Der Laberthread Vol.3 - Page 255 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old Nov 10th, 2013, 04:24 PM   #3811
popinjay
Senior Member

popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold
Re: Der Laberthread Vol.3

Quote:
Originally Posted by mk27 View Post
Nein, das bin ich nicht.
Okay, dann melde dich mal an.
popinjay is offline View My Blog!  
Sponsored Links
Advertisement

Old Nov 10th, 2013, 04:26 PM   #3812
country flag joy division
Senior Member

joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Einige Leute verstehen nicht, dass eine Asylannahme Snowdens eine jahrzehntelange Bündnisstruktur sowie außenpolitische Leitplanken, die quasi mit Beton gegossen worden sind, vom einen auf den anderen Tag sehr gefährden würde. Politik und Außenpolitik im Besonderen funktioniert so nicht, glaubt es mir.

Snowden hat der Welt sicher einen Dienst erwiesen, ABER die Konsequenzen davon musste er kennen. Das Öffentlichmachen war ein Risiko, das er bereit sein musste einzugehen.
Wie es funktioniert wissen wir doch jetzt langsam, nicht erst seit Snowden.
Ich kann keinen Grund erkennen, warum man haarsträubende Verhältnisse und Mechanismen, auch wenn sie seit Jahrzehnten in Beton gegossen sind, nicht zu ändern versuchen sollte.
Welchen Dienst hätte Snowden der Welt wirklich erwiesen, wenn nichts geschieht ?

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Nochmal: Er erfüllt keine Asylkriterien.
Darum geht es hier zunächst doch gar nicht.
Die Frage würde erst dann auftauchen (und wäre vermutlich rechtlich zu regeln) wenn Snowden in Deutschland aufgrund des Auslieferungsersuchen der USA festgenommen würde.

Last edited by joy division : Nov 10th, 2013 at 04:33 PM.
joy division is offline View My Blog!  
Old Nov 10th, 2013, 04:29 PM   #3813
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by pariah View Post
Okay, dann melde dich mal an.
Nein, ich mache eigentlich keine Tippspiele.
mk27 is offline View My Blog!  
Old Nov 10th, 2013, 04:37 PM   #3814
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute

die ersten Ergebnisse sind da, es wird keine München 2022 Bewerbung geben.
Echt schade das Deutschland ein land geworden ist das gegen alles ist.
matthias is offline View My Blog!  
Old Nov 10th, 2013, 04:42 PM   #3815
popinjay
Senior Member

popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by matthias View Post
Solche Tippspiele langweilen mich immer schnell, vor allem, weil ich schnell vergesse, dass ich da mitgemacht habe
Ich kann dir einen guten Neurologen empfehlen.

Old Nov 10th, 2013, 04:53 PM   #3816
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute

Mit dem Snowdon sehe ich das ähnlich wie Ziva.

Jelena Jankovic - Empress of WTA

Serena Williams - Simply Serena; simply the best!
Saraya! is online now View My Blog!  
Old Nov 10th, 2013, 04:56 PM   #3817
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Quote:
Nicht unbedingt. Bei einer bundesweiten Abstimmung bezüglich einer Fußball-WM/-EM dürfte das anders aussehen.
mk27 is offline View My Blog!  
Old Nov 10th, 2013, 04:56 PM   #3818
popinjay
Senior Member

pariah is dead, long live popinjay.

Old Nov 10th, 2013, 04:57 PM   #3819
country flag Jimmie48
In The Lap Of The Gods

Jimmie48's Avatar

Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Saraya0 View Post
Mit dem Snowdon sehe ich das ähnlich wie Ziva.
Der Mann heisst Snowden, so viel Zeit sollte dann schon sein, in Anbetracht des Dienstes den er der Menschheit erwiesen hat.

My Tennis Photo Website

Twitter
Jimmie48 is offline View My Blog!  
Old Nov 10th, 2013, 04:58 PM   #3820
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by mk27 View Post
Nicht unbedingt. Bei einer bundesweiten Abstimmung bezüglich einer Fußball-WM/-EM dürfte das anders aussehen.
Fussball, Fussball, Fussball ................
matthias is offline View My Blog!  
Old Nov 10th, 2013, 04:59 PM   #3821
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Jimmie48 View Post
Der Mann heisst Snowden, so viel Zeit sollte dann schon sein, in Anbetracht des Dienstes den er der Menschheit erwiesen hat.
Der Oberlehrer wieder

Mir so egal..und den Dienst sehe ich da nicht..für mich ist er ein Verräter.

Jelena Jankovic - Empress of WTA

Serena Williams - Simply Serena; simply the best!
Saraya! is online now View My Blog!  
Old Nov 10th, 2013, 05:00 PM   #3822
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Quote:
Kann ich nur so unterstreichen.
Bahnhöfe (okay, hier knapp dafür), Fracking, Olympia, Vorschläge/Ideen in der Politik, die über altbekannte Denkstrukturen hinausgehen... Immer wird alles sofort zerredet.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!  
Old Nov 10th, 2013, 05:02 PM   #3823
country flag Jimmie48
In The Lap Of The Gods

Jimmie48's Avatar

Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute

Quote:
Fussball, Fussball, Fussball ................
Ist nunmal mit weitem Abstand der Nationalsport, daran wird sich auch nie was ändern.

My Tennis Photo Website

Twitter
Old Nov 10th, 2013, 05:03 PM   #3824
popinjay
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Jimmie48 View Post
Das sagt gerade der "dass"-Verweigerer.

Old Nov 10th, 2013, 05:05 PM   #3825
country flag Jimmie48
In The Lap Of The Gods

Jimmie48's Avatar

Quote:
Originally Posted by Saraya0 View Post
Der Oberlehrer wieder

Mir so egal..und den Dienst sehe ich da nicht..für mich ist er ein Verräter.
Hat nichts mit Oberlehrer zu tun, es ist einfach ein Zeichen der Höflichkeit den Namen von Personen richtig zu schreiben, ich gebe mir ja auch Mühe deinen Namen falls ich ihn verwende korrekt zu buchstabieren.

Das eine Diskussion über dieses Thema mit dir von vornherein müßig ist war mir klar, da wollte ich nicht drauf hinaus

My Tennis Photo Website

Twitter
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules