Tennis Forum banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Team WTAworld, Senior Member
4,493 Posts
Discussion Starter #1
Waarheid dus! ;)

In deze thread mag je alles vragen wat je altijd al hebt willen weten.Als er mensen zijn die niet willen antwoorden dan moet je dat maar zeggen.

Ik heb een vraag voor Linda : Heb je wel eens de wet verbroken??
Ik heb namelijk het idee dat jij wel een beetje een rebel bent maar als het op de wetten neerkomt dat je je daar netjes aan houdt :angel: Ik zou wel eens willen weten of ik hier gelijk in heb. :p

En voor Sarah: Ben je nu bi of lesbisch?Je zegt namelijk meestal dat je bi bent maar ik hoor je echt nooit over jongens praten en op mij maakte je meer de indruk dat je lesbisch ben. Niet dat het uitmaakt natuurlijk ;) Maar hoe denk je er zelf nu over? :confused:

Ok dat zijn twee vragen die me zo even te binnen schoten.

Tot slot een vraag voor Elisabeth....Ben je nog boos op mij?We hebben het eigenlijk nooit meer over 'dat ene' gehad en ik vraag me wel eens af of je nog steeds wrok jegens mij koestert....

:kiss: mel

·
Vamorza!
57,175 Posts
hmm je hebt wel een beetje gelijk over mij. Ik ben op zich niet echt rebels, ik heb mn mening klaar en ik ben ook zeker niet zo onschuldig als de meesten denken (me has an innocent face ;)), maar het is eerder zo dat ik gewoon doe waar ik zin in heb, of t nou mag of niet, ik glip overal wel tussendoor ;) De wet overtreden...alcohol op mn 15e ofzo??!! Niks ernstigers iig :angel:

je hebt sarah zeker al n tijdje niet meer gesproken?;)

Vraagje terug: Ben je nog van plan om terug naar school te gaan? Is misschien een persoonlijke vraag maar het lijkt mij altijd zo zonde van je middelbare school!

·
Registered
152,750 Posts
hmm k ben meer een lesbisch dan bi... MAAR (een grote maar) nu denk k dat k van een jongen van de basketbal houdt! :eek: tis een beetje :confused: omdat in de volgende 3 jaar heb k van geen jongen houden en nu plotseling (suddenly?) denk k dat k van Rhys houdt! :eek:

·
4,493 Posts
Discussion Starter #4
adnil said:
hmm je hebt wel een beetje gelijk over mij. Ik ben op zich niet echt rebels, ik heb mn mening klaar en ik ben ook zeker niet zo onschuldig als de meesten denken (me has an innocent face ;)), maar het is eerder zo dat ik gewoon doe waar ik zin in heb, of t nou mag of niet, ik glip overal wel tussendoor ;) De wet overtreden...alcohol op mn 15e ofzo??!! Niks ernstigers iig :angel:

je hebt sarah zeker al n tijdje niet meer gesproken?;)

Vraagje terug: Ben je nog van plan om terug naar school te gaan? Is misschien een persoonlijke vraag maar het lijkt mij altijd zo zonde van je middelbare school!

Ok bedankt voor je antwoord ;)

Ik ben zeker van plan om terug naar school te gaan.Ik ben niet zo naief om te denken dat ik er zo wel kom ik bedoel met alleen een havo diploma schiet je niet veel mee op.Mijn plannen zijn om eerst mijn schulden af te lossen, daarna een paar maandjes naar Canada en dan of naar school in Nederland of het liefst naar een school in het buitenland.Maar ik heb wel geleerd dat je nergens zoveel leert dan als je zelf op reis gaat naar het buitenland.Ik ben als persoon erg gegroeit en toen ik terug kwam zag ik dat mijn vriendinnen niets waren veranderd....op school groei je niet zo erg als mens maar je doet er natuurlijk wel veel kennis op wat uiteraard ook erg belangrijk is. ;)

·
4,493 Posts
Discussion Starter #5
inkyfan said:
hmm k ben meer een lesbisch dan bi... MAAR (een grote maar) nu denk k dat k van een jongen van de basketbal houdt! :eek: tis een beetje :confused: omdat in de volgende 3 jaar heb k van geen jongen houden en nu plotseling (suddenly?) denk k dat k van Rhys houdt! :eek:
He Sarah!Je nederlands is echt goed!!Complimenten! :worship:
:eek: haha dat had ik niet verwacht joh!Maar wel tof!Er zijn zeker wel leuke jongens op de wereld dus waarom ook niet!Veel sterkte ermee en ik spreek je hier snel over! ;)

·
Vamorza!
57,175 Posts
Ik denk ook zeker wel dat reizen je veel leert en dat je er ook door verandert, helaas kost het wel geld ;)

Hmm een school in t buitenland....:D ;) Ik zou ook wel een tijdje in t buitenland willen studeren maar ik weet niet wat de mogelijkheden zijn :( Misschien dat je op school niet van de ene op de andere dag verandert, zoals wanneer je gaat reizen, maar het vormt je zeker wel als persoon!

Ok...vraag voor.....Bram! Waarom chatten we zo weinig de laatste tijd? :sad:

·
Registered
15,361 Posts
Oeps :eek:
Ja, jij bent minder vaak online denk 'k, en je bent altijd bezet! Dan durf ik niet storen!!
Spreek me eens aan, de volgende keer ;);) :kiss:

·
Vamorza!
57,175 Posts
:sad: Mijn bezet-zijn stoot niemand af voor wie t bedoeld is en niemand voor wie het niet bedoeld is :eek:

Voor iedereen die wil antwoorden:
Wat is het leukste dat je iemand tijdens thruth or dare eens hebt laten doen?

·
4,493 Posts
Discussion Starter #9
adnil said:
:sad: Mijn bezet-zijn stoot niemand af voor wie t bedoeld is en niemand voor wie het niet bedoeld is :eek:

Voor iedereen die wil antwoorden:
Wat is het leukste dat je iemand tijdens thruth or dare eens hebt laten doen?

bij ons eindigt truth or dare meestal met truth omdat niemand dare durft aangezien we dan de meest lullige dingen verzinnen :eek: Zoals naakt bij de buren aanbellen en vragen om een kopje suiker :eek:

·
Registered
15,361 Posts
Iemand aan iemands oren doen likken, "hey lekker ding" tegen de schoolnerd zeggen, midden de eetzaal enz ;)

Ik ben nog braaf eigenlijk :angel:

·
Vamorza!
57,175 Posts
Ik zeg ook altijd thruth en als ze dan iets vragen wat ze niet aangaat lieg ik :eek:

1 - 11 of 11 Posts