Tennis Forum banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Team WTAworld, Senior Member
4,493 Posts
Discussion Starter #1
Hey ik zoek dat ene gave carnavalsnummer waar je op het begin die klokken hoort luiden.Echt een feest nummer maar ik zou niet weten van wie het is of hoe het heet!Kan iemand me helpen???

x Melissa

·
Registered
13,635 Posts
Is dat van Andre van Duin? hoor de klokken luiden?

·
4,493 Posts
Discussion Starter #3
Nee die is het niet, er word niet echt met tekst gezongen eigenlijk alleen lalalalala..etc;)

·
***** Emeritus
42,911 Posts
Oh ja, ik ken dat liedje. 'k Heb daar op een trouwfeest ooit nog iets op uitgevoerd (was iets met een schijf en een pollepel geloof ik :eek:). Maar heb geen flauw idee meer welk liedje dat nu precies was. Sorry...

·
Registered
13,635 Posts
Bedoel je het liedje van kabouter klus: het is fijn, het is fijn, een kaboutertje te zijn, lalalalalalala(maar ik geloof niet dat je daar klokken hoort);)
anders weet ik het ook niet, misschien is er een carnavalskrakers site?

·
4,493 Posts
Discussion Starter #7
Nee Irma die is het niet , maar toch bedankt voor dat je me probeert te helpen en naar die carnavalskrakersite ben ik al op zoek;)

·
Registered
34,742 Posts
Ik heb geprobeerd door te zoeken op die woorden die Josh daar zegt, maar noppes.

enig idee wat er allemaal in die tekst voorkomt?

·
4,493 Posts
Discussion Starter #10
Het irritante is dat er geen woord tekst in voorkomt.Op het begin hoor je klokken luiden en dan begint een orkest ofzo te spelen.Super gaaf nummer maar tis zo moeilijk uit te leggen.:sad: Ik hoop maar dat ik erachter kom want dan kan k m downloaden.

·
***** Emeritus
42,911 Posts
'k Ben wel niet zeker of Melissa het wel op dat nummer had, want er was toch wel tekst in dat nummer (meen ik mij te herinneren). Er kwam wel nog al veel Bing Bong of zoiets ook in voor...

·
Vamorza!
57,175 Posts
Is het niet Daar in dat kleine café aan de haven, maar dan de karaokeversie ofzo? ;)
Dat dacht mn zus.

1 - 15 of 15 Posts