Tennis Forum banner

1 - 20 of 28 Posts

·
Registered
Joined
·
361 Posts
Discussion Starter #1
..who watched "FRIENDS" last night.

Gunther calls Ross and "aisel"

what does that mean? and do you know what all gunther was saying?

thanks.
 

·
Miss Verstand
Joined
·
16,531 Posts
They speak dutch in Friends? Gosh, never realized we had such a cool language <img src="biggrin.gif" border="0">
 

·
Team WTAworld, Destroyer of the Ring
Joined
·
5,336 Posts
Originally posted by Josh:<br /><strong>But Gunther is German, not Dutch, no?</strong><hr></blockquote>

Ah, but the English speaking people often confuse Dutch and German in movies and series.<br />If an actor plays somebody from Holland e.g. they speak German in stead of Dutch. <img src="rolleyes.gif" border="0">
 

·
Registered
Joined
·
152,750 Posts
lol Or maybe he said Eikel! <img src="wink.gif" border="0"> <img src="redface.gif" border="0">
 

·
Registered
Joined
·
152,750 Posts
lol but of course I know "eikel"! hahaha

It was on a Dutch movie last night (yeah, the token one Dutch movie a month was on! lol). Although I don't think much of their translation... in the Englishs subtexts they translated it to "idiot"... hmmm I don't think so! <img src="wink.gif" border="0">

btw, do you guys know they movie (in English it's called "Bastards and Bridesmaids"???) I think it's set in Amsterdam? I was trying to figure it out... but one guy lived at Nassaukade... that's in Amsterdam right? lol (hmm why the hell am I asking you, you're all from Belgiu anyway!) <img src="wink.gif" border="0"> .
 

·
Registered
Joined
·
152,750 Posts
lol but of course I know "eikel"! hahaha

It was on a Dutch movie last night (yeah, the token one Dutch movie a month was on! lol). Although I don't think much of their translation... in the Englishs subtexts they translated it to "idiot"... hmmm I don't think so! <img src="wink.gif" border="0">

btw, do you guys know they movie (in English it's called "Bastards and Bridesmaids"???) I think it's set in Amsterdam? I was trying to figure it out... but one guy lived at Nassaukade... that's in Amsterdam right? lol (hmm why the hell am I asking you, you're all from Belgiu anyway!) <img src="wink.gif" border="0"> .
 

·
Team WTAworld, Senior Member
Joined
·
41,227 Posts
<img src="graemlins/wavey.gif" border="0" alt="[Wavey]" /> Hi Sarah!!!!!!!

HOLLANDERS!!!!!!!!!!!! WE NEED DUTCH PEOPLE!!!! lol I've never heard of the movie, I think it's some typical dutch movie.
 

·
Registered
Joined
·
152,750 Posts
Hi K!!! <img src="graemlins/wavey.gif" border="0" alt="[Wavey]" /> <img src="graemlins/kiss.gif" border="0" alt="[Kiss]" /> Goeie Morgen! <img src="smile.gif" border="0">

Yeah, it probably is a typical Dutch film. I missed the title in Dutch! lol It went too fast! All the Belgian films they show here (oh yes, and they show sooooooooo many - sarcasm - are French-Belgian, not Vlaams!) <img src="frown.gif" border="0">
 

·
Team WTAworld, Senior Member
Joined
·
41,227 Posts
why are the flemish movies not popular? <img src="graemlins/sad.gif" border="0" alt="[Sad]" /> <img src="graemlins/sad.gif" border="0" alt="[Sad]" />

They are so much better then the dutch ones <img src="tongue.gif" border="0">
 

·
Registered
Joined
·
152,750 Posts
Hey, we get hardly any foreign movies on tv here anyway... which really sucks! And when we do get foreign movies they are usually Asian, or French or Russian... like ARG! hehe

I want Dutch speaking movies!!! So not fair!!!
 

·
Team WTAworld, Senior Member
Joined
·
41,227 Posts
<img src="graemlins/sad.gif" border="0" alt="[Sad]" /> <img src="graemlins/sad.gif" border="0" alt="[Sad]" /> <img src="graemlins/sad.gif" border="0" alt="[Sad]" /> We always get american movies...
 

·
Registered
Joined
·
13,635 Posts
bastards and bridemaids, I don`t think I know that movie. what was it about?
 

·
Registered
Joined
·
152,750 Posts
umm it was about some guy who never had sex, and he fell in love with his best friend (female), who already had a boyf, and didn;t wanna sleep with the guy... the guy's name was Dmitri... damned if I can remember his best friend's name though! lol And then Dmitri was getting advice on how to make his best friend fall in love with him freom some other guy who was a real chauvinist! lol And this guys' girlfriend "Floor" kept getting mad at him because of the advice he was giving Dmitri... ahh haha that's a bad explanation...
 
1 - 20 of 28 Posts
Top