Tennis Forum banner
1 - 20 of 20 Posts

·
Registered
Joined
·
7,274 Posts
Discussion Starter · #1 ·
With Serena and why isn't he with me!!!!
 

·
Registered
Joined
·
7,274 Posts
Discussion Starter · #3 ·

·
Banned
Joined
·
11,012 Posts
btw.....is that the Boris dude.....another one of her "just good friends" male friends :rolleyes:

my baby's a goddamn whore :eek::sad:
 

·
Registered
Joined
·
7,274 Posts
Discussion Starter · #6 ·
serena you better get you some boris kodjoe and drop that wretch keyshawn.
 

·
Banned
Joined
·
11,012 Posts
that shot of her taking out the earrings for M.W.A.K....the lil "fight"...."thats ok im used to dealing with children"LMAO :lol:
 

·
Registered
Joined
·
883 Posts
YOU GO GIRL. I Think he is much better then James Blake stay with him.

Poor James is gonna need a sholder to cry on :devil:
 

·
Banned
Joined
·
1,632 Posts
Miss Cybelle the brotha is :drool:

Cybelle Darkholme said:
serena you better get you some boris kodjoe and drop that wretch keyshawn.
Uh Miss Rena betta watch out cuz Boris be Terri from Soul Food's man. :cool:
 

·
Registered
Joined
·
883 Posts

·
Banned
Joined
·
3,167 Posts
That Brotha is PHINE!

and from the looks of that picture, it seems like Serena is enjoying herself some Him. That smile, that nose, that face, that chest, those shoulders.....yes! Serena is Feelin him.

I aint mad at her.
 

·
Kart & I against the WtaWorld!
Joined
·
35,894 Posts
CC said:
Omg Rocketta, was that english? Somebody's a little too excited. :eek:
you've never heard go to mighty knows? Haha its ebonics! That Ebony king brought it out of me. :eek:

It stands for God almighty knows. :D
 

·
Registered
Joined
·
8,726 Posts
Rocketta said:
you've never heard go to mighty knows? Haha its ebonics! That Ebony king brought it out of me. :eek:

It stands for God almighty knows. :D
I figured you were saying God Almighty knows, but I thought you mistyped in your excitement. :p
 

·
Registered
Joined
·
11,233 Posts
Serena should get her some of that Kodjoe for shaw. The two of them would look great together. :hearts:
 

·
Banned
Joined
·
11,012 Posts
haha cool bird :p

yea the brutha is fine :drool: tall, dark, handsome, everything Serena said she wanted in a man :p
 
1 - 20 of 20 Posts
Top