Tennis Forum banner

1 - 20 of 29 Posts

·
Registered
46,727 Posts
Discussion Starter #1
Je viens tout juste de visionner pour la première fois à la télévision la publicité enregistrée par Céline Dion au profit de la Fondation de l'Hôpital Sainte-Justine. Je l'ai trouvée très intelligente et j'ai vraiment aimé le concept. J'ai pu trouver un lien vers la publicité ici et j'ai pensé intéressant de vous le faire partager.

Pour ceux qui ne seraient pas au courrant, Sainte-Justine est le principal hôpital pour enfant du Québec (au Canada). Celine Dion s'est associée à la Fondation cette année en en devenant la marraine. On se souviendra aussi de l’association de Celine à la cause de la Fibrose Kystique.

·
Registered
6,853 Posts
She's on The Tonight Show tonight!

*has no idea what all those French words say other than Celine Dion and a hospital and Cystic Fibrosis*

·
Registered
46,727 Posts
Discussion Starter #3
DiVaMoNiCaSeLeS said:
She's on The Tonight Show tonight!

*has no idea what all those French words say other than Celine Dion and a hospital and Cystic Fibrosis*
I was talking about the new advertising that Celine did for Sainte-Justine Hospital foundation. I was telling that I think it’s very intelligent and that I liked the concept. Unfortunately, the advertising is only in English since Sainte-Justine is in Montreal (mostly French speaking town).

You can still look at it if you want to hear Celine sing in French ;)

·
Registered
5,966 Posts
celine dion and inelligent in the same sentence? lol :)

·
Registered
8,402 Posts
rand said:
celine dion and inelligent in the same sentence? lol :)
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh :p lol

I love Céline Dion too :) :D :) :D ;) !!!!!

·
Registered
8,402 Posts
Kanji said:
I don't want to comment about this... :p Anyway, the "intelligent" was for the advertisement ;)
*cough* heyyyyy, be " kind " with her :p lol !!!!!

·
Registered
46,727 Posts
Discussion Starter #9
Mary Cherry said:
*cough* heyyyyy, be " kind " with her :p lol !!!!!
Don't worry Mary, Celine's one of my favorite singer too. I will never talk badly about her, but I know some will and I just don't see the point of starting a fight about that :angel:

·
Webmaster
2,107 Posts
Kanji said:
Shhhhh! I said no fight :angel:
Go away :p
make me :devil:

Mary Cherry said:
Mariah is a good singer, but Célmine Dion is an excellent singer :p lol
this is not true! :mad: I have conclusive evidence that proves mariah has more talent and a better voice... this is indesputable scientific research... and even if it WAS a matter of opinion, my opinion means more than yours and kanji's because I have a PhD in Opinionology.

·
Registered
8,402 Posts
Poe said:
make me :devil:

this is not true! :mad: I have conclusive evidence that proves mariah has more talent and a better voice... this is indesputable scientific research... and even if it WAS a matter of opinion, my opinion means more than yours and kanji's because I have a PhD in Opinionology.
Oh, I can' t believe it :p :eek: lol. I think that Miss Carey' s talent is in her false breats :p ;) lol !!!!!

·
Registered
46,727 Posts
Discussion Starter #19
Oh my good! We are getting two movements here... I knew this was going to happen :eek:

Total counts for now :
- Celine's supporters : 2
- Mariah's supporters : 2

Right now, we have a tight...

1 - 20 of 29 Posts