VIII Edición Premios Spanish Armada - Page 17 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Nov 15th, 2012, 08:30 PM   #241
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute
Re: VIII Edición Premios Spanish Armada

Han votado Marsden90, Uge, Nacho, Javi., C.MARTINEZ, jjlove, Jekyll, M.A.S.L., Alwaysfan, Manu79, spiceboy, onion, oliverbecken, borck, luistf, propi y Martn7 (y yo en un rato lo haré también).

Echas a alguien en falta aparte del abuelo, que estará pajeándose con algún nigeriano que se haya quedado fuera del OT de su país?
mi mascota es tan grande que necesita un trailer para desayunar
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Nov 15th, 2012, 08:38 PM   #242
country flag onion
Senior Member

onion's Avatar

onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future

Faltan muchos,no? sombrerero, new_balls, Ivi, fired, lennval, poo, Juan, pep_guti, avelino, jesusito,jj74, hercules, ajrob, alberto, MIKEL., queenpova, etc
onion is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 15th, 2012, 08:42 PM   #243
country flag M.A.S.L.
Senior Member

M.A.S.L.'s Avatar

M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future

Avelino y jesusito, que en su primer año y ya tienen nominaciones, ¿qué hacen que no votan?
... a parte de gente como Carlafan y ajrob o alvarillo sin ir más lejos.
M.A.S.L. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 15th, 2012, 08:43 PM   #244
country flag M.A.S.L.
Senior Member

M.A.S.L.'s Avatar

M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by onion View Post
Faltan muchos,no? ., queenpova, etc
A este no le esperamos no?
Old Nov 15th, 2012, 08:51 PM   #245
country flag Aaric
Senior Member

Aaric's Avatar

Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by jjlove View Post
Segun la sombris no
Sombris me ha dado una bad rep así que de irse más bien poco
Aaric is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 15th, 2012, 09:00 PM   #246
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Sombris en la sombra, me encanta y Avelino no es su primer año, no? Como se llamaba antes?
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 15th, 2012, 09:12 PM   #247
country flag M.A.S.L.
Senior Member

M.A.S.L.'s Avatar

¿No era un nombre igual de raro?

Aunque yo lo que quiero es conocer los votos de los teputda y la piraña esa.
Old Nov 15th, 2012, 09:20 PM   #248
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Q grandes fueron esos trolls, tan divertidos. Ojala se pasasen a saludar. Yo no se x q siempre me imaginaba q la piraña esa era Carla
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 15th, 2012, 09:25 PM   #249
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by Aaric View Post
Al parecer mea más alto
jajaj se me han presentado tiarracos súper buenos y no he querido tener nada con ellos y me he liado por ejemplo con un tío normalito pero xq me atraía, el físico me importa pero como he dicho, también me tienen que atraer otros aspectos.

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 15th, 2012, 09:53 PM   #250
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute

Aquí la gente va de digna pero al final si tienen un buen rabo caen todas (y me incluyo) como moscas
Old Nov 15th, 2012, 09:56 PM   #251
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

Pues yo no me como nada de alguien que no me guste y mucho menos un pinchito.

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 15th, 2012, 10:25 PM   #252
country flag onion
Senior Member

onion's Avatar

onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by sonfo View Post
Aquí la gente va de digna pero al final si tienen un buen rabo caen todas (y me incluyo) como moscas
No estoy de acuerdo. Pero igual soy yo el raro.
onion is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 15th, 2012, 10:27 PM   #253
country flag Javi.
Senior Member

Javi.'s Avatar

Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute

Queenpova m da a mí q no va a poder votar q está permabanned
Y Avelino era Ginenés
Javi. is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 15th, 2012, 10:53 PM   #254
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Bueno, después de hablarlo con Nacho, los que no hayan votado tienen hasta el domingo a las 20:00 para votar y probablemente haga la gala de entrega ese mismo día por la noche
Old Nov 15th, 2012, 10:58 PM   #255
country flag Aaric
Senior Member

Aaric's Avatar

Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by jjlove View Post
Q grandes fueron esos trolls, tan divertidos. Ojala se pasasen a saludar. Yo no se x q siempre me imaginaba q la piraña esa era Carla
Tío que nazi
Aaric is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules