Australian Open 2013 - Page 16 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 13th, 2013, 10:00 AM   #226
country flag Bodensee
Senior Member

Bodensee's Avatar

Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of
Re: Australian Open 2013

Ich habe mal die aktuellen Quoten bei bwin angeschaut:
1.07 Angelique Kerber (GER) - 7.50 Elina Switolina (UKR)
1.36 Mona Barthel (GER) - 2.95 Ksenia Perwak (KAZ)
2.30 Annika Beck (GER) - 1.55 Jaroslawa Schwedowa (KAZ)
1.40 Caroline Wozniacki (DEN)- 2.72 Sabine Lisicki (GER)
1.33 Julia Görges (GER) - 3.10 Vera Duschewina (RUS)

Erstaunlich finde ich, dass man eher Beck als Lisicki einen Sieg zutraut. Ich wette zwar nicht, aber die Chancen von Lisicki sehe ich etwas höher.

Die besten Quoten in der ersten Runde haben übrigens Williams, Radwanska und Scharapova mit 1.01. Ich denke dann kann man davon ausgehen, dass Scharapova fit ist.

Last edited by Bodensee : Jan 13th, 2013 at 10:06 AM.
Bodensee is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 13th, 2013, 10:55 AM   #227
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Tatjana Malek replaces Lucie Hradecka, cool for Tadde! :-)
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2013, 10:57 AM   #228
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute

Ist sie doch noch reingekommen? Hätte ich nicht gedacht. R1 Kiki Bertens, R2 Angie.
KatjaS is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2013, 10:59 AM   #229
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

War natürlich eine Falschmeldung. Man sollte nicht alles ohne Quellenangaben glauben.
mk27 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2013, 11:00 AM   #230
country flag SeMany
Senior Member

SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Tatjana Malek replaces Lucie Hradecka, cool for Tadde! :-)
moment, der thread wurde wieder gelöscht..ich habe auch keine infos gefunden....im oop ist davon nix zu finden
SeMany is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2013, 11:09 AM   #231
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by SeMany View Post
moment, der thread wurde wieder gelöscht..ich habe auch keine infos gefunden....im oop ist davon nix zu finden

Sorry...
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
Old Jan 13th, 2013, 11:12 AM   #232
country flag SeMany
Senior Member

SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold SeMany is a splendid one to behold

Quote:

Sorry...
wieso? du hast das ja nur übernommen..malek würde das als erste auf ihrer hp posten wenn dem so wäre denke ich
SeMany is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2013, 11:50 AM   #233
country flag DaMatz
Senior Member

DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by mk27 View Post
War natürlich eine Falschmeldung. Man sollte nicht alles ohne Quellenangaben glauben.
Nur weil man ne Quelle hat, heißt das ja auch nicht zwangsläufig, das es gleich stimmen muss . Aber schon richtig, ohne Quelle sowieso nicht .
Old Jan 13th, 2013, 05:46 PM   #234
country flag rucolo
Senior Member

rucolo's Avatar

rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute rucolo has a reputation beyond repute

Wer vor Runde 4 verliert, kommt ins Dschungelcamp

Good Luck
Serena Williams Maria Sharapova Jelena Jankovic
A. Radwanska V. Zvonareva C. Wozniacki N. Petrova M. Hingis
T. Paszek A. Chakvetadze K. Sprem J. Dokic I. Tulyaganova A. Myskina
GNTM 2014 ist Stefanie !
rucolo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2013, 05:53 PM   #235
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

Ich bin wie vor jeder neuen Saison immer ganz freudig und grade die Australian Open mag ich trotz der Zeitverschiebung einfach unheimlich gerne. Gehts Euch ähnlich?

Old Jan 13th, 2013, 06:01 PM   #236
country flag tennisfreak13
Senior Member

tennisfreak13's Avatar

tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of

Ich find die Australian Open auch gerne. Keine Ahnung warum, auch wenn es Zeitlich echt ungünstig liegt.
tennisfreak13 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2013, 06:17 PM   #237
country flag Fury
Senior Member

Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of

Quote:
Ich bin wie vor jeder neuen Saison immer ganz freudig und grade die Australian Open mag ich trotz der Zeitverschiebung einfach unheimlich gerne. Gehts Euch ähnlich?
Ja, aber nur weil ich Australienfan bin.
Old Jan 13th, 2013, 06:22 PM   #238
country flag Tecumseh
Senior Member

Tecumseh's Avatar

Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future

Melbourne ist neben Wimbledon ganz klar mein Lieblings-Grandslam. Wär ich Tennisprofi und hätte zwei Wünsche frei, würde ich mir diese beiden Titel wünschen.

Die beiden anderen GS's hingegen liegen in meiner Wertschätzung deutlich tiefer.
Tecumseh is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2013, 06:32 PM   #239
country flag Poldo
Senior Member

Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold Poldo is a splendid one to behold

Grade wegen der Zeitverschiebung mag ich die AUstralian Open nicht so gerne. Dafür können aber die Veranstalter nix, die machen das toll, die Stimmung ist super und es gibt immer tolles Wetter, Australien ist ein tolles Land. Aber ich würd schon gern mitkriegen als ne Stunde morgens vor der Arbeit.
Früher fand ich dei French Open immer super, ich mag gerne Sandtennis und Paris ist eine tolle Stadt. Das Publikum leider unter der Gürtellinie aber trotzdem war das immer mein Highlight. Mittlerweile sehe ich davon auch nich mehr viel, wodurch die US Open bei mir schon an Sympathie zugenommen haben, da die immer schön den ganzen Abend kommen

Und dann steh ich auch noch so im Konflikt zwischen Dschungelcamp und den AO Entweder früh ins Bett und dann ertwas eher aufstehen, aber dann verpass ich das Dschungelcamp, oder das Dschungelcamp gucken, aber dann zu müde um früh aufzustehen
Poldo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2013, 06:40 PM   #240
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute

Ich mag die Aussies auch, aber die Zeitverschiebung ist halt schon richtig übel. Außer dem 1. Match und den Night sessions kann man eigentlich nichts gucken, wenn man seinen Tag nicht völlig über den Haufen werfen will. Ich wünschte die US Open lägen zeitlich so schlimm und die Aussies dafür besser.
KatjaS is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules