Tennis Forum banner
Status
Not open for further replies.

Homo- en lesbische spelers?

103K views 158 replies 80 participants last post by  BunnyMeister65  
#1 ·
Ik weet dat Amélie **** is, maar ik ken de anderen niet.

Zijn er homospelers in de ATP Tour?
Zijn er andere lesbiennes in de WTA Tour?

Save
#2 ·
Ja

Save
#9 ·
Jan-Michael Gambill en Andy Roddick
Ik weet niet zeker of ze **** zijn, maar dit draadje zal zeker eindigen in een discussie over hen, dus ik kan ze beter meteen benoemen ;)

Save
#11 ·
Conchita??? echt?

BJK is getrouwd of was getrouwd, toch?

Save
#12 ·
Thomas Muster
Andrea Gaudenzi

Conchita zeker, mogelijk Tarabini als partner

Novotna
Amelie

Save
#14 ·
Wat echt grappig zou zijn, is als ze 2 mannelijke spelers met een hoog profiel zouden betrappen die in de kleedkamer aan het rommelen zijn. Dat zou misschien een discussie waard zijn.

Save
#18 ·
Gaudenzi is verloofd met een prachtig meisje uit Savona (ik denk dat ze de mooiste vriendin van een speler is) ... dus alsjeblieft geen onzin! Ze werd steeds vaker getoond tijdens zijn overwinning op Federer in Rome.

#19 ·
Waarom denken mensen niet aan biseksuele mensen, of gewoon mensen die seks hebben gehad met mensen van het andere en hetzelfde geslacht?

Ik weet zeker dat er veel gebeurt dat nooit de oppervlakte bereikt in de ATP- en WTA-tour. Al die fitte meisjes en jongens, die zich eenzaam voelen, op jonge leeftijd reizen, het missen om een normale jongere te zijn, elkaar troosten na nederlagen.

Er is meer aan tennissers dan wat ze op de baan doen. En hoe ze spelen, met wie ze officieel worden gezien, geeft ons geen definitieve indicatie van met wie ze in bed zijn geweest, of wie ze graag in hun bed zouden willen hebben.

#21 ·
Ik hoorde een tijdje terug een gerucht dat iemand het met Anna Kournikova probeerde :eek: Maar Anna is het niet!

Save
#22 ·
timmbo said:
Wat echt grappig zou zijn, is als ze 2 mannelijke spelers met een hoog profiel zouden betrappen die in de kleedkamer aan het rommelen zijn. Dat zou misschien een discussie waard zijn.
:) Hey timmbo

Je weet maar nooit, misschien is zoiets gebeurd en weten we het gewoon niet :)

Save
#23 ·
Jippo, ja, daar heb ik over gehoord :) Ik denk dat het waar is ... ik bedoel Jana & Hana

Save
#24 ·
Dit is wat Rennae Stubbs te zeggen had over de 5 mensen die ze zou uitnodigen voor het diner, van de website van de Rennae Reporter. Ik laat het aan jou over... V: Als je 5 mensen dood of levend zou kunnen uitnodigen voor het diner Rennae, wie zou je dan uitnodigen en waarom? A: Ik zou Jodie Foster, Bill Clinton, Rosie O'Donnell, Madonna en Russell Crowe uitnodigen (nou ja, ze is Australisch), er zijn een miljoen mensen met wie ik graag zou willen praten, dood of levend, maar ik denk dat deze groep leuk zou zijn.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.