Mona Barthel - Volume 2 - Page 22 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 11th, 2013, 08:49 AM   #316
country flag tennisfreak13
Senior Member

tennisfreak13's Avatar

tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of
Re: Mona Barthel - Volume 2

Ich hab zur Zeit sowieso wegen Tennis einen total gestörten Schlafrythmus. Von daher dürfte ich kaum vor 3 Uhr einschlaffen können, also lieber gleich Wach bleiben. Auf jeden Fall zur Sicherheit einen Wecker stellen, was man nicht alles für Mona tut.

Damit dürfte Mona zum zweiten Mal in Folge eine der letzen sein die in Melbourne ankommt. Aber gestört hat sie das ja letztes Jahr ja auch nicht unbedingt und das waren ihre ersten AO.
tennisfreak13 is online now View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 11th, 2013, 08:51 AM   #317
country flag LefandePatty
Senior Member

LefandePatty's Avatar

LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute LefandePatty has a reputation beyond repute

Mona
LefandePatty is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 11th, 2013, 08:51 AM   #318
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by tennisfreak13 View Post
Especially in contrast to Angie.

This Mona Barthel has potential for ... let's say "a lot more than a Hobart final"

and obv. she needs that smalltalk with her mother after a won or lost set
maturedgirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 11th, 2013, 08:52 AM   #319
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute

Quote:
Ich hab zur Zeit sowieso wegen Tennis einen total gestörten Schlafrythmus. Von daher dürfte ich kaum vor 3 Uhr einschlaffen können, also lieber gleich Wach bleiben. Auf jeden Fall zur Sicherheit einen Wecker stellen, was man nicht alles für Mona tut.

Damit dürfte Mona zum zweiten Mal in Folge eine der letzen sein die in Melbourne ankommt. Aber gestört hat sie das ja letztes Jahr ja auch nicht unbedingt und das waren ihre ersten AO.
was arbeitet ihr alle das ihr die nacht über Tennis schauen könnt?
oder seit ihr studenten?
matthias is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 11th, 2013, 08:55 AM   #320
country flag joy division
Senior Member

joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by matthias View Post
na klar, da kann man immer gut lachen und ich mach mich gerne lustig über die trash-promis

ich gehöre nicht zu denen die RTL ernst nehmen, sondern einfach nur herrlich finden um sich darüber lustig zu machen

RTL = Deutschlands erster Comedy Sender
War nicht böse gemeint und Du hast das ja auch sehr sportlich genommen.
Ich kann so ein Zeug bloss gar nicht ertragen.
joy division is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 11th, 2013, 08:58 AM   #321
country flag Johnbert
Senior Member

Johnbert's Avatar

Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by joy division View Post
War nicht böse gemeint und Du hast das ja auch sehr sportlich genommen.
Ich kann so ein Zeug bloss gar nicht ertragen.
die prüfungen find ich schon witzig manchmal
Johnbert is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 11th, 2013, 08:58 AM   #322
country flag Setsuna.
KaWOW! Leonard.

Setsuna.'s Avatar

Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by boomerangkid View Post
and obv. she needs that smalltalk with her mother after a won or lost set
This.

Chakvetadze Barthel Kerber Bencic Pavlyuchenkova Halep Muguruza Lottner
Setsuna. is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 11th, 2013, 08:59 AM   #323
popinjay
Senior Member

popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold

Quote:
oder seit ihr studenten?
Vielleicht solltest Du mal an Deiner Rechtschreibung arbeiten?!?

seid oder seit?

das oder dass?

Da ist noch viel Arbeit.
popinjay is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 11th, 2013, 09:01 AM   #324
country flag joy division
Senior Member

joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future

Quote:
oder seit ihr studenten?
Frage ich mich auch. Bin zwar erst seit 3 Jahren auf der Tour dabei, für mich als selbstständiger Handwerker sind die Turniere in Australien immer eine ganz harte Nummer.

Wird Zeit das Mona ein Subforum bekommt, passt ja eigentlich nicht hier her.
joy division is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 11th, 2013, 09:02 AM   #325
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by popinjay View Post

seid oder seit?

das oder dass?

Da ist noch viel Arbeit.
zum Grammatiknazi-Forum geht es hier ------>>>>> www.grammatiknazi.de
Old Jan 11th, 2013, 09:04 AM   #326
country flag Johnbert
Senior Member

Johnbert's Avatar

Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by popinjay View Post
nach der neuen rechtschreibung is das aber auch falsch geschrieben
Johnbert is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 11th, 2013, 09:05 AM   #327
Senior Member

tennisfreak13's Avatar

tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of

Oh ne Rechtschreibung. Damit kann ich ja gar nix anfangen. Ich mache so viele Fehler. Teilweise fällt es mir ja sogar selber auf.

Wenn man so sieht was Radwanska gerade veranstaltet, dann hätte Mona, wenn sie denn soweit kommt ne ganz harte Nuss zu knacken, aber wer wenn nicht Mona und die Top3 hätte auch sonst ne Chance.
Old Jan 11th, 2013, 09:06 AM   #328
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

Quote:
Originally Posted by Johnbert View Post
nach der neuen rechtschreibung is das aber auch falsch geschrieben
Danke
Old Jan 11th, 2013, 09:07 AM   #329
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

Quote:
Oh ne Rechtschreibung. Damit kann ich ja gar nix anfangen. Ich mache so viele Fehler. Teilweise fällt es mir ja sogar selber auf.

Wenn man so sieht was Radwanska gerade veranstaltet, dann hätte Mona, wenn sie denn soweit kommt ne ganz harte Nuss zu knacken, aber wer wenn nicht Mona und die Top3 hätte auch sonst ne Chance.
Wenn sie wieder 3.Runde schafft wäre doch super.
Dann hätte sie mehr Punkte als im letzten Jahr geholt, und das haben ihr wenige zugetraut.
Old Jan 11th, 2013, 09:19 AM   #330
Senior Member

tennisfreak13's Avatar

Natürlich wäre das super und ich möchte unbedingt ein Barthel - Radwanska Match sehen. Das wäre dann, dass eigentlich Auckland Finale gewesen und vom Ende abgesehen hatte Mona die Aga beim letzten Aufeinandertreffen ja schon am Haken. Aber gut. Wie heiß es so schön Spiel für Spiel und erst mal steht ja noch ein Finale an.
Reply

Thread Tools

Posting Rules