Tennis Forum banner

Video's van Emma

2 reading
178K views 1.3K replies 80 participants last post by  Bonk  
#1 ·

#5 ·
Ik denk dat dit Emma's eerste en enige wedstrijd was op een gestreamde baan in Auray 2014 en het was de eerste keer dat sommigen van ons haar zagen. Uiteraard zijn velen beter op die leeftijd, inclusief haar tegenstander, maar niet zo velen spelen zoals Emma de laatste paar games van de eerste set speelde.

#13 ·
Hopelijk werkt dit (d.w.z. zal werken, wanneer de link live gaat). Een beetje tijdreizen naar de toekomst is nodig voor hedendaagse lezers.

Is dat over en uit voor volledige wedstrijden? Ik hoopte op de Bencic-wedstrijd.
Als je de wedstrijd (of een andere) met Amerikaanse commentaar wilt, laat het me dan weten. Ik heb de meeste wedstrijden vanaf de 4e ronde met ESPN, Eurosport (dat dezelfde commentatoren gebruikt als het belangrijkste USO Youtube-kanaal) en ook Amazon Prime commentaar.

#18 ·
Wat ik hier gemist heb, is dat Emma zei dat ze elke dag om 16.00 uur wakker werd (meestal komt dit uit de VS / reizen naar het oosten doet dit), en ze zegt dat ze echt slecht is in het aanpassen aan een jetlag die meer dan een week duurt.

Jetlag heeft invloed op sommigen veel meer dan op anderen, net als de aanpassing aan de tijdzone. Misschien moet ze swings doen en in een tijdzone blijven, geen heen en weer voor een toernooi (Indian Wells was een reis van 1 wedstrijd en 8 uur TD?).

Dingen die je over jezelf leert en wat je kunt doen en wat je moet vermijden.

#24 ·
@tennismomfan zie hieronder, met tijdstempel, haar problemen met geduld (gebrek aan) en ernstige problemen met jetlag.

Verdere bevestiging van een deel van wat je hier al over zegt, uit een artikel van sleepfoundation.org dat goed geciteerd is:

#23 ·
Ik kon het interview niet bekijken vanwege het geluid. Ik begrijp niet waarom. Roemenië heeft het snelste internet ter wereld na Zuid-Korea. Cluj-Napoca is ook een IT-centrum. Twitter heeft perfect geluid, zoals hieronder te zien is.

#27 · (Edited)
Hoe meer men over de vertraging praat, hoe erger het wordt.
Ik reisde vroeger nogal veel.
Mijn eigen mening is dat het veel weg heeft van een heel laat feestje. Men verstoort gewoon het slaappatroon van het lichaam en dus een aantal van de natuurlijke cycli van het lichaam.
Sommige mensen veroorzaken ernstige fysieke stress voor hun lichaam door geen regelmatig slaappatroon te hebben of gewoon niet genoeg te slapen.
Er was een onderzoek dat de vermindering van zuurstof op grote hoogte kan bijdragen aan een gevoel van onwelzijn.
In de afgelopen jaren waren de vliegtuigen niet volledig onder druk gezet. Ik denk dat het zelfs in moderne vliegtuigen moeilijk is om vliegtuigen volledig onder druk te zetten.

#46 ·
Als ze er teleurgesteld of gestrest uit had gezien, wedden dat al diegenen die graag wilden zeggen dat ze onder druk stond en haar situatie met andere spelers vergeleek, erover zouden zijn begonnen. Ze is waarschijnlijk van streek dat ze heeft verloren, maar zal het buiten de media afhandelen en ik vind deze aanpak goed, anders voeg je nog meer onnodig drama toe. Goed voor haar. 👍🏻