USO SF: Azarenka def. Sharapova 3-6, 6-2, 6-4 - Page 22 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Sep 9th, 2012, 05:22 AM   #316
country flag Vikapower
Senior Member

Vikapower's Avatar

Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute Vikapower has a reputation beyond repute
Re: USO SF: Azarenka def. Sharapova 3-6, 6-2, 6-4

Quote:
Originally Posted by doomsday View Post
Merci. Et nan ça me dérange pas que tu sois un Vika fan à part entière on avait déjà eu une conversation sur les jeux respectifs de nos joueuses et j'avais bien compris que tu préférais Vika, c'est juste que j'ai commencé à sentir un peu de bitterness envers Maria tout d'un coup alors que tu restais toujours droit dans ce que tu disais mais bon y'a pas de soucis, avec le recul je constate que même moi j'arrive plus vraiment à rester objectif quand on parle de Vika. Certaines défaites font un peu mal donc voilà je me lâche
Oui je m'en souvient.

Oui, c'est complexe, j'avoue que je déteste voir Victoria perdre, comme toi en tout cas avec Maria donc bon mais je donne des avis généralistes sur leurs matches sans visé Maria ce qui est l'attribut même de mon premier post sur cet US Open même s'il transpire effectivement quelques gouttes de [...] à l'égard la rival.

Personnellement cela ne me gêne guère que tu critiques Victoria ou non -- c'est un forum de discussion après tout et les divergences apportent plus de grains à moudre que si tout le monde était d'accord sur la même chose. L'objectivité est un artifice dans le sport, t'as qu'à écouter Sam Smith avec toutes ses mirifiques louanges sur nôtre chère St. Petra de Kvitova, elle ne s'en cache même pas l'insolente.

Beaucoup des soit disant ceux et celles qui simule aimer Serena/Maria simultanément on fait leurs choix mais n'aurons aucun courage de le dire.

Quote:
Cette rivalité peut être très intéressante et je dois admettre que Vika à l'avantage pour l'instant en tout cas sur DUR.
J'espère quelles s'affronteront encore longtemps, leur matches changent clairement des Serena vs Vika ou encore Maria vs Serena
Bein oui c'est clair on ne peux faire pire (la qualité des matches face à Serena) !?

Quote:
Désolé si j'ai paru un peu trop direct mais jai senti le besoin de le dire et puis j'avais pas vraiment tort puisque tu as fait un choix
Barf moi je m'en fous il y as beaucoup de fans de Maria qui m'ont déjà interpellé sur le sujet et tout, je ne suis jamais aller sur cette pente glissante, t'inquiète t'est pas le premier --

J'espère que Maria auras du succès pour la fin de saison, évidemment pas au dépends de Victoria quelques Petra/Maria seront très intéressants, Bartoli pour une fois qu'on lui demande de la fermer joue les troubles-fêtes. J'attendait ce match avec impatience, dernier mot qui a fait plouf.

Quote:
j'espère que Vika prendra au moins 6 jeux contre Serena cela dit, en tout cas cette finale peut être un peu meilleure que Maria vs Serena, c'est vraiment dommage comment Maria a lâche prise contre Serena mais bon on a tjs le career slam c'est déjà ça
Quant-à la finale, cette comédie j'en porte peu d'intérêt et le plus éloigné je serai de lui, mieux je me porterai. Le scénario est écrit à l'avance, dès qu'elle verras cette autre, elle se rétracteras dans sa coquille et ce seras une des autres multiples raclées que les journalistes vont amplifiée alors que l'autre n'as même pas fournie 50% d’effort avec son mental de mouette. J'en ai déjà plus que marre de la voir perdre comme ça.

J'en suis arrivé à un stade d'intime conviction où j'ai l'impression que je croit plus que Maria et Victoria qu'elles battrons Serena un jour qu'elles y croient elles même. Ne devrai-t-il pas être le contraire ? J'ai l'impression d'y croire pour deux avec Victoria mais elle ne fait aucun effort de son côté, je suis en sur-régime là -- Ah, la pauvre vie d'un grand fan de tennis, quel tristesse, que d'auto-lapidations et de sévices psychologiques insoutenables pour nos bien-aimées, ah oui, la trépidante vie d'un grand fan de tennis.
Vikapower is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Sep 9th, 2012, 09:06 AM   #317
country flag doomsday
Senior Member

doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute doomsday has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Vikapower View Post
Quant-à la finale, cette comédie j'en porte peu d'intérêt et le plus éloigné je serai de lui, mieux je me porterai. Le scénario est écrit à l'avance, dès qu'elle verras cette autre, elle se rétracteras dans sa coquille et ce seras une des autres multiples raclées que les journalistes vont amplifiée alors que l'autre n'as même pas fournie 50% d’effort avec son mental de mouette. J'en ai déjà plus que marre de la voir perdre comme ça.

J'en suis arrivé à un stade d'intime conviction où j'ai l'impression que je croit plus que Maria et Victoria qu'elles battrons Serena un jour qu'elles y croient elles même. Ne devrai-t-il pas être le contraire ? J'ai l'impression d'y croire pour deux avec Victoria mais elle ne fait aucun effort de son côté, je suis en sur-régime là -- Ah, la pauvre vie d'un grand fan de tennis, quel tristesse, que d'auto-lapidations et de sévices psychologiques insoutenables pour nos bien-aimées, ah oui, la trépidante vie d'un grand fan de tennis.
I've been there trust me there will be a time you won't even pay attention to the draw because Serena is there and it clearly bothers me to see Sharapova playing so horribly against her while she could sometimes make a match out of it but no apparently she is too busy shitting in her pants .
Tbh I know that Serena did a great job against Maria in many matches (by saving match points back in 2005, saving set points in others matches, giving her multiple beatdowns) all those matches definitely got into Maria's head, I mean, even she had her chances Serena ended up winning that must hurt and she seems really tired of trying, especially if Serena is serving and returning this well.

Sinon, j'apprécie pas comment Serena évite de jouer Maria et Vika par la même occasion lorsqu'elle n'est pas à son meilleur niveau, l'OA de cette année me fait encore mal Serena n'avait aucune raison de perdre contre Makarova c'est à croire qu'elle a senti qu'en étant blessée elle ne battrait pas Maria et a un peu gaché son match contre Makarova mais par contre dès que le service et les retours vont bien la y'a pas de problème elle va jouer Maria et Vika sans problème parce que elle est consciente qu'à son meilleur, personne peut la toucher.
Y'a trop de matches ou Serena calcule ce qu'elle fait et ca a commencé en 2007 aux Masters quand elle devait jouer Henin, après avoir perdu trois fois en GC elle avait compris qu'a ce niveau là elle etait encore trop juste pour battre Henin, elle s'est donc retiré du Masters puis après sa défaite plus que étrange contre Jankovic à l'OA, elle a fait un NON match parce que encore une fois Hénin était sur sa route, mais c'est Maria qui a battu Henin ce jour là et Serena n'avait pas prédit cela
Enfin bref je préfère écrire ca en francais sinon ils vont pas me lâcher les autres.
doomsday is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2012, 02:05 PM   #318
Mistress of Evil
mean-spirited, vicious bitch witch

Mistress of Evil's Avatar

Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute

Wow, I genuinely think that this was the best match we've had this year. Cannot get all the whining about it being shit.

Maria lost the match at 5-1 in the first set. She should have not lost her serve and let Vikaria into the match. At that point Azarenka was looking hopeless and had no idea what to do. With that game Pova gave her time to settle into the battle and let her become a bit more relaxed. By the third set Sharapova was dead tired and all of her games were won on will power alone.

Congratz, Falsetto Nightingale. Only thing I really hated from you was that vile "Come On" on the drive volley mistake from Pova in the 2nd.
Mistress of Evil is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2012, 02:08 PM   #319
country flag LUVMIRZA
Senior Member

LUVMIRZA's Avatar

LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute LUVMIRZA has a reputation beyond repute

Victoria proving who is the boss in this rivalry

2012 & 2013 USO Finalist - Chokerenka
LUVMIRZA is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2012, 02:20 PM   #320
country flag NashaMasha
Senior Member

NashaMasha's Avatar

NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by T-rex View Post
The bottom line on this match is simple. Maria Sharapova is the 3rd best player in the world... period.
the bottom line of RG, Maria is the best player of the world

Quote:
Originally Posted by LUVMIRZA View Post
Victoria proving who is the boss in this rivalry
losing almost 1-6 in the first set?

Her road to the SF was a bit easier both physically and mentally , she had a bit more fuel in her tank for the 3d set....

That's all about this particular match

WTA Championships 2004
London Olympics silver medallist

33 WTA titles , including 13 Tier I titles
21 weeks #1 player
NashaMasha is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2012, 03:12 PM   #321
country flag Raiden
Senior Member

Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by NashaMasha View Post
losing almost 1-6 in the first set?
That's nothing... certainly when compared to the actual bakery products that Pova swallowed this year (at least three breadsticks and two bagels, if I'm not mistaken)
Raiden is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2012, 03:22 PM   #322
country flag NashaMasha
Senior Member

NashaMasha's Avatar

NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute NashaMasha has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by jerriy View Post
That's nothing... certainly when compared to the actual bakery products that Pova swallowed this year (at least three breadsticks and two bagels, if I'm not mistaken)
Vika 4 breadstics + (+2 bagels today)

WTA Championships 2004
London Olympics silver medallist

33 WTA titles , including 13 Tier I titles
21 weeks #1 player
NashaMasha is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2012, 03:25 PM   #323
country flag DemWilliamsGulls
Senior Member

DemWilliamsGulls's Avatar

DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute DemWilliamsGulls has a reputation beyond repute

I kinda expected it...I didnt think Sharapova would get her. Also I dont think she wanted to see Serena in another final after Wimbledon...because BABY?!?!?!!?! LMAO
Old Sep 9th, 2012, 03:37 PM   #324
country flag Lord Choc Ice
Hot Messes Need Love

Lord Choc Ice's Avatar

Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Lachy View Post
Fck I cant stand Azarenka. The arrogance. But good luck to her in the final against Serena/Errani.
'Tis true. Nobody displays more arrogance outwardly than Azarenka. Still it would be nice if Vika could beat Serena, just to undo the NIDness of the whole thing .

Maria
Venus
ANA
Petra
Lord Choc Ice is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2012, 03:47 PM   #325
country flag Jimmie48
Killer Queen

Jimmie48's Avatar

Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Diamondtieva View Post
'Tis true. Nobody displays more arrogance outwardly than Azarenka.

My Tennis Photo Website

Twitter
Jimmie48 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2012, 04:01 PM   #326
country flag oh yeah i guess
Senior Member

oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of oh yeah i guess has much to be proud of

I'm not sure how Sharapova fans are actually capable of saying that with a straight face.
oh yeah i guess is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2012, 10:09 PM   #327
country flag Lord Choc Ice
Hot Messes Need Love

Lord Choc Ice's Avatar

Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute Lord Choc Ice has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by oh yeah i guess View Post
I'm not sure how Sharapova fans are actually capable of saying that with a straight face.
I should've said 'during matches (and just after of course )' .

Maria
Venus
ANA
Petra
Lord Choc Ice is online now View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules