Tennis Forum banner
1 - 5 of 5 Posts

· Registered
14,488 Posts
Het heeft er ook mee te maken dat de Roland Garros finale van Kim bij het grote publiek veeeeeel meer is bijgebleven dan de Wimbledon finale van Justine.

Voor de kenners zal het dubbelspel de doorslag hebben gegeven dat bij Kim toch wel heel wat beter was.

En zoals iemand al zei; Het waren bijna allemaal Vlaamse prijzen die Kim won. In principe staat ze maar 1 trofee voor; die van sportvrouw van het jaar.

· Registered
14,488 Posts
Objectief was het bereiken van de finale in Wimbledon straffer dan het bereiken ven de finale in RG, maar qua spanning, entertainment,... is RG zo blijven zitten bij de mensen! Het was voor elke sportliefhebber HET hoogtepunt van het jaar, veel meer als wimbledon.

Kim wordt ook meer beschouwt als 'het meisje van bij de buren'; Ze lijkt voor iedereen meer bereikbaar dan Justine en is altijd vriendelijk.<br />Niet dat Justine niet vriendelijk is, maar de mensen weten veel minder over haar en het spreekwoord zegt; onbekend is onbemind

Ik weet dat dit subjectieve gegevens zijn maar ze zijn zeker ontzettend bijlangrijk bij zo'n prijsuitreikingen.

Komt er dan nog bij dat Kim in de onderlinge confrontaties voorstaat en pas makkelijk won op de brilliance game wat vers in het geheugen ligt.

btw. ik vind dat dubbel zeker meetelt en in zijn geheel van ik de prestaties van Kim indrukwekkender als die van Justine.

· Registered
14,488 Posts
It's obvious Kim ios my fav, but Justine is my third fav, so I ALWAYS hope she gets far. I don't even root against her when she plays Kim, I just support Kim more.

<br />For me it's not about chosing sides, but about who deserves the title the most being and I have to say Kim deserves the title more.

1 - 5 of 5 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.