Tennis Forum banner
21 - 25 of 41 Posts
Haar potentiële seizoensbeste prestatie staat op het punt ontworteld te worden, de schouder praktisch gebroken, de service aan diggelen, een angstaanjagend pijnlijke choke tegen dezelfde tegenstander in dezelfde ronde op hetzelfde toernooi 2 jaar geleden herhaalde zich op de een of andere manier, maar ze begon voor de hekken te slaan (zelfs naar Maria's maatstaven) met dit zeer memorabele punt en de reactie als resultaat. Hoewel ik het gevoel heb dat haar intensiteit hier een zeker wanhoop verried, dat ze wist dat ze deze keer niet met de winst over de finishlijn zou komen.

Venus Vs Hingis USO SF 2000

Venus speelde niet geweldig, maar verbeterde zich toen op 5-5 in de 3e set (ondanks hoe hoog sommigen dit duel ophemelen, vond ik hun Wimbledon QF eerder dat jaar van veel betere kwaliteit)
Goeie keuze! Zoals ze zelf zei - ONGELOOFLIJK.

Zelfs Richard verliet het stadion toen ze met 3-5 achterstond en een nederlaag voorzag.

Azarenka vs Ivanovic, 2013 USO R4. Een leuke, dramatische wedstrijd die tot het einde spannend was. Ik denk echt dat Ana dat jaar de finale had gehaald als ze over de finishlijn had kunnen komen đź’”
Ja, van alle wedstrijden van Ana zou dit degene zijn. Ze verloor een paar extreem competitieve hartverscheurende wedstrijden van Sharapova, maar al die wedstrijden hielden in dat Ana op een gegeven moment stikte. Maar deze wedstrijd was anders. Ze was van begin tot eind klaar voor de taak, maar Azarenka was op haar hoogtepunt. Sommige van de forehand winnaars langs de lijn, wanneer ze dicht bij de nederlaag was, waren watertandend. Uiteindelijk verloor ze en ik denk ook dat ze dat jaar de finalist had kunnen zijn als ze Vika op de een of andere manier had verslagen. Maar een onvermijdelijke nederlaag tegen Serena in de Grand Slam finale zou sowieso volgen. :)

21 - 25 of 41 Posts