Tennis Forum banner
621 - 640 of 1,362 Posts
Willekeurige gedachte.

Emma is in het echt veel bruiner dan je op foto's ziet lol
Ik denk dat Emma's half-Aziatische genen haar een hogere melanineconcentratie in de huid geven dan in 100% blanke huid, dus ik gok dat Emma, met dezelfde hoeveelheid blootstelling aan de zon, meer uitgesproken bruiningsreacties zou krijgen dan Katie of andere blanke spelers.

Aan de EE-mensen die morgen aanwezig zijn, misschien willen jullie voor de opening bij de poort kamperen en naar baan één rennen om je stoel te bemachtigen, wetende wat er maandag is gebeurd :dog:

Ik vond het leuk om haar en Katie vandaag in Queens te zien spelen. De wedstrijd van Katie was wat 'harder werken', omdat het zo close was, maar ik wist dat ze uiteindelijk zou winnen. Emma was sterk en in controle. Met dit vertrouwen en geloof zou ze de volgende wedstrijd moeten winnen. Ik heb de eerste set van de wedstrijd gezien en denk dat Emma een goede kans heeft om Sramkova uit te dagen en alles te winnen. Goede tekenen van ons meisje. Ik denk dat de stroom van vertrouwen en zelfvertrouwen terug is. :)

Ik vond het leuk om haar en Katie vandaag te zien spelen in Queens. Katie's spel was wat meer 'hard werken' omdat het zo close was, maar ik wist dat ze uiteindelijk zou winnen. Emma was sterk en in controle. Met dit vertrouwen en geloof zou ze de volgende wedstrijd moeten winnen. Ik zag de eerste set van de wedstrijd en denk dat Emma een goede kans heeft om Sramkova uit te dagen en alles te pakken. Goede tekenen van ons meisje. Ik denk dat de stroom van vertrouwen en zelfvertrouwen terug is. :)
De magie van gras. 🥰

Terwijl ik haar gemakkelijke winnaars zag creëren in haar wedstrijd tegen Bucks, had ik twee gedachten.
1. Het is zoveel gemakkelijker voor haar om winnaars te creëren op gras dan op gravel, beide omdat ze tempo kan creëren en gemakkelijker door kan slaan, en omdat haar belangrijkste wapen, de mogelijkheid om de bal vroeg te nemen, nog krachtiger is op gras.
2. De nieuwe coachingopstelling lijkt goed te werken, wat betreft haar agressief gaan voor de service en forehand. Maar toen herinnerde ik me dat Mark Petchey haar service en forehand niet verbeterde door haar techniek of iets dergelijks te veranderen. Hij veranderde haar racket (naar zwaarder) en de snaren. En ze zei dat hij geen technische coach is, maar goed in het opzetten van patronen tijdens de training. Ik was een beetje verrast door het "niet-technische" deel, maar ik denk dat ze het zou moeten weten. Lol. Dus misschien vullen hij en Cavaday elkaar goed aan. Ik denk dat ze met beiden zal hebben gesproken over wat hun sterke punten zijn en waarom ze denkt dat het het beste zou zijn om ze allebei te hebben.

• Like
Reactions: Papasoni
Terwijl ik haar gemakkelijke winnaars zag creëren in haar wedstrijd tegen Bucsa, had ik twee gedachten.
1. Het is zoveel gemakkelijker voor haar om winnaars te creëren op gras dan op gravel, zowel omdat ze tempo kan creëren en gemakkelijker kan doorslaan, als omdat haar belangrijkste wapen, de mogelijkheid om de bal vroeg te nemen, nog krachtiger is op gras.
2. De nieuwe coachingopstelling lijkt goed te werken, wat betreft haar agressief gaan voor de service en forehand. Maar toen herinnerde ik me dat Mark Petchey haar service en forehand niet verbeterde door haar techniek of iets dergelijks te veranderen. Hij veranderde haar racket (naar zwaarder) en de snaren. En ze zei dat hij geen technische coach is, maar goed in het opzetten van patronen tijdens de training. Ik was een beetje verrast door het "niet-technische" deel, maar ik denk dat ze het zou moeten weten. Lol. Dus misschien vullen hij en Cavaday elkaar goed aan. Ik denk dat ze met beiden zal hebben gesproken over wat hun sterke punten zijn en waarom ze denkt dat het het beste is om ze allebei te hebben.
Misschien werd het "niet-technisch" gevormd door haar recente ervaring met Vlado. Petchey lijkt technischer dan welke andere tenniscommentator dan ook. Hij uitte ook zijn ongenoegen over het uiterlijk van haar forehand op de Australian Open en het is verbeterd sinds hij het overnam.

621 - 640 of 1,362 Posts