Waarschijnlijk de enige grandslamfinale die ik ooit zal bijwonen en dit is wat ik krijg...
Ga nooit naar GS-finales voor WTA. Je zou veel geld voor niets kunnen uitgeven, zoals dit...Waarschijnlijk de enige grandslamfinale die ik ooit zal bijwonen en dit is wat ik krijg...
Zeg me met een strak gezicht dat je geen Swiatek-Sabalenka Slam Finale live zou willen bekijken.Ga nooit naar GS-finales voor WTA. Je zou veel geld voor niets kunnen uitgeven, want dit...
Berlijn was zo'n geweldige finale om live bij te wonen
Het beste zijn de kwartfinales en halve finales - je krijgt meestal een paar goede wedstrijden en er is een Chavez, je favoriet is er ook nog... Je krijgt gewoon veel meer voor minder geldDat is het risico.
Voor mij is het veel beter om vroege rondes bij te wonen. Ja, de wedstrijden zijn meestal niet tussen topspelers, maar je kunt er veel van zien en als je niet van de wedstrijd geniet, kun je naar een andere baan gaan.
Precies...Geen speler, winnaar of verliezer is het publiek iets verschuldigd. Dit is tennis, het is sport. Klote dat je geen blockbuster hebt gekregen, maar het is wat het is
Slechte mening... Als je een live tenniswedstrijd bezoekt, verwacht je de vaardigheid van de spelers van dichtbij te zien, een opwindende sfeer en spannende slagen en rally's. Deze wedstrijd had dat allemaal niet... en houd rekening met de kosten van een Wimbledon finale ticket. Ik zou ook teleurgesteld zijn.OP ... Heb je ENIG idee hoeveel ECHTE tennisfans, mezelf incluis, HADDEN GEWILD om vandaag op jouw stoel te zitten?!
Blijkbaar niet.
Serieus, zo entitled? Je mocht getuige zijn van schittering in een historische wedstrijd en je zit hier te zeuren?
Ga alsjeblieft ergens anders klagen.![]()
Je woonde eigenlijk een epische finale bij die nog jarenlang herinnerd en genoemd zou worden.Waarschijnlijk de enige grandslamfinale die ik ooit zal bijwonen en dit is wat ik krijg...
Als dit waar is, dan zou je een loterijwinnaar moeten overwegen! Je was getuige van iets extreem zeldzaams en speciaals.Waarschijnlijk de enige grand slam finale die ik ooit zal bijwonen en dit is wat ik krijg...
Kijk naar de sjnobe Brit die een evenement bijwoont dat letterlijk eens in de 100 jaar in de geschiedenis van Wimbledon plaatsvindt en er nog steeds over zeurt.Waarschijnlijk de enige grandslamfinale die ik ooit zal bijwonen en dit is wat ik krijg...
Sommige mensen verdienen wat ze krijgen.Waarschijnlijk de enige grandslamfinale die ik ooit zal bijwonen en dit is wat ik krijg...
A) Ik geloof je niet (ik ben naar een vrouwenfinale geweest)Waarschijnlijk de enige grandslamfinale die ik ooit zal bijwonen en dit is wat ik krijg...