Dinah Pfizenmaier - Page 182 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 27th, 2014, 03:32 PM   #2716
country flag Poldo
Senior Member

Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of Poldo has much to be proud of
Re: Dinah Pfizenmaier

Dinah Pfizenmaier (GER) d. Estrella Cabeza Candela (ESP) 46 63 63
Poldo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old May 27th, 2014, 03:35 PM   #2717
country flag Bino
Senior Member

Bino's Avatar

Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of

Stark, von 1-3 im Dritten zurückgekommen, vergibt bei *53 40-0 drei MPs, verwandelt dann aber den vierten MP!

Wichtiger Sieg für Dinah! Bestätigt damit ihre gute Nürnberg-Form.
Bino is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 27th, 2014, 03:37 PM   #2718
country flag DaMatz
Senior Member

DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by Bino View Post
Stark, von 1-3 im Dritten zurückgekommen, vergibt bei *53 40-0 drei MPs, verwandelt dann aber den vierten MP!

Wichtiger Sieg für Dinah! Bestätigt damit ihre gute Nürnberg-Form.
Also gut war das heute nun nicht so, hat 14 Breakchancen liegen lassen. Die Spanierin ist bislang ohne Sieg in einem Grand Slam. Dinah hat bis zum Ende gekämpft und das hat sich ausgezahlt.
Old May 27th, 2014, 03:37 PM   #2719
country flag ~Poseidon~
Senior Member

~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute ~Poseidon~ has a reputation beyond repute

Still unbeaten in the first round here and still unbeaten by a player outside the top 10.

Last edited by ~Poseidon~ : May 27th, 2014 at 03:43 PM.
~Poseidon~ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 27th, 2014, 03:43 PM   #2720
country flag Michael!
indescribable

Michael!'s Avatar

Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute

sehr wichtiger Sieg für Dinah!
Sehr viele Breaks auf beiden Seiten, im ersten Satz die Führung vergeben, dafür dann aber im dritten Satz zurückgekommen.
Man sieht einfach, dass sie da zuletzt nicht so viel gewonnen hat, aber hier in Paris lief es ja immer gut, hat ihr sicher geholfen.
Ziemlich viele Fehler, aber auch viele Winner, ist da sicher aggressiv an das Match gegangen, was sie auch muss!

Wichtige Punkte verteidigt und nichts zu verlieren in Runde 2!
Michael! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 27th, 2014, 04:15 PM   #2721
country flag tennisfreak13
Senior Member

tennisfreak13's Avatar

tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of

Freu mich auf Runde 2. Nix zu verlieren, aber inzwischen auch ein wenig Erfahrung in Paris gegen hoch platzierte Gegnerinnen. Mal sehen wie sie so mit Errani zurecht kommt. Könnte aber vielleicht sogar passen. Ich glaub die Chancen sind größer als man denkt.
tennisfreak13 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 27th, 2014, 04:27 PM   #2722
country flag GoDominique
Senior Member

GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute GoDominique has a reputation beyond repute

Yay Dinah
GoDominique is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 27th, 2014, 04:45 PM   #2723
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute

Freut mich sehr für Dinah
Old May 27th, 2014, 08:27 PM   #2724
country flag LightsOut!
Senior Member

LightsOut!'s Avatar

LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute

JaJa / TaTo

LaraM / Cucumber / B
acs / Kennel

formerly known as Mr. Joyful, MUFFIN MONSTER, S.T.A.R. and Cucumber_Conny.
LightsOut! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 28th, 2014, 03:41 AM   #2725
Tennis Fool
Senior Member

Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute

Dinah

Sara Errani next
Putintseva #1 player

MakarovaLisickiBarthelBeckTwinPliskovasSmitkovaPervakGavrilovaTownsendAllertovaAbandaPuchkova
Tennis Fool is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old May 29th, 2014, 02:31 PM   #2726
country flag -tim83-
Senior Member

-tim83-'s Avatar

-tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future -tim83- has a brilliant future

Sara Errani - Dinah Pfizenmaier 6:2,6:4.
-tim83- is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 29th, 2014, 03:09 PM   #2727
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Sie hat phasenweise stark gespielt, aber einfach zu viele Fehler gemacht. Schade, Satz 2 war sehr ausgeglichen.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old May 29th, 2014, 04:11 PM   #2728
country flag DaMatz
Senior Member

DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future

Doch ein recht gutes Ergebnis, doch nicht so glatt, ich wusste, dass sie es knapper gestalten kann . Bei diesen French Open hat sie eigentlich ihre Pflicht erfüllt, meckern kann man nur über die zahlreichen Fehler.
Old May 30th, 2014, 01:10 AM   #2729
Tennis Fool
Senior Member

Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute Tennis Fool has a reputation beyond repute

Dinah
Putintseva #1 player

MakarovaLisickiBarthelBeckTwinPliskovasSmitkovaPervakGavrilovaTownsendAllertovaAbandaPuchkova
Tennis Fool is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old May 31st, 2014, 05:50 AM   #2730
country flag Fury
Senior Member

Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of

Quote:
Wie ihr ja bereits wisst hab ich gestern leider 2-6 4-6 gegen Sara Errani verloren. Ich hab gut ins Match gefunden und habe mit 2-0 geführt, danach unterliefen mir aber zu viele einfache Fehler. Ich hatte immer den Eindruck, dass ich was machen kann und die Offensive ergreifen muss und habe dann einige falsche Entscheidungen getroffen. Im zweiten Satz hatte ich eine bessere Mischung aus Spielaufbau und Abschluss, doch letztendlich hat mir ein bisschen der Mumm gefehlt öfter mal als Netz zu gehen und dort den Punktabschluss zu suchen. Dadurch kam sie immer wieder zurück und ich musste den Ballwechsel von vorne anfangen. Echt richtig ärgerlich das ich den zweiten Satz dann abgegeben habe, da ich gute Chancen hatte. Ich bin enttäuscht über meine Niederlage, aber kann auch viel positives aus dem Match mitnehmen. Ich konnte gut mithalten, teilweise das Spiel übernehmen und jetzt gilt es zu Hause die Fehler zu analysieren und weiter zu arbeiten. Mein nächstes Turnier ist die Quali in s'Hertogenbosch auf Rasen, freu mich drauf . Danke für eure Unterstützung und die lieben Nachrichten und ein Riesen DANKE SCHÖN an meinen Trainer und mein Team, die immer hinter mit stehen! Unbezahlbar!.
Von wegen Dinah ist zu schnell zufrieden. Klare Analyse wie immer.

Dinah Pfizenmaier * Angie Kerber * Annika Beck * Julia Goerges * Sam Stosur * Li Na * Simona Halep * Svetlana Kuznetsova * Venus Williams * Vika Azarenka * Ashleigh Barty
Fury is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules