Tennis Forum banner

Rybakina vs Ostapenko

Roland Garros R3: [12] Rybakina vs [21] Ostapenko

6.2K views 80 replies 53 participants last post by  Namelessoldier  
#1 ·
Wie krijgt de kans om in R4 tegen Iga te spelen?

Elena leidt de H2H met 3-2, inclusief een overwinning in twee sets in hun enige ontmoeting op gravel in Rome 2023

#49 ·
Iga brengt momenteel offers aan de goden van het tennis om ervoor te zorgen dat Elena wint.
Ik denk dat als Iga echt de goden van het tennis smeekt (opmerking voor de poster: het is heiligschennend om 'god' met een hoofdletter te schrijven als je niet verwijst naar een erkende, geaccepteerde godheid) om de gewenste uitkomst te bewerkstelligen, zo'n smeekbede dan onder de categorie valt: "Wees voorzichtig met wat je wenst". Elena is net zo in staat als Ostapenko om de titelverdediger te verslaan. Sterker nog, gezien het feit dat Jelena een 6-0 H2H-voordeel heeft, in combinatie met het instinctieve besef dat zulke winstreeksen uiteindelijk moeten eindigen, zou ik willen suggereren dat Elena een grotere kans heeft om de titelverdediger te verslaan. Dus, als iemand die blij zou zijn met een vroegtijdig vertrek van mevrouw Świątek, voorspel ik dat Elena in deze wedstrijd zal zegevieren.

#7 ·
Wie krijgt de kans om Iga in R4 te spelen?

Elena leidt de H2H met 3-2, inclusief een winst in straight sets in hun enige ontmoeting op gravel in Rome 2023
Het is de moeite waard om op te merken dat Ryba in 2023 3 keer op rij won. Het was echter een geweldig jaar van haar, ze zat in de zone, in ieder geval in de 1e helft: F van AO, bijna de Sunshine Double gehaald, W Rome..

• Helpful
Reactions: tgtbtq
#36 ·
De Piephobie in deze thread is schandalig. Mijn negeerlijst, die al behoorlijk lang is, gaat nog een paar VIP-leden verwelkomen

Jk lol Ik snap het :ras::ras:
Ik rapporteer ook niemand echt :beat::silly:
Ik wed dat mijn negeerlijst veeeeeel langer is dan die van jou. Ik zie de helft van de threads niet als ik ben ingelogd, ik moet ze zoeken als ik ben uitgelogd.

#18 ·
Ik zal voor Elena supporteren en wou dat ze een makkelijkere tegenstander had zo vroeg in het toernooi, maar om eerlijk te zijn, neutraal gezien en niet denkend aan de R4, is dit een ongelooflijk sappige wedstrijd voor een derde ronde.

Ze hadden in 2023 ook minstens wat lichte ruzie, voor het geval sommigen het vergeten zijn...

#22 ·
Osta heeft vaak moeite met wedstrijden als deze - allemaal uitstekende serveerders, die haar eigen servicegames onder veel druk zetten, die haar ook vanaf de baseline bestormen en haar weinig tijd geven om uit te voeren. Tenzij Osta goed speelt (en heel goed serveert), zal Rybakina dit winnen als ze komt spelen.

#27 ·
Osta heeft vaak moeite met wedstrijden zoals deze - allemaal ace-servers, die haar eigen servicegames onder veel druk zetten, die haar ook vanaf de baseline opjagen en haar weinig tijd geven om uit te voeren. Tenzij Osta in vorm is (en heel goed serveert), zal Rybakina dit winnen als ze komt spelen.
Ostapenko versloeg Sabalenka voor het eerst met 6-4 6-1 in de finale van Stuttgart.

#25 ·
Laten we hopen dat Iga verliest van Draquline, dan kan Rybakina winnen.

Anders wil ik dat Penko wint.