Tennis Forum banner
1 - 20 of 27 Posts

· Registered
12,019 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Totaal off topic.....

Sofie? Ben jij dat in Blokken????????????

Ik hoorde plots dat je geïnteresseerd was in tennis en alle Belgische meisjes volgde...en naar de challengers ging in Belgie. Toen viel mijne frank en d8 ik dat gij da moest zijn ;)

· Registered
4,609 Posts
OMG ontmaskerd :eek:

Bij deze wil ik ook mijn oprechte excuses aanbieden aan al de meisjes die ik vergeten vernoemen ben :angel: ;)

· Registered
12,019 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Fieke said:
OMG ontmaskerd :eek:

Bij deze wil ik ook mijn oprechte excuses aanbieden aan al de meisjes die ik vergeten vernoemen ben :angel: ;)
Wel jammer he, om zo op die extra vraag het antwoord onschuldig te blijven...maar het zal wel moeilijk zijn om op zo'n moment helder te denken... Toch knap gedaan zenne :kiss:

· Registered
4,609 Posts
Merci *blush* 'k was een beke te zenuwachtig denk ik. Toen ik vandaag de beelden zag vond ik ook dat ik redelijk stroef overkwam. Soit, 'k heb toch er toch 100 euro aan bons voor de Fnac aan overgehouden :) ;)

Chique van u trouwens dat ge door had dat ik het was :eek:

· Registered
12,019 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Fieke said:
Merci *blush* 'k was een beke te zenuwachtig denk ik. Toen ik vandaag de beelden zag vond ik ook dat ik redelijks troef overkwam. Soit, 'k heb toch er toch 100 euro aan bons voor de Fnac aan overgehouden :) ;)

Chique van u trouwens dat ge door had dat ik het was :eek:
hehe, ik hoorde plots 'en ik volg zowat alle Belgische meisjes'...toen d8 ik, da moet iemand van het forum zijn... Ikke tegen os ma: 'Hebt ge gehoord hoe da meiske noemt? Sofie?' en toen zei den Ben: "Sofie van der K......" ( da ben ik nu vergeten).

Toen wist ik zeker dat gij da waard. Op uw foto's staat trouwens altijd: Sofievdk ;) :D

· Registered
39 Posts
Ik ad ook zo 'n vermoeden toen ik hoorde dat jouw naam sophie was en daje was geïnteresseerd in Evelyne van hyfte en al . Ben crabbé wist totaal nie wie dat da waren .zijn gezicht op da moment was :haha:
enne sophie don't worry daje een beetje verlegen was , ik zou in uw plekke verzeker den hele tijd met een gezicht zoals een tomaat daar ebben gezeten :p

· Registered
10,834 Posts
ik kijk altijd 's middags naar blokken, hopelijk komt ge der binnenkort op want daar lopen ze nog wat achter :)

· Registered
4,609 Posts
Bwa, hij is goed in wat hij doet, maar de eerste reactie van mijn ma (die zo eerlijk is als een kind van 5 ;)) was toch: 'k vind het maar een dikkenekske...

• Like
Reactions: E. Blackadder

· Registered
15,695 Posts
kirstenfan said:
Ik ad ook zo 'n vermoeden toen ik hoorde dat jouw naam sophie was en daje was geïnteresseerd in Evelyne van hyfte en al . Ben crabbé wist totaal nie wie dat da waren .zijn gezicht op da moment was :haha:
Ik denk dat Ben idd niet veel van tennis weet ;)

Gisterenmiddag:

Ben: "Hoe heet de zus van Kim Clijsters, die ook tennis speelt?"
Speler: "Elke"
Ben: "Just! En das ook 'n straffe hoor!!!"

:eek::eek:

:angel::angel::angel:

· Registered
12,019 Posts
Discussion Starter · #14 ·
bram_born84 said:
Ik denk dat Ben idd niet veel van tennis weet ;)

Gisterenmiddag:

Ben: "Hoe heet de zus van Kim Clijsters, die ook tennis speelt?"
Speler: "Elke"
Ben: "Just! En das ook 'n straffe hoor!!!"

:eek::eek:

:angel::angel::angel:
:lol: Ik zei tegen mijn zus: "Yeps, volgend jaar top-10" :angel: :eek:

Go Elke ;) :kiss:

· Registered
4,609 Posts
*bump*

Vooraleer een aantal mensen mij hier vermoorden omdat ik niks heb gezegd over de herhalingen ;)... Deze week zou het 's middags nog eens uitgezonden worden, maar ik weet niet juist welke dag...

· Registered
11,975 Posts
Fieke said:
*bump*

Vooraleer een aantal mensen mij hier vermoorden omdat ik niks heb gezegd over de herhalingen ;)... Deze week zou het 's middags nog eens uitgezonden worden, maar ik weet niet juist welke dag...
:D Dan zal ik zeker kijken :D

· Registered
11,975 Posts
:woohoo: Het is vandaag :bounce: :bounce:

Je kijkt zo jong uit :eek:

1 - 20 of 27 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.