Tennis Forum banner

1 - 20 of 162 Posts

·
Registered
Joined
·
21,902 Posts
Discussion Starter #2
Re: Hand incident!!! Hand incident!!!

Now lets boo Maria!
 

·
Administrator
Joined
·
29,120 Posts
Re: Hand incident!!! Hand incident!!!

:haha: If Sharapova had missed that serve I bet she would have mentioned the hand
 

·
Registered
Joined
·
21,902 Posts
Discussion Starter #7
Re: Hand incident!!! Hand incident!!!

Maria serve another ace!
 

·
Registered
Joined
·
34,742 Posts
Re: the hand part 2

Maria serves an ace while Patty had her hand up. Patty complains to the umpire that she had her hand up, umpire ignores her and awards the point to Maria.
 

·
Registered
Joined
·
21,902 Posts
Discussion Starter #11
Re: Hand incident!!! Hand incident!!!

hahahahaha

those frogs are booing Maria... ahahahahahaha for what?
 

·
Registered
Joined
·
29,542 Posts
Re: Hand incident!!! Hand incident!!!

and just like last time, the person who didnt do the hand was booed

however patty was in the right...i was shoutin at the tv for sharapova to stop lol

its sooo tense
 

·
Registered
Joined
·
5,372 Posts
Re: the hand part 2

Maria was a huge bitch about it, walking to the other side to serve. she did it to Peer last fall too.

the whole crowd saw it.
 

·
Registered
Joined
·
4,864 Posts
Re: Hand incident!!! Hand incident!!!

Sharapova has as many fair-play as Brie Whitehead has games in WTA tournaments...
 

·
Premium Member
Joined
·
171,102 Posts
Re: Hand incident!!! Hand incident!!!

Yeah, now this will give the haters a reason to discount Marias fight out there:haha: You know they will have to find somthing.:help: Even though there was not a damn thing she could do about it :rolleyes:
 

·
Team WTAworld, Moderator, Polish & Serbian Kingdo
Joined
·
119,559 Posts
Re: Hand incident!!! Hand incident!!!

I'm laughing my belly off. :rolls: What a match!
 

·
Registered
Joined
·
1,497 Posts
Re: the hand part 2

Maria serves an ace while Patty had her hand up. Patty complains to the umpire that she had her hand up, umpire ignores her and awards the point to Maria.
:eek:
 

·
Registered
Joined
·
29,542 Posts
Re: Hand incident!!! Hand incident!!!

patty put her hand up and stopped...maria continued to serve but unlike serena's fault, she served an ace...she saw patty had her hand up and still moved to the other side...i gotta go back and watch it tho...great match!
 
1 - 20 of 162 Posts
Top