen vos met een bijl doden of het laatst bestaande eenhoorn met pijlen doorboren, denken ze graag dat het Kwaad dat bij dageraad cottages binnendringt monsterlijker is dan zijzelf. Ze voelen zich dan beter. Ze vinden het gemakkelijker om te leven."
Image

• Love
Reactions: Freakin' Bat
Dus 5ga won een tennistoernooi waarbij de #1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 geplaatste spelers ontbraken. Tarieven een gigantische nothingburger. Als ze denkt dat dit een soort momentum is, zal ze volgende week een harde realiteitstest krijgen wanneer de sport-washing maand van gesubsidieerde fans, opgeblazen salarissen en betere spelers voor dezelfde buit komen, en haar snel verdringen.
welke realiteitstest, moet ze elk toernooi winnen om relevant te zijn in jouw mening? Dit is domheid op zijn best.

181 - 200 of 210 Posts