Tennis Forum banner

1 - 12 of 12 Posts

·
***** Emeritus
42,411 Posts
Discussion Starter #1
Van VRT Teletekst:

"Sabine Appelmans stopt met haar omroepwerk op TV1. Dat hebben TV1 en Appelmans in onderling overleg beslist. Sabine Appelmans wil zoveel mogelijk tijd doorbrengen met haar kindje en dat is niet altijd even gemakkelijk te combineren met het werk als omroepster. Wel wil Sabine in een minder strak verband blijven samenwerken met TV1. Sabine Appelmans wordt opgevolgd door Katja Retsin. Retsin liet zich op TV1 voor het eerst opmerken in Het Swingpaleis. Haar echte TV1-maidenproef was "De Nationale Test", waarin ze als panellid sterk voor de dag kwam. Nu is ze te zien in "1 jaar gratis", naast Herman Van Molle."

Was een beetje te verwachten en persoonlijk ben ik er niet rouwig om ;)

·
Vamorza!
57,175 Posts
jammer van sabine!

Das toch Katja van TMF he? Die is cool!

·
Registered
16,198 Posts
en nu in de juiste thread posten... lol

Ze is niet alleen bekend van TMF, maar ook nog van TV1, radio Donna,... Ze valt echt niet meer te ontwijken! Maar ze heeft tenminste hersenen, da is meer als die meeste anderen mat looks kunnen zeggen!

En ik denk niet dat ik Sabine als omroepster ga missen :eek:

·
Registered
1,054 Posts
Ik denk ook dat het zo beter is, ik denk dat Katja Retsin dat wel goed zal doen, die is veel vlotter in zo'n dingen!
Ik hoop dat Sabine misschien later nog iets voor één of ander sportprogramma gaat doen. Ze blijft wel nog tennismatchen becommentariëren, dat doet ze wel goed vind ik: ze heeft altijd zo wat "inside-informatie" die we bijvoorbeeld van de Eurosport commentators niet moeten verwachten! :)

1 - 12 of 12 Posts