WTA Awards 2013 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Oct 20th, 2013, 11:25 AM   #1
country flag SeMany
Senior Member

SeMany's Avatar

SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold
WTA Awards 2013

was denkt ihr?

Player of the year: Serena Williams

Most improved Player: Simona Halep

Comeback Of The Year: Kirsten Flipkens

Newcomer Of The Year
: Eugenie Bouchard

Doubleteam Of The Year: Ich würde es eigentlich Barty/Dellaqua gönnen...Award hängst vielleicht vom Istanbulergebnis ab

Comeback of the year ist dies Jahr schwierig..Flipkens ist nette und das Wimbledonhalbfinale war schon echt prima..Penetta hat aber auch viele Spielerinnen die sie mögen und mit dem US Open Halbfinale hätte sie es auch verdient..
nennenswert auch Kusnetzowa und Knapp und natürlich unsere Andrea...da hätten aber bessere GS Resultat kommen müssen
SeMany is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Oct 20th, 2013, 11:27 AM   #2
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute
Re: WTA Awards 2013

Quote:
Originally Posted by SeMany View Post
was denkt ihr?

Newcomer Of The Year

Doubleteam Of The Year: Ich würde es eigentlich Barty/Dellaqua gönnen...Award hängst vielleicht vom Istanbulergebnis ab

Comeback of the year ist dies Jahr schwierig..Flipkens ist nette und das Wimbledonhalbfinale war schon echt prima..Penetta hat aber auch viele Spielerinnen die sie mögen und mit dem US Open Halbfinale hätte sie es auch verdient..
nennenswert auch Kusnetzowa und Knapp und natürlich unsere Andrea...da hätten aber bessere GS Resultat kommen müssen

Der Player of the Year kann eigentlich nur an Serena gehen.

Jelena Jankovic - Empress of WTA

Serena Williams - Simply Serena; simply the best!
Saraya! is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 20th, 2013, 11:56 AM   #3
country flag tennisfreak13
Senior Member

tennisfreak13's Avatar

tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by SeMany View Post
was denkt ihr?

Newcomer Of The Year

Würd ich so unterschreiben. Beim Doppel wäre ich auch für Barty/Dellaqua, aber ich glaub dafür hätten sie in Istanbul dabei sein müssen, oder zumindest ein GS Finale gewinnen müssen. Die wären auf jeden Fall Double Newcomer Of The Year.
tennisfreak13 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 20th, 2013, 01:34 PM   #4
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute

Gibt es denke ich nicht viel zu diskutieren.

Hier auch nicht, 5 WTA-Titel in einem Jahr ist einfach irre.

Comeback Of The Year: Flavia Pennetta
Flipkens' Comeback war eigentlich eher schon letztes Jahr, da kam sie ja aus dem Nichts zurück und hat einen WTA-Titel gewonnen und war auch in Linz nur einen Satz vom Finale entfernt. Deswegen tendiere ich hier zu Flavia.

Newcomer Of The Year
Auch eindeutig, von ~150 in die Top 32.

Doubleteam Of The Year: Keine Ahnung
KatjaS is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules