Tennis Forum banner

1 - 20 of 23 Posts

·
Registered
838 Posts
Discussion Starter #1
Dat was wat ik deze morgen las op teletekstpagina 454 (staat er eigenlijk nog altijd op). Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik dacht dat dit niet kon. Ik was al aan het zoeken naar een uitleg (jetlag, kwetsuur, druk, een enorm talent).

Achteraf blijkt het gewoon een enorme blunder van die mannen van de vrt te zijn. Het is iets wat ze in het verleden nog gedaan hebben. Ik vraag hierbij aan die "leuke gasten" om in de toekomst ten minste de juiste winnaar aan te duiden.

Bijna iedereen van naam is nu uitgeschakeld in de helft van Kim. Ik zie echt niet in wie haar nu nog uit de finale kan houden.

·
Registered
33,292 Posts
Ja, daarom check ik de resultaten zowel op de NOS teletekst als op die van de VRT...

·
Registered
838 Posts
Discussion Starter #6
Megli said:
Ja, daarom check ik de resultaten zowel op de NOS teletekst als op die van de VRT...
Ik heb dat dan ook onmiddellijk gedaan, maar zowel op de Duitse als op de Nederlandse teletekst (en ook die van CNN, maar die stelt niets voor)hadden ze nog niets aangepast.

De Britse teletekst (BBC) kunnen we niet meer zien (wat ik behoorlijk spijtig vind), enkel de 888 werkt nog voor buitenlanders. Ik vraag me eigenlijk af waarom ze dat gedaan hebben (dat interaktief gedoe kunnen we toch niet gebruiken in België).

·
Registered
33,292 Posts
Ik doe precies datzelfde Rik, ik kijk ook vaker op die Duitse (maar liever niet, want ik haat Duits) of die van de CNN. Maar het is wel waar, die 'teleteksten' zijn met sommige toernooien heel snel met aanpassen, maar met sommige ook helemaal niet.

Ja, ik vond de teletekst van de BBC ook altijd fijn, en was best wel :fiery: toen ze die weg hadden gehaald.

• Like
Reactions: Lynx

·
Registered
6,834 Posts
Ma how zeg, ge had mij bijna nen hart attack bezorgt Rik.
Word hier net wakker, open WTAWorld, staat daar een thread vanboven: Liu - Clijsters 6-1 6-1...
Grrrr! :mad: :p

·
Registered
12,019 Posts
Ik had dat ook vanmorgen toen ik wakker werd...ffkes naar TT p. 454 gegaan...en ik was plots knalwakker :eek: Maar dan maar ff naar pag. 400 gegaan en daar stond in koeien van letters dat ze makkelijk gewonnen had....oefff... btw, de mails die ik al naar de verantwoordelijke van TT heb verzonden zijn ni meer te tellen...

·
Registered
12,019 Posts
great smash said:
Nog zo iets: Op de teletekst zijn ze er nog altijd niet achter welk de familienaam is van Paradorn Srichaphan :eek:
Ze hebben daar zelf ooit een pagina aan besteedt dat Paradorn de achternaam is...omdat het de gewoonte is in Thailand om de achternaam eerst te zetten...maar ze zijn daarin ook fout zenne... De ATP heeft die namen zelf al wa gewisseld :p lol

·
Registered
33,292 Posts
wimanna said:
Ze hebben daar zelf ooit een pagina aan besteedt dat Paradorn de achternaam is...omdat het de gewoonte is in Thailand om de achternaam eerst te zetten...maar ze zijn daarin ook fout zenne... De ATP heeft die namen zelf al wa gewisseld :p lol
Ik kan me da nog precies herinneren, dat verhaal op pagina 499. ik wordt er gek van nu, want elke teletekst gebruikt een andere naam geloof ik.

·
Banned
3,072 Posts
From what I gather, where you're from you have a pretty bad teletext system when it comes to tennis.......that's a shame - it's a pretty hugh mistake to make, no wonder it gave some of you heart attacks! I wish you still had BBC teletext that is far better - their tennis information is mostly correct! I live in the UK so I get BBC TV.

I think one of you said that you wrote a letter or email to the company. That's a great idea - it has always worked for me. I know it's not exactly the same but about four years ago Eurosport always showed ATP tennis and very rarely any of the WTA Tour. I sent them a few emails about it (and I'm sure many others did too ;)) and now they have the best coverage of WTA tennis than any other European channel!

:wavey:Rachel

·
Registered
12,019 Posts
RayRob said:
I wish you still had BBC teletext that is far better - their tennis information is mostly correct! I live in the UK so I get BBC TV.

:wavey:Rachel
No :sad: BBC Ceefax in not available since last week :sad:

VIEWERS OUTSIDE THE UK
Select page 199 for a reduced Ceefax service....

(BBC TV Listening - BBC TV Links - Cookbook - Subtitles)

·
Registered
13,635 Posts
here it's already not there anymore since last year. I really missed it during wimbledon

and canvas teletext sucks, mostly the pages don't even show up :rolleyes:

·
Registered
838 Posts
Discussion Starter #20
irma said:
here it's already not there anymore since last year. I really missed it during wimbledon

and canvas teletext sucks, mostly the pages don't even show up :rolleyes:
Dat is raar. Dat probleem heb ik nooit.

1 - 20 of 23 Posts