Tennis Forum banner
121 - 140 of 211 Posts
De loting is bekend. Het is niet slecht, Jeline zit eigenlijk in de zwakkere helft van de loting en haar eerste twee rondes zijn IMO niet al te slecht.

Maar voor de 3e ronde denk ik dat ze de slechtste van de 13-16 geplaatste spelers heeft geloot, namelijk Hannah Klugman. En de kwartfinale wordt waarschijnlijk Pohankova of A. Penickova, die in R1 tegen elkaar spelen.

Hoe dan ook, voor deze evenementen denk ik dat het belangrijk is om je mentaal aan te passen aan het spelen als favoriet en een van de top geplaatsten, en ook ervaring op te doen tegen meisjes die dicht bij de WTA zitten. Klugman zit vrij dicht bij WTA-niveau, dus het wordt een spannende R3 als het gebeurt.

Hetzelfde hier als wat @WithIntegrity heeft gezegd.

Ze zit niet in de helft van Jones, maar trekt de zwaarst mogelijke 3R. Klugman is ook een van de spelers om in de gaten te houden.

Ik kijk uit naar Jeline's toernooi! Ze speelt morgen niet en heeft een extra dag om uit te rusten.

Succes Jeline!
Ik zie ook dat ze zich heeft ingeschreven voor drie proftoernooien in de week van 2 maart :)
Ze heeft zich die week ook ingeschreven voor twee J300-toernooien, maar ze heeft zich teruggetrokken.
Het lijkt erop dat ze meer proftoernooien gaat proberen te spelen, laten we kijken of ze erin komt :)

Australian Open 🇦🇺

Jeline's kwartfinale

(8) Elizara Yaneva 🇧🇬 vs. (Q) Margot Phanthala 🇫🇷
Mia Pohankova 🇸🇰 vs. Annika Penickova 🇺🇸
Reina Goto 🇯🇵 vs. (Q) Zhang-Qian Wei 🇨🇳
(WC) Sarah Mildren 🇦🇺 vs. (11) Jana Kovackova 🇨🇿
(14) Hannah Klugman
🇬🇧 vs. Nellie Taraba Wallberg 🇸🇪
Alana Subasic 🇦🇺 vs. Maia Ilinca Burcescu 🇷🇴
Claire An 🇺🇸 vs. Sonja Zhenikhova 🇩🇪
(WC) Koharu Nishikawa 🇦🇺 vs. (3) Jeline Vandromme 🇧🇪

Australian Open 🇦🇺

R1: (3) Jeline Vandromme 🇧🇪 def. (WC) Koharu Nishikawa 🇦🇺 6-4 3-6 6-2

Niet het beste tennis van Jeline, maar ze heeft de W gepakt.
An of Zhenikhova volgende.

Jeline was zo slecht. :tape: Tal van wilde fouten van beide kanten, deed me denken aan de US Open-wedstrijd tegen Efremova. Hopelijk zal ze enorm verbeteren in de volgende rondes, zoals ze deed in New York.

Dus ze versloeg Zhenikhova met 6-1, 7-5.

Ik heb haar R1-wedstrijd niet bekeken, maar ik ben er vrij zeker van dat ze vandaag beter speelde. Over het algemeen was het nog steeds een soort gemiddelde prestatie - ze sloeg een paar mooie forehands en had een paar goede patronen, maar de tweede service kost haar nog steeds punten door dubbele fouten, ze maakte veel te veel fouten bij de return (het had niet zo moeilijk moeten zijn om Sonja in die 2e set te breken, haar service is eerlijk gezegd verschrikkelijk), en ze is op dit moment ook helemaal niet zelfverzekerd in haar backhand.

Omdat ze verbeterde van R1 naar R2, hopelijk verbetert ze voor R3? Het wordt zeker moeilijker.

Australian Open 🇦🇺

R3: (3) Jeline Vandromme 🇧🇪 def. (14) Hannah Klugman 🇬🇧 4-6 6-3 6-2

Jeline zit in de kwartfinales :D
Ze is elke wedstrijd beter geworden gedurende het toernooi. Ze had nog steeds wat problemen met haar eerste service, maar haar forehand liet haar niet in de steek.

Dit is haar derde kwartfinale in vier JGS-deelnames :) Pohankova is de volgende.

Discussion starter · #130 ·
Verbazingwekkende consistentie op grand slams door Jeline :)

• Like
Reactions: Castelnau and Matti
Discussion starter · #132 ·
Weet iemand waar Jeline de volgende keer speelt?

Discussion starter · #135 ·
Jeline heeft slechts één van de W15's in Manacor gespeeld, weet iemand wat ze hierna speelt?

Discussion starter · #137 ·
Nu naar de halve finales!

Discussion starter · #138 ·
6-1 7-6(5) overwinning op Ekstrand en ze staat in haar eerste prof-finale!!!

Discussion starter · #140 ·

121 - 140 of 211 Posts