Sandrine may comeback to play! - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Apr 28th, 2003, 12:55 PM   #1
country flag Lindsayfan
Senior Member

Lindsayfan's Avatar

Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all Lindsayfan is a name known to all
Arrow Sandrine may comeback to play!

Sandrine Testud : « J'envisage de revenir! »

Un peu plus de deux mois (19 février) après avoir donné naissance à une petite Isabella, Sandrine Testud a passé le week-end à Andrézieux où elle nous a révélé qu'elle envisageait sérieusement de retrouver le circuit !

--------------------------------------------------------------------------------
Un peu plus de deux mois (19 février) après avoir donné naissance à une petite Isabella, Sandrine Testud a passé le week-end à Andrézieux où elle nous a révélé qu'elle envisageait sérieusement de retrouver le circuit !
-Tout d'abord, Sandrine, comment vous portez-vous ?
« Très bien ! Ça a été un peu dur les premières semaines, mais un tel bonheur vaut toutes les victoires ! »
-Comment avez-vous vécu ce retour dans l'ambiance de la Fed Cup ?
« C'était très bizarre de ne plus être dans l'équipe (NDLR : la Lyonnaise a disputé son dernier match le 27 avril 2002 à Buenos Aires). Mais c'était super, parce que j'ai retrouvé toutes les filles avec lesquelles j'avais gagné en 1997. »
-Que représente cette épreuve ?
« Ce qui est génial, c'est de pouvoir jouer pour son pays. Malheureusement, depuis 1997, ils ont changé la formule et je crois qu'aujourd'hui, la Fed Cup bat de l'aile. Les meilleures ne jouent plus, je pense qu'il va falloir revoir une nouvelle fois le réglement et essayer de revenir à un format comme la coupe Davis. »
-Même si, cette année, les soeurs Williams ou encore Kim Clijsters et Justine Henin la jouent
« Oui, mais on va voir si elles vont la jouer jusqu'au bout »
-Comment évaluez-vous les chances de cette équipe de France ?
« Elles peuvent très bien gagner cette Fed Cup. Amélie, dans un bon jour, peut battre n'importe qui, Nathalie est très solide et elles ont un bon double. Alors, pourquoi pas ? D'autant qu'il y a beaucoup de jeunes qui poussent derrière »
-Où en êtes-vous ? Rejouez-vous ?
« J'ai retapé un peu la balle. Tennistiquement, ça ne va pas trop mal, c'est physiquement que c'est plus dur ! Mais, si je retrouve l'envie de m'entraîner sérieusement, je referai peut-être quelques tournois l'an prochain, voire même en fin d'année. »
-Était-ce prévu ?
« Non, mais le bébé, lui non plus, n'était pas prévu ! Quelque part, la compétition me manque, mais, la priorité, c'est ma fille. Il faut que je voie comment je pourrais la faire voyager avec moi. »
-Votre classement est-il bloqué ?
« Oui, je reste onzième jusqu'en février 2004. J'ai droit à huit tournois et à trois wild-cards. »
-Ce qui veut dire qu'on pourrait vous voir en 2004 à Roland Garros
« Oui voire, comme je vous l'ai dit, dès la fin de l'année. Parce que je reprends quand je le désire »
-Rejouer pour une équipe lyonnaise vous tenterait-il ?
« Ce serait super. Mais il faudrait que je sois prise dans une équipe On verra, d'autant qu'aujourd'hui, je joue au TC Paris »
RECUEILLI PAR L. P
Lindsayfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Apr 29th, 2003, 09:40 PM   #2
country flag saby
Team WTAworld
Senior Member

saby's Avatar

saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future
Très bonne nouvelle

j'espère à très bientôt

saby is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 3rd, 2003, 10:50 AM   #3
country flag NicoMary
Senior Member

NicoMary's Avatar

NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold
Qu'elle bonne nouvelle, je l'ai vu ce Week end j'étais à Andrézieux Bouthéon pour la Fed cup cela m'a fait trop plaisir de la voir, je souhaite qu'elle revienne et qu'elle réussisse
NicoMary is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 10th, 2003, 11:59 PM   #4
country flag rated_next
Senior Member

rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute
let the celebrations begin
rated_next is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2003, 09:25 PM   #5
country flag Scotso
Senior Member

Scotso's Avatar

Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute
Can someone translate the gist of this into English for me?

I see something about Roland Garros in 2004 That would be swell

Le Poussin! Faithfully ignoring the haters since 1995.

Le Poulailler de Poussin! (Simontarded.)

Ron Paul for President 2012!
Scotso is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2003, 09:28 PM   #6
country flag Scotso
Senior Member

Scotso's Avatar

Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute Scotso has a reputation beyond repute
Nevermind I got it

We can't wait, Sandrine!

Le Poussin! Faithfully ignoring the haters since 1995.

Le Poulailler de Poussin! (Simontarded.)

Ron Paul for President 2012!
Scotso is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 12th, 2003, 09:09 PM   #7
Sonja
Momomental

Sonja's Avatar

Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute Sonja has a reputation beyond repute
That's really good news!
Amélie Mauresmo, 2009 GDF Suez, 2007 Proximus Diamond Games, 2006 World No. 1 ,Wimbledon Champion, Proximus Diamond Games, Gaz, Australian Open, 2005 YEC, Advanta Chamionships, Italian Open, Proximus Diamond Games, 2004 World No. 1, Advanta Championships, Generali Linz, Rogers Cup, Italian Open, German Open, 2003 J&S Cup, Advanta Championships, 2002 Rogers AT&T Cup, Dubai Open, 2001 Gaz, Nice, Amelia Island, and Eurocard Ladies German Open, 2000 Adidas International, and 1999 Bratislava Champion

There's a fine line between love and hate; that line is called family!

No one does things exactly the way I want them to. No one ever has. It’s a problem they have!

AZARENKA!
Sonja is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 13th, 2003, 03:33 AM   #8
country flag Mattographer
TF's Resident Photographer

Mattographer's Avatar

Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute Mattographer has a reputation beyond repute

This is my signature. Pretty neat, isn't it?
Mattographer is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 13th, 2003, 10:21 AM   #9
country flag NicoMary
Senior Member

NicoMary's Avatar

NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold
Quote:
Originally Posted by Dr. Scotso
Can someone translate the gist of this into English for me?

I see something about Roland Garros in 2004 That would be swell
She explain that she might come back to play before the end of 2003 so she will be in RG in 2004
NicoMary is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 13th, 2003, 11:37 AM   #10
country flag Nicoleke
Senior Member

Nicoleke's Avatar

Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold Nicoleke is a splendid one to behold
Yay !!!!!
Old May 18th, 2003, 04:49 AM   #11
country flag GoSandrine
Senior Member

GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future GoSandrine has a brilliant future
Hey Fellow Marines

I had a feeling she'd catch the fever again but I didn't know for sure...

YEEEEEEHAAAAAAAA!!!!

GoSandrine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 18th, 2003, 04:07 PM   #12
country flag rated_next
Senior Member

rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute rated_next has a reputation beyond repute
Hey Ed
rated_next is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 18th, 2003, 04:48 PM   #13
Hingis#1
Junior Member

Hingis#1 has disabled reputation
WWOOOHOOO!!!!!
Hingis#1 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 18th, 2003, 06:39 PM   #14
Jordan.
Senior Member

Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road Jordan. is on a distinguished road
Jordan. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules