Zou haar gebrek aan focus en het verspillen van setvoorsprongen kunnen verklaren
TF's gay radar slaat weer toe!Wacht, ik dacht dat ze een lesbienne was![]()
Is eerder gebeurd, maar misschien wel
Verklaart misschien haar gebrek aan focus en het verspillen van set-leads
Dingen kunnen veranderen en weer veranderen of we kunnen alleen een deel zien...Wacht, ik dacht dat ze lesbisch was![]()
Ja, waarschijnlijk op dit forumBedankt jongens, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze romantisch betrokken was bij die dikke bogan actrice.
Gezichts-uitgedaagd 😂😂VERKERING???????
Ik dacht dat ze betrokken was bij die gezichts-uitgedaagde Amerikaanse actrice?
En ze durven haar een man te noemen.Rebel's verliefdheid was onbeantwoord.
Ik begrijp volkomen waar ze vandaan komt, het proces om het te melden kan op zichzelf al traumatisch zijn. Ik hoop dat ze een goed ondersteuningssysteem om zich heen heeft, het is essentieel!Het niet-rapporteren is vreemd als zijn loutere aanwezigheid genoeg is om over te huilen.
Het is eng spul. Sommige mensen hebben de behoefte om altijd controle te hebben over een relatie, en in gevallen als deze, waar er een breuk is, kan stalking een laatste redmiddel zijn om de controle terug te krijgen. Dan kunnen er zeldzame extreme gevallen zijn waarin de stalker zo gestoord is dat hij degene die hij stalkt doodt als een manier om te zeggen dat niemand anders een romantische relatie met deze persoon kan hebben als zij dat niet kunnen. Men moet echt voorzichtig zijn met wie men romantische relaties aangaat. De gevolgen kunnen dodelijk zijn als men de verkeerde kiest ☠Ik hou ervan hoe het eigenlijke stalkgedrag nauwelijks wordt besproken in dit topic.
VRIEND???????
Ik dacht dat ze betrokken was bij die gezichtsloze Amerikaanse actrice?
jullie twee zijn echt ietsBedankt jongens, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze romantisch betrokken was bij die dikke Australische actrice.
Hoezo weigert ze hem aan te geven?
Is er een mogelijkheid dat ze weer bij elkaar komen?
Ze wilde hem waarschijnlijk niet zo ver brengen om hem aan te geven, althans niet op dit punt. Ze wilde hem waarschijnlijk gewoon de boodschap geven dat ze niet wilde dat hij haar volgde. Er moet enige speling zijn tussen iemand vertellen dat er geen kans is om weer bij elkaar te komen en dat je niet wilt dat ze ergens opduiken, en hen als stalker bestempelen en ze laten verbannen of juridische stappen ondernemen en een contactverbod tegen hen instellen.Ik vind het leuk hoe het eigenlijke stalkgedrag nauwelijks wordt besproken in dit topic.
Misschien is ze niet biseksueel, maar eigenlijk hetero. Dit is geen bi-uitwissing.TF doet alsof biseksuelen niet bestaan
Ik hoop dat je stalker is aangepakt en dat Muchova's dat ook wordt.Waar hebben jullie het in godsnaam over? Als deze kerel haar naar verschillende evenementen volgt en ervoor zorgt dat hij binnen haar gezichtsveld is, is dat natuurlijk een probleem! Hij wil dat ze hem ziet en aangezien het niet de eerste keer is, is hij zich ervan bewust dat het haar leed bezorgt.
Als ze hem aangeeft, kan ze hem laten verbannen. Het probleem is dat je je soms in van die situaties waarin mannen zich ongepast gedragen, schuldig voelt over het 'in de problemen brengen van hen', ook al zijn hun acties volledig hun eigen verantwoordelijkheid. Helaas weet ik dat, en waarschijnlijk ook de andere 10 vrouwen die op TF zitten.