Tennis Forum banner

1 - 20 of 22 Posts

·
Registered
16,198 Posts
Second is Aude Vermoezen, third is Ruben Bemelmans. The last one could be Michiel Antheunis but not sure.

·
Registered
13,089 Posts

·
Registered
16,198 Posts
Still, maybe I'm too harsh (but I think I'm even too optimistic) but of these youngsters the only ones who have a chance of an international tennis career are Ruben and Michiel

·
Registered
13,640 Posts
Lol my exboyfriend beat Ruben once at the final in Metalic Overpelt :) It was so fun! His whole family was sitting on one site ... ok ik ga in t nederlands verder ;) en ik aan de andere kant ... helemaal alleen! Mijn ex wilde Ruben naar t net lokken omdat hij zo klein was maar had al snel door dat het gene gewone was! Ruben kwam namelijk zelf naar t net toe! Een set en 4/3 achter en mijn ex zag het dus niet meer zitten .. hij is dan beginnen spinnen diep tegen de achterlijn en daar kon 'klein' Ruubje niet echt mee om en hij verloor de match! soit toen we achteraf hoorde welke prestaties al had, konden we onze glimlach niet meer onderdrukken! Zeker toen hij ook nog begon te wenen!!!

Later die zomer speelde hij ook nog tegen Michiel en ging in 2 sets de boot in. Michiel speelde veer overtuigender dan Ruben dus ik verwacht iets meer van hem ... maar t zal nog niet veel zijn, vrees ik!

• Like
Reactions: Wimanna

·
Registered
16,198 Posts
Hoe lang is dat dan geleden, hoe oud waren beide en welk klassement had je ex? (veel vragen, I know:p ;) )

·
Registered
13,640 Posts
mmmm is een jaar of 4-5 geleden denk ik ... (hoe oud zijn ze nu want ze waren 16 meen ik) en mijn lief was toen nog C15/2 en de anderen B4/6 of zo. Mijn ex is nu B-2/6 trouwens ;)

nog iets weten? :p

·
Registered
16,198 Posts
fleemke³ said:
mmmm is een jaar of 4-5 geleden denk ik ... (hoe oud zijn ze nu want ze waren 16 meen ik) en mijn lief was toen nog C15/2 en de anderen B4/6 of zo. Mijn ex is nu B-2/6 trouwens ;)

Ruben is nu 18 denk ik.

Nope, ik moet niks meer weten :p

·
Registered
13,640 Posts
arn said:
Ruben is nu 18 denk ik.

Nope, ik moet niks meer weten :p

zouden ze dan 14 geweest zijn ... kan wel zijn ja :)

• Like
Reactions: Come-on-kim

·
Registered
2,451 Posts
fleemke³ said:
Ik wil wel nog iets weten:
Hoe komt het dat het uit is gegaan? :p
Was hij meer fan van Kim? ;)

·
Registered
13,640 Posts
arn said:
je was er ook vroeg bij om een lief te hebben :p ;)
Bwa ja jong geleerd ... ;)

enne het einde van de relatie had niks te maken met tennis :p

·
Registered
13,089 Posts
fleemke³ said:
Bwa ja jong geleerd ... ;)

enne het einde van de relatie had niks te maken met tennis :p
Wat is nog het einde van deze uitdrukking?

Jong geleerd oud gehouden ??? (ik weet het niet meer)

1 - 20 of 22 Posts