Ze geeft de schuld van haar slechte prestaties aan de stress van betrapt worden op doping. Zoals ja..... DOE GEEN DRUGS KINDEREN.Dit was gericht aan haar fans, vandaar "aan degenen die mij echt steunen". Het doet me denken aan toen ze een soortgelijke verklaring aan haar fans moest geven over hun gedrag en berichten toen ze verloor.
Voelt als een oversharing, maar dat is wel wie ze is. Zou waarschijnlijk het beste zijn geweest om gewoon sorry te zeggen en toe te geven dat het een slecht oordeel was in de hitte van het moment. Niet alsof ze toch gaat winnen van de haters.Ik vind het wel leuk, maar het voelt een beetje... zou je Sharapova ooit zoiets horen zeggen? Serena? Waarschijnlijk niet. Impliceert dat ze misschien de scheiding mist die je nodig hebt tussen het interne en het externe.
Dubbele standaarden, hè? Waar was je toen dit gebeurde?“Ik heb veel spelers ballen zien stuiteren uit frustratie, en eerlijk gezegd had ik niet zulke harde oordelen verwacht.”
View attachment 367567
De vernedering om door een 17-jarige in de maling genomen te worden.Ik haat alle excuses in plaats van te zeggen dat ze misschien is uitgespeeld door spelers die hard werken om te verbeteren. Het is niet zo dat verliezen van Mirra hier erger is dan verliezen van Noskova vorig jaar op de AO.
Dit. Het maakt me kapot. Was wat ze deed dom? Natuurlijk. Maar ze stuitte een bal uit frustratie, 30 voet over het kind. Door de reacties zou je denken dat ze een line drive de tribune in schoot, zoals Tsitsipas deed in Wimbledon. Ik denk niet dat Zverev zoveel aandacht kreeg toen hij zijn racket op de stoel van de scheidsrechter vernietigde.Lol, ik kan niet geloven hoe overdreven dit allemaal is. Welk gedrag? Mensen hebben duidelijk geen tennis gekeken in zijn gloriedagen. De bal op de grond slaan? Ze moet stoppen met het uitleggen van elk detail dat de media zal schrijven, laten we duidelijk zijn dat Iga niet het materiaal is waar je een schurk van maakt.
En als ze een nep PR-verklaring had uitgebracht, zou ze precies dezelfde reacties hebben gekregen van precies dezelfde mensen hier. Het maakt letterlijk niet uit wat ze doet of zegt.Ik bedoel, waarom excuses aanbieden en dan in feite alle redenen opsommen waarom we medelijden met haar zouden moeten hebben? Ik weet dat tennisspelers nogal afgesloten zijn van de realiteit en dat er een mate van sociopathie nodig is om tot de besten te behoren, maar Iga lijkt veel minder zelfbewustzijn te hebben dan de meesten en haar team blijft daaraan toegeven. Plaats gewoon een nep PR-verklaring en ga verder.
Helaas kunnen sommigen van ons dingen niet zomaar achter ons laten en verdergaan. Dit is een beetje alsof je tegen iemand die verdrietig is zegt dat hij gewoon moet stoppen met verdrietig zijn, zo werkt haar brein niet. Ze zal een manier moeten vinden om verder te gaan en zich misschien van sociale media moeten verwijderen als dat haar helpt om alle negatieve opmerkingen te vermijden die ze duidelijk te veel ziet.Ze bekommert zich te veel om wat mensen van haar denken. Aryna simuleerde dat ze op de AO RU-trofee plaste en gaat dan gewoon verder met haar dag en maakt TikToks.
Ze leeft haar leven niet in de Notities-app en schrijft verklaringen die langer zijn dan Harry Potter en de Geheime Kamer.
Dit is zo'n slechte mening.100% op het spectrum / problemen met emotionele regulatie / oversharing als symptoom. Eerlijk gezegd, ik ken het gevoel en het is moeilijk om te navigeren als je jonger bent en meer geeft om het feit dat iedereen je aardig vindt en je begrijpt. Dus ze wordt bekritiseerd omdat ze robotachtig en emotieloos is, en als ze emotioneel is, wordt ze daar ook op bekritiseerd.Sociale media doen niemand een plezier. Ze zou er gewoon mee moeten stoppen.
Het is altijd gemakkelijk om iemand te zien die beroemd en rijk is en er gewoon van uit te gaan dat ze een geweldig leven hebben, maar die roem kan iemands mentale gezondheid aantasten. Zoveel mensen die elk klein ding dat je doet beoordelen, kan vermoeiend zijn. Ik zou graag het geld willen hebben, maar nee bedankt voor het roemgedeelte daarvan.Ze weet niet eens wat voor geweldig leven ze over het algemeen heeft. Wat een massa zelfmedelijden.
Maar ze voelt het duidelijk ook in termen van het niet winnen van een titel en het mislopen van de felbegeerde gouden medaille.