Voor alle discussies over andere toernooien waarin Emma niet speelt 
Dit zou langer kunnen duren dan Emma-Saville! 😳43 minuten in de tweede set van hun wedstrijd hebben Sorribes-Tormo en Osorio in totaal vier games gespeeld. 😂
Nog maar 15 minuten tot ze de Osario V Emma tijd van 2 uur en 50 minuten verslaan. Osario moet vandaag nog een dubbelspel spelen, haar partner is Tauson.Sorribes Tormo breekt om 4-3 voor te komen in de tweede set - die nu al 68 minuten duurt! 😮
Deze slijtageslag... Het was bijna onvermijdelijk, nietwaar?Osorio wint de tweede set met 6-4 in 83 minuten! 😍
De eerste 2 sets van Emma tegen Saville in Guadalajara duurden 2 uur en 40 minuten. Dus zelfs langer dan dat.De wedstrijd heeft tot nu toe 2 uur en 45 minuten geduurd en ze staan op het punt om de beslissende set te spelen! 💀
Het is goed om spelers met verschillende stijlen te hebben. Ik bedoel, als je naar SST kijkt, weet je zo'n beetje wat je kunt verwachten.FWIW Ik denk dat de kwaliteit van deze wedstrijd eigenlijk wel oké is geweest. Weinig echte fouten aan beide kanten. Best kijkbaar. Een echte dual.
MCOS breekt terug.
Oei...dit zou de 4-uursgrens kunnen overschrijden!SST V Osario nu officieel langer dan Emma v Saville. 3 uur 40 minuten, 3-3 in de derde.
Deze wedstrijd is legendarisch! 😍 Ik ben echter een beetje bezorgd dat ze de verliezer misschien onder zelfmoordbewaking moeten plaatsen. 😨SST V Osario nu officieel langer dan Emma v Saville. 3 uur 40 minuten, 3-3 in de derde.