Garbiñe Muguruza - Page 24 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 4th, 2014, 11:35 AM   #346
country flag DanLovesWTA
Senior Member

DanLovesWTA's Avatar

DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute DanLovesWTA has a reputation beyond repute
Re: Garbiñe Muguruza

Sorana Cirstea,Jelena Jankovic,Samantha Stosur,Victoria Azarenka,Sabine Lisicki,Ana Ivanovic,Caroline Wozniacki,Monica Niculescu,Petra Kvitova,Flavia Pennetta,Belinda Bencic,Irina-Camelia Begu,Lucie Safarova,Madison Keys,Anastasia Pavlyuchenkova, Donna Vekic,Angelique Kerber,Elina Svitolina,Agnieszka Radwanska,Venus Williams,Andrea Petkovic,Camila Giorgi,Zarina Diyas.
Deserve my appreciation: Steffi Graf, Elena Dementieva, Justine Henin, Kim Clijsters, Na Li.
DanLovesWTA is online now View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old May 6th, 2014, 05:24 PM   #347
country flag Tecumseh
Senior Member

Tecumseh's Avatar

Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future

Garbiñe

But well played in the second set!
Old May 9th, 2014, 01:52 PM   #348
country flag Nalby fan
Senior Member

Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold Nalby fan is a splendid one to behold

When did Garbine become such a GOAT at doubles?

Through to the final of Madrid with Carla.
Nalby fan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 13th, 2014, 06:23 PM   #349
country flag Tecumseh
Senior Member

Tecumseh's Avatar

Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future

Congrats, Garbiñe!

This is a good start!
Old May 20th, 2014, 03:55 PM   #350
country flag Flamboyant
Senior Member

Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice Flamboyant is just really nice

http://www.marca.com/2014/05/20/teni...3&t=1400597141
¿De qué depende que tome la decisión?
Es una decisión difícil. He pasado mucho tiempo en España, pero a este país me liga el tenis. Mi familia, mis raíces y mi gente están en Venezuela. Sé que las dos Federaciones me quieren y eso es un halago. Cada una de las partes tiene sus pros y sus contras. También es de agradecer que no me presionen a la hora de tomar la decisión final. Me temo que haga lo que haga me voy a crear enemigos, pero siempre va haber gente que esté de acuerdo y otra en desacuerdo. Simplemente pido que respeten mi elección.

Flamboyant is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2014, 03:58 PM   #351
country flag Madoka
Senior Member

Madoka's Avatar

Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future Madoka has a brilliant future

bueno...nada mas de lo q siempre dijo...

Auf gehts meine deutschen scrubs

PAW Titles : Dubai '14, Charleston '14, Bastad '14

FITD Titles : Istanbul '14
Madoka is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2014, 04:10 PM   #352
country flag NIKKO
Senior Member

NIKKO's Avatar

NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold NIKKO is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by Flamboyant View Post
http://www.marca.com/2014/05/20/teni...3&t=1400597141
¿De qué depende que tome la decisión?
Es una decisión difícil. He pasado mucho tiempo en España, pero a este país me liga el tenis. Mi familia, mis raíces y mi gente están en Venezuela. Sé que las dos Federaciones me quieren y eso es un halago. Cada una de las partes tiene sus pros y sus contras. También es de agradecer que no me presionen a la hora de tomar la decisión final. Me temo que haga lo que haga me voy a crear enemigos, pero siempre va haber gente que esté de acuerdo y otra en desacuerdo. Simplemente pido que respeten mi elección.

Sigue mareando la perdiz, para variar ...
NIKKO is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2014, 04:31 PM   #353
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Venezuela, creo yo

Si no fuera por sus declaraciones (como bien dijo jj74 hace algunos meses) nadie se hubiera planteado la posibilidad de que jugara por Venezuela (lleva viviendo en Espanya desde los 6 y desde que ha jugado torneos internacionales ha representado a Espanya).

De hecho me hizo gracia que dos amigos venezolanos que tengo aquí, hace como 3 anyos cuando les conocí les nombre a Garbinye y no la conocían (y eso que siguen el tenis bastante, incluso me nombraron por aquel entonces a Adriana Perez), pero hace 1 mes cuando les vi por última vez ya me hablaban de la venezolana Garbinye!

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2014, 05:55 PM   #354
country flag Alwaysfan
Senior Member

Alwaysfan's Avatar

Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future

Adiós Garbi
Alwaysfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2014, 06:59 PM   #355
country flag jj74
Senior Member

jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute

Esto es nuevo? porque vamos a mí me suena a disco rayado ya. Que se decida de una puñetera vez y deje de dar el coñazo, que ya parece el futbolista oportunista de turno mareando la perdiz mientras espera una subida de contrato.
A mí a estas alturas de la película como si juega por Uzbekistán
jj74 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2014, 10:08 PM   #356
country flag Juan
Senior Member

Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by jj74 View Post
que ya parece el futbolista oportunista de turno mareando la perdiz mientras espera una subida de contrato.
A mi eso me lo ha parecido desde el principio, no me creo que no sepa por quien le gustaria jugar, esta claro que esta tensando la cuerda para ver donde le ofrecen mas

Por cierto, estas declaraciones me suenan a Venezuela, porque viviendo aqui desde los 6 años que diga que a España solo le une el tenis y que "su gente" es de Venezuela...
Juan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2014, 10:20 PM   #357
country flag onion
Senior Member

onion's Avatar

onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future

Con la entrevista de Marca, está más que claro para dónde tirará. Este thread a finales de años estará en chicas latinas.
onion is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 24th, 2014, 04:52 AM   #358
Tennis Fool
Senior Member

Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute

French Open:

Serena WILLIAMS vs Alize LIM
Q vs Garbine MUGURUZA
Anna SCHMIEDLOVA vs Jie ZHENG
Belinda BENCIC vs Venus WILLIAMS
Roberta VINCI vs Pauline PARMENTIER
Yaroslava SHVEDOVA vs Lauren DAVIS
Karin KNAPP vs Mona BARTHEL
Fiona FERRO vs Sabine LISICKI

Good luck to Garbine in defending her second round position. She'll fall to Serena there, unfortunately.
Putintseva #1 player

MakarovaLisickiBarthelBeckTwinPliskovasSmitkovaPervakGavrilovaTownsendAllertovaAbandaPuchkova
Tennis Fool is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 24th, 2014, 07:56 AM   #359
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute

I will most likely be at her match
Hoping for a good qualifier. Winner of Watson-Konteveit or Putintseva-Bertens would be perfect for me.
Old May 28th, 2014, 03:17 AM   #360
Tennis Fool
Senior Member

Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute

Rd128
Garbine d. Grace Min, 75 76(8). Held off a tough challenge by Grace, and defends her second round position from last year.

Now Serena. Garbine is 0-1 to her, losing to her at the AO last year, 2 & 0. Think this will be the end of the road for Garbine here as well.
Putintseva #1 player

MakarovaLisickiBarthelBeckTwinPliskovasSmitkovaPervakGavrilovaTownsendAllertovaAbandaPuchkova
Tennis Fool is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules