Tennis Forum banner

21 - 40 of 130 Posts

·
Registered
Joined
·
26 Posts
Team "The young and the greatest"

1. Serena Williams
2. Roger Federer
3. Ashleigh Barty
4. Angelique Kerber
5. Rafael Nadal
6. Felix Auger-Aliassime

Cheerleaders: Pova Nova
 

·
Registered
Joined
·
16,449 Posts
Discussion Starter #24
Someone gonna select Coco Gauff ... :) ;) .. I have seen strange selections.
Watch her to run into Pliskova in R1. That's a straight ticket back home. But making it out of the Qualies is already a victory for the youngster.
 

·
Registered
Joined
·
1,730 Posts
Team: JINXER'S VICTIMS

1-Pliskova
2-Federer
3-Serena
4-Djokovic
5-Sharapova
6-Kyrgios

Cheerleaders: team black cats

 

·
Registered
Joined
·
16,449 Posts
Discussion Starter #27
What time is the draw tomorrow?
Hope we get Pova vs Townsend. This site will go bunker it Taylor wins. :)
Maria got to serve a double bagel. That's tons of Domination points.
Any other result is a Taylor victory. lol lol lol
 

·
Registered
Joined
·
352 Posts
Team Sod Slayers

Roger Federer
Novak Djokovic
Ashleigh Barty
Angelique Kerber
Belinda Bencic
Alexander Zverev
 

·
Registered
Joined
·
8,278 Posts
Not super happy about my team. The women's side is always a gamble but this Wimbledon the top half is especially lopsided in gravitas. Hard to predict who will come out that top quarter: Barty, Serena, Kerber, someone else? I have gambled on Kerber. Bottom half is a crapshoot, I gambled on Pliskova but I'm pretty sure she will flop no matter her great form right now. :lol: Can't see anyone else making the final though.

I have picked Raonic and Konta as 5 and 6 of my team, because of their rank (filling it up to 15+) and placing in the draw but they are both huge question marks right now.

I am pretty sure Djokovic and Federer will go far, they have great draws.
 

·
Registered
Joined
·
8,278 Posts
Yeah, the women's draw is nasty. Federer should show up in many teams. But won't he crash out?
Danger everywhere? I have to take a look at the men's draw.
hmmm. I don't see a team from "Fortitude". Are you using a different name?
https://tennisgamers.com/board/slams/skanranking.php
Yes, I recently changed names here but I don't know if it's possible at tennisgamers. I am still Owl-on-speed there.

Federer seems pretty safe till at least the SF. No guarantees of course.
 

·
Registered
Joined
·
18,442 Posts
Team: Banned on the Run

Federer
Osaka (please get past round 1 :eek: )
FAA
Raonic
Kvitova
Svitolina

:cheer: Ba'al, The Storm God
 

·
Registered
Joined
·
13,428 Posts
Now that the draw is out...

1. Djokovic
2. Federer
3. Barty
4. Osaka
5. S.Williams
6. Cilic

The women's draw is a MESS. Not sure who will get to the final from the bottom half tbh. Gambled on Osaka but who knows. Even though I didn't select Petra but I do hope she has a deep run here but not sure how she'll perform because of her injury woes tbh.
 

·
Registered
Joined
·
800 Posts
Team: #9thWimbledon#21stSlam

1. Roger Federer
2. Naomi Osaka
3. Stefan Tsitsipas
4. Petra Kvitova
5. Mateo Berrettini
6. Belinda Bencic

Cheerleader: Maria Sharapova
Can I change my team to:

Team: #9thWimbledon#21stSlam

1. Roger Federer
2. Naomi Osaka
3. Milos Raonic
4. Petra Kvitova
5. Matteo Berrettini
6. Belinda Bencic

Cheerleader: Maria Sharapova
 
21 - 40 of 130 Posts
Top