Tennis Forum banner

Jeline Vandromme

21K views 210 replies 12 participants last post by  Matti  
#1 ·
Ze ziet er erg getalenteerd uit!

• Love
Reactions: Barty_Tennisfan
#2 ·
Jeline is de kampioen!!! 6-0 7-5 overwinning op Gala Ivanovic. Zeer indrukwekkend, ze kwam terug van 3-5 achter in de tweede set! Agressieve speler, veel winnaars en goed aan het net!

#3 ·
Jeline is ook de U16 Europees kampioen!

• Like
Reactions: Exiliado
#7 ·
Geweldig! Geeft me goede hoop voor 2024.
Geweldig nieuws om dit seizoen mee af te sluiten!
Ik hoop haar volgend jaar goed te zien spelen! Haar spel zag er zo goed uit van wat ik van de finale zag! Haar hoogste junioren ranking tot nu toe is 166, dus ik hoop dat ze nog hoger kan komen!

#11 ·
Bij de Orange Bowl heeft Jeline zich gekwalificeerd en zit nu in de derde ronde!

• Like
Reactions: Brαm and Samwei
#12 ·
Op het J500-evenement heeft Jeline de kwartfinales bereikt! Ze versloeg de als negende geplaatste Iva Ivanova met 6-1 en 6-1!! Ze speelt hierna tegen de als vierde geplaatste Iva Jovic.

#13 · (Edited)
Jeline trok zich terug uit de Australian Open, dus hopelijk maakt ze dit jaar haar grandslamdebuut op Roland Garros. Als we naar de ITF-juniorenranglijst kijken, staat ze momenteel #102, is ze net 9 plaatsen gedaald door het wegvallen van punten, denk ik.

#19 ·
6-0, 6-2. Het andere meisje was behoorlijk verschrikkelijk en volledig overklast. Er waren nauwelijks rally's.

Jeline zal een grote sprong maken in de ranglijst en rechtstreeks toegang krijgen tot de hoofdtoernooien van de slams. We zullen haar tegen betere spelers moeten bekijken om te zien hoe goed ze werkelijk is, maar haar spel ziet er veelbelovend uit. Ik ben dol op haar forehand en service.

#20 ·
winnaar van singles en doubles op de J300!!!! geweldige start van 2024 voor Jeline!!! Slimme beslissing om in Colombia te spelen en het lijkt erop dat Roland Garros hopelijk haar eerste junior GS wordt

#22 ·
Jeline verloor van Kaitlyn Rolls in R3 Banana Bowl 500 in Brazilië, maar won de dubbel!

F: Olivia Carneiro en Jeline Vandromme d. Kaitlyn Rolls en Emily Sartz-Lunde 7-6 (3), 6-7 (4), 10-8.

Ze heeft onlangs twee keer van Rolls verloren in het enkelspel, dus het moet goed voelen om een overwinning in het dubbelspel te behalen! Ik verwacht dat haar ranking ook zal stijgen met de overwinning in het dubbelspel? @Castelnau

• Like
Reactions: Castelnau
#23 ·
Jeline speelde deze week samen met Kaitlyn Rolls in de J500 Offenbach en won de titel:#

F: (5) Rolls/Vandromme versloegen (1) Klugman/Xu 3-6, 6-0, 10-7

Ze verloor in de singles in R3 van de uiteindelijke kampioen Wakana Sonobe.

#24 ·
Jeline bereikte de finale van de J300 Astrid Bowl, het grootste junioren evenement dat in België wordt gehouden!

#25 ·
J300 Charleroi-Marcinelle / Astrid Bowl

Singles F: (2) Vandromme versloeg Krejcova 6-1 6-1 :cheer:

Won ook de dubbeltitel met Kaitlyn Rolls!

F: (1) Rolls/Vandromme versloegen Barros/Nijkamp 6-4 6-2

Ze verloren slechts 1 set de hele week in de eerste ronde :worship:

Geweldige week voor haar, ze won singles en doubles thuis!

Volgende week speelt Jeline haar allereerste junior GS op Roland Garros (als het stopt met regenen!)

Speelt (Q) Golovina in R1

#26 ·
Met haar trofeeën!

• Like
Reactions: Matti
#28 ·
Eerste Belgische vrouwelijke winnaar op Astrid Bowl sinds... Dominique Monami in 1991 :eek2:
Hebben Clijsters of Henin het nooit gewonnen?

#30 ·
Het lijkt erop dat ze nu door Adidas gesponsord wordt.