Der Laberthread Vol.3 - Page 205 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old Oct 28th, 2013, 02:57 PM   #3061
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute
Re: Der Laberthread Vol.3

Quote:
Originally Posted by Adrian. View Post
Azarenka und Stosur?

was ist mit Rena?
Die bekommt genug Auszeichnungen, diese Trostpreise braucht Serena nicht

Jelena Jankovic - Empress of WTA

Serena Williams - Simply Serena; simply the best!
Saraya! is offline View My Blog!  
Sponsored Links
Advertisement

Old Oct 28th, 2013, 03:03 PM   #3062
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute

The WTA has begun testing noise levels at tournaments in order to find a proper way to curb grunting. USA Today reports that the WTA began testing in the spring.

“There is more data to be done, there’s more assessment to be done on the different audible levels,” WTA chief executive Stacey Allaster said. “There are a variety of different environments that you need to assess the audible levels—indoor buildings, outdoor buildings, small venues, different surfaces, etc…we are committed to the strategy to drive excessive grunting out of the game, and we believe it’s through the next generation.”

Old Oct 28th, 2013, 04:04 PM   #3063
country flag Kerbiefan
Senior Member

Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold Kerbiefan is a splendid one to behold

Quote:
Azarenka und Stosur?

was ist mit Rena?
Wo ist denn das Problem mit Stosur? Macht doch nen lockeren und netten Eindruck.
Kerbiefan is offline View My Blog!  
Old Oct 28th, 2013, 05:54 PM   #3064
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias has disabled reputation

Das ist echt nur Trostpreis
Völlig lächerlich diese Preise
matthias is offline View My Blog!  
Old Oct 28th, 2013, 07:53 PM   #3065
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Quote:
Hmm, zum Dehnen sind die ganz nett, aber richtig Krafttraining kann man nicht machen. Gut, gewisse Berreiche wie Arme oder Beine kann man in gezielten Übungen trainieren, jedoch sind die Übungen starr auszuführen und ka...
Also komme ich ums Fitness nicht herum?
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!  
Old Oct 28th, 2013, 07:58 PM   #3066
country flag Fury
Senior Member

Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Gute Übungen mit dem Theraband sind ein bisschen komplizierter und man sollte sie besser nicht ohne Anleitung probieren - man kann so viel falsch machen.

Dinah Pfizenmaier * Angie Kerber * Annika Beck * Julia Goerges * Sam Stosur * Li Na * Simona Halep * Svetlana Kuznetsova * Venus Williams * Vika Azarenka * Ashleigh Barty
Fury is offline View My Blog!  
Old Oct 28th, 2013, 08:07 PM   #3067
country flag Adrian.
Let's have a kiki!

Adrian.'s Avatar

Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute

Quote:
glaub nicht, vielleicht, wenn man schon fett Erfahrung hat, aber am Anfang braucht man ne Weile, bis man alles richtig macht und die Übungen ausführen kann?! zum dehnen sinds ganz nett, richtig Kraftübungen kann man machen, aber mit Anleitung

Quote:
Originally Posted by Fury View Post
Gute Übungen mit dem Theraband sind ein bisschen komplizierter und man sollte sie besser nicht ohne Anleitung probieren - man kann so viel falsch machen.
jo, sehe ich genauso...

Adrian. is offline View My Blog!  
Old Oct 28th, 2013, 10:10 PM   #3068
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Das wäre kein Problem, meine Schwester ist Physiotherapeutin.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!  
Old Oct 29th, 2013, 10:05 AM   #3069
country flag Fury
Senior Member

Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of

Quote:
Das wäre kein Problem, meine Schwester ist Physiotherapeutin.
Wow - du hasts gut! Dann wolltest du wohl nur testen, was wir hier so wissen

Dinah Pfizenmaier * Angie Kerber * Annika Beck * Julia Goerges * Sam Stosur * Li Na * Simona Halep * Svetlana Kuznetsova * Venus Williams * Vika Azarenka * Ashleigh Barty
Fury is offline View My Blog!  
Old Oct 29th, 2013, 12:21 PM   #3070
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by ~Poseidon~ View Post
Nur mal um die Wichtigkeit dieses deutschen Sub-Forums hervorzuheben:

Aktuell lesen 102 Leute das Sub, mehr als das russische, mehr als das serbische (und Jankovic spielt gerade).
Ich glaube kaum, dass das viele nicht Deutsche Leser sind.

Leute, meldet euch doch an!
Also ich bin mir nicht so sicher, ob diese Userzahlen wirklich stimmen. Laut der Übersicht sind gerade z.B. 75 Leute in Julias Forum - ohne das da jetzt irgendwas von Bedeutung passiert wäre in den letzten 2 Wochen. Das ist wahrscheinlich eher eine Serverfunktion, die nicht so wirklich funktioniert.

KatjaS is offline View My Blog!  
Old Oct 29th, 2013, 12:50 PM   #3071
country flag Jimmie48
Live at the Rainbow!

Jimmie48's Avatar

Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by KatjaS View Post
Also ich bin mir nicht so sicher, ob diese Userzahlen wirklich stimmen. Laut der Übersicht sind gerade z.B. 75 Leute in Julias Forum - ohne das da jetzt irgendwas von Bedeutung passiert wäre in den letzten 2 Wochen. Das ist wahrscheinlich eher eine Serverfunktion, die nicht so wirklich funktioniert.

Glaube ich nicht, in Julia's Forum scheint es einfach unheimlich viele Besucher zu geben die vor allem auf der Suche nach Bildern sind.

Ich sehe das an meinen Statistiken, aus Julia's Bilderthread gibt es eigentlich täglich Zugriffe, ich kenne keine andere Spielerin wo das so ist.

My Tennis Photo Database
Jimmie48 is offline View My Blog!  
Old Oct 29th, 2013, 12:55 PM   #3072
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Jimmie48 View Post
Glaube ich nicht, in Julia's Forum scheint es einfach unheimlich viele Besucher zu geben die vor allem auf der Suche nach Bildern sind.

Ich sehe das an meinen Statistiken, aus Julia's Bilderthread gibt es eigentlich täglich Zugriffe, ich kenne keine andere Spielerin wo das so ist.
Dass das ein paar sind kann ich mir gut vorstellen, aber über 70 auf einmal und ohne das es da jetzt gerade ein Update gegeben hätte (wenn da jetzt gerade eine Infomail über neue Posts rausgegangen wäre würde das ja Sinn ergeben, aber es gab seit 2 Wochen nicht einen Post in ihrem Bilderthread) kommt mir schon sehr komisch vor.
KatjaS is offline View My Blog!  
Old Oct 29th, 2013, 03:46 PM   #3073
country flag -tim83-
Senior Member

-tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future

Ich möchte nicht behaupten, dass ich viel Ahnung von Frauen habe, aber sooo hübsch finde ich Jule jetzt gar nicht..

Und so viele Fans hat sie in GM ja auch nicht..
-tim83- is offline View My Blog!  
Old Oct 29th, 2013, 03:49 PM   #3074
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Quote:
Originally Posted by -tim83- View Post
Ich möchte nicht behaupten, dass ich viel Ahnung von Frauen habe, aber sooo hübsch finde ich Jule jetzt gar nicht..

Und so viele Fans hat sie in GM ja auch nicht..
Weil sie auch zu blöde ist, sich entsprechend zu vermarkten..da würde schon einiges gehen..

Old Oct 29th, 2013, 06:18 PM   #3075
country flag WimbleBine
Senior Member

WimbleBine's Avatar

WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of

Is halt geschmackssache sag ich mal...ich sag mal es is bekannt wer meine nr.1 is ich steh einfach auf knackpos und da is Bine das beste im Tennis. und görges hat da null einfach nur ende der beine sonst nix. Und Bine hat ein Gesicht wie ein Hollywoodstar könnte auch bei den oscars auftreten während görges da eher so mädchen vom land is sag ich mal also nich hässlich aber eher so die die in der bahn neber dir sitzt nich die die du im fernsehen siehst...

aber görges hat lange schlanke beine wer da eher so drauf steht als auf vollweiber mit strammen schenkeln dem gefällt das.

Und sie hat natürlich riesenhupen das is schon fast ein witz wie groß die sind für ne sportlerin also für wen das die priorität is der kann schon auf görges stehen und das sind sehr viele männer.

Also ist geschmackssache aber wie saraya sagt würde görges sich richtig verkaufen könnte die richtig geld machen und bekannter sein aber die is halt total bieder gibt nur von ganz früh ein bild von ihr wo sie mal bisschen haut zeigt

Annika Beck - Nastasja Burnett - Sorana Cirstea - Julia Görges - Ana Ivanovic - Madison Keys
Mandy Minella - Monica Puig - Caroline Wozniacki - Carina Witthöft
WimbleBine is offline View My Blog!  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules