Tennis Forum banner
Status
Not open for further replies.
21 - 40 of 159 Posts
Ik hoorde een tijdje terug een gerucht dat iemand het met Anna Kournikova probeerde :eek: Maar Anna is het niet!

Save
timmbo said:
Wat echt grappig zou zijn, is als ze 2 mannelijke spelers met een hoog profiel zouden betrappen die in de kleedkamer aan het rommelen zijn. Dat zou misschien een discussie waard zijn.
:) Hey timmbo

Je weet maar nooit, misschien is zoiets gebeurd en weten we het gewoon niet :)

Save
Jippo, ja, daar heb ik over gehoord :) Ik denk dat het waar is ... ik bedoel Jana & Hana

Save
Dit is wat Rennae Stubbs te zeggen had over de 5 mensen die ze zou uitnodigen voor het diner, van de website van de Rennae Reporter. Ik laat het aan jou over... V: Als je 5 mensen dood of levend zou kunnen uitnodigen voor het diner Rennae, wie zou je dan uitnodigen en waarom? A: Ik zou Jodie Foster, Bill Clinton, Rosie O'Donnell, Madonna en Russell Crowe uitnodigen (nou ja, ze is Australisch), er zijn een miljoen mensen met wie ik graag zou willen praten, dood of levend, maar ik denk dat deze groep leuk zou zijn.

Oh ja, ik dacht aan een andere Australiër. Waarom heeft Alicia Molik een roze driehoek op haar racket gestencild?

Charlie2012 - Roze is geen typische kleur van een lesbienne - het is violet (paars).

Aan de WTA-kant

Jennifer Capriati
Venus Williams
Serena Willaims
Kim Clijsters
Justine Henin
Monica Seles
Lindsay Davenport
Martina Hingis
Jelena Dokic
Sandrine Testud

Aan de ATP-kant, die Hewitt-man en Marat Safin zijn al jaren bezig.

Oh, en de Franse kranten hadden vandaag een foto van Amelie die aan het vrijen was met wat DUIDELIJK een man was onder een paar tribunes. (De man was niet gekleed. Eerder. uh.. ook wel goed bedeeld.)

Afgezien van die paar, en Sampras, is de tour zo recht als het maar kan.

Save
Oh, ik ben het vergeten :)

Save
Martina Navratilova
BJ King
Jana Novotna
Conchita Martinez
Amelie Mauresmo
Gigi Fernandez
Patricia Tarabini
Reannea Stubbs
Francesca Schiavone

Sabatini is volgens mij geen lesbienne
Mandlikova is geen lesbienne

Save
Gabby Sabatini is niet homoseksueel, tenminste dat denk ik niet.

De enigen die ik zeker weet zijn Martina N, BJK & Amelie. Zijn Conchita en Jana daadwerkelijk uit de kast gekomen?

Ik ken geen mannelijke spelers die het zijn. Hoewel ik Jim Courier verdenk.

Conchita is 100% zeker ****... BJ King sloot Gigi Fernandez een paar jaar geleden uit van de Fed Cup vanwege haar relatie met Conchita, en de VS speelden tegen Spanje.

Wat Jana betreft, het is niet 100% zeker maar bijna... Ik denk dat de meeste mensen het weten... niet dat het belangrijk is.

Jim Courier is niet ****.

Save
Ik vraag me af of BJK Lisa Raymond zou uitsluiten van de Fed Cup als ze ooit tegen Australië zouden spelen, zelfs als Lisa en Rennae wel of niet een stel zijn? Waarschijnlijk niet als ze niet weer voor de rechtbank gesleept wil worden. ;)

Gaby is helemaal niet gay!!

Conchita Martinez, geloof ik, en heb ook gelezen, zag Gigi Fernandez op een vreemde plek.

Save
Van de ATP

Ik hoorde dat een van de Woodies (Tood Woodbridge of Mark Woodforde) **** is....???

Van de WTA

Conchita MARTINEZ
Martina NAVRATILOVA
Jana NOVOTNA
Amelie MAURESMO
Arantxa Sanchez VICARIO
Patricia TARABINI

Conchita was met Gigi tijdens Wimbledon 1994 of daarvoor... een verslaggever of fotograaf betrapte hen op Wimbledon en vertelde mensen dat ze lesbisch zijn. Heb ik gelijk?

Hoe dan ook, een paar jaar later... kwam Conchita thuis en zag dat Gigi met een andere vrouw was en ze dumpte Gigi die nacht. Dat is wat een Conchita-fan me vertelde over wat er gebeurd is.

21 - 40 of 159 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.