Ik kijk uit naar nog veel meer iconische momenten zoals deze.
Favoriet moment van de US Open voor mij! Ik kon niet anders dan glimlachen
Als je de wedstrijd (of een andere) met Amerikaanse commentaar wilt, laat het me dan weten. Ik heb de meeste wedstrijden vanaf de 4e ronde met ESPN, Eurosport (dat dezelfde commentatoren gebruikt als het belangrijkste USO Youtube-kanaal) en ook Amazon Prime commentaar.Hopelijk werkt dit (d.w.z. zal werken, wanneer de link live gaat). Een beetje tijdreizen naar de toekomst is nodig voor hedendaagse lezers.
Is dat over en uit voor volledige wedstrijden? Ik hoopte op de Bencic-wedstrijd.
Wat ik hier gemist heb, is dat Emma zei dat ze elke dag om 16.00 uur wakker werd (meestal komt dit uit de VS / reizen naar het oosten doet dit), en ze zegt dat ze echt slecht is in het aanpassen aan een jetlag die meer dan een week duurt.
Verdere bevestiging van een deel van wat je hier al over zegt, uit een artikel van sleepfoundation.org dat goed geciteerd is:@tennismomfan zie hieronder, met tijdstempel, haar problemen met geduld (gebrek aan) en ernstige problemen met jetlag.
Bedankt voor het plaatsen hiervan. Deze in het bijzonder is een geweldig interview, het herinnert me eraan wat een mooie glimlach ze heeft.
Dat is heel aardig van jeIk heb Emma's volledige wedstrijd in de 2e ronde tegen Zhang op de US Open geüpload. Je kunt het hier downloaden -
Ze leek hier in een betere stemming dan tijdens de persconferentie na de wedstrijd tegen Sasnovich.
Bedankt! Deze wedstrijden waren op YouTube (althans in de VS), maar het is ook geweldig om ze met Navratilova's commentaar te bekijken.Naar aanleiding van @drive volley sux eerder, hier zijn de links voor de 4R/QF/SF en de finale van de USO. Alle Britse dekking.