Pics der deutschen Truppe hier - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 19th, 2008, 05:18 AM   #1
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute
Pics der deutschen Truppe hier

Ich finde es wird mal höchste Zeit, uns gegenseitig zu sehen hier. Also postet mal Bilder aus allen Lebenslagen (tennisbezogen, allgemein...). Eigentlich wäre ja auch eine Beschreibung/ein Steckbrief mit so allgemeinen Sachen wie Größe blabla und auch tennisbezogenen Sachen ganz gut, oder?! Mach ich vielleicht noch später...

Hier erstmal ich auf der Großen Mauer:

"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old May 19th, 2008, 06:24 AM   #2
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute
Re: Pics der deutschen Truppe hier

Bei Ratzi zuhause:

and a reminiscence to the past:
HELEN KELESI FOREVER
Hater of Ratwanska & Wozniacki
A Magicman is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2008, 09:19 AM   #3
country flag Highlandman
Senior Member

Highlandman's Avatar

Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute

Reserviert für mich Wenn ich heute Mittag wiederkomme, stelle ich auch paar rein. (Mit Tennisspielerinnen/Selbstportrait).
Venus Williams - My #1 forever.
Angelika Roesch & Andrea Petkovic & Mona Barthel
Victoria Azarenka & Anastasia Pavlyuchenkova
Anna Tatishvili & Jelena Dokic
Highlandman is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2008, 11:36 AM   #4
country flag chaton
Senior Member

chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of

Wie ging das gleich noch mit dem Bilder reinstellen?
chaton is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2008, 01:52 PM   #5
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Hier erstmal ich auf der Großen Mauer:

Kaum im Netz, hat's der Kineser schon zensiert.

HELEN KELESI FOREVER
Old May 19th, 2008, 02:07 PM   #6
country flag Highlandman
Senior Member

Highlandman's Avatar

Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute

dd
Venus Williams - My #1 forever.
Angelika Roesch & Andrea Petkovic & Mona Barthel
Victoria Azarenka & Anastasia Pavlyuchenkova
Anna Tatishvili & Jelena Dokic

Last edited by Highlandman : Oct 2nd, 2010 at 11:41 AM.
Highlandman is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2008, 02:54 PM   #7
country flag tiptop
Senior Member

tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by A Magicman View Post
Bei Ratzi zuhause:

Sieh einer an. Ich habe gedacht, der Magicman waere locker mal 10, 15 Jahre aelter. Auch die anderen haben sich ganz praechtig entwickelt, wie ich sehe.

Ich will mein Bild nicht im Internet wissen. Aber kurz: An guten Tagen sehe ich aus wie Tommy Haas, als er noch lange Haare hatte - nur hab ich ein paar Pfunde mehr und trage (Voll)Bart.
Old May 19th, 2008, 03:04 PM   #8
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

Quote:
Originally Posted by tiptop View Post
Sieh einer an. Ich habe gedacht, der Magicman waere locker mal 10, 15 Jahre aelter. Auch die anderen haben sich ganz praechtig entwickelt, wie ich sehe.

Keinen Tag älter als 24.

HELEN KELESI FOREVER
Old May 19th, 2008, 03:16 PM   #9
country flag tiptop
Senior Member

tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of

Quote:
Keinen Tag älter als 24.
Ach du scheisse. Ich dachte eher 42, also bevor ich das Foto sah. Dann bin ich mal ganz geschmeidig ein Jaehrchen aelter als du.
Old May 19th, 2008, 03:18 PM   #10
country flag Michael!
indescribable

Michael!'s Avatar

Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute

Quote:
Ach du scheisse. Ich dachte eher 42, also bevor ich das Foto sah. Dann bin ich mal ganz geschmeidig ein Jaehrchen aelter als du.
Du solltest daran denken, das der Magicman nicht immer ganz ehrlich ist
Laut PP ist er 32!
Michael! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2008, 03:27 PM   #11
country flag Michael!
indescribable

Michael!'s Avatar

Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute

[/quote]

Neue Bilder

Last edited by Michael! : Jun 20th, 2008 at 06:30 AM.
Michael! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2008, 03:30 PM   #12
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

Quote:
Aber kurz: An guten Tagen sehe ich aus wie Tommy Haas, als er noch lange Haare hatte - nur hab ich ein paar Pfunde mehr und trage (Voll)Bart.
Also so?

HELEN KELESI FOREVER
Old May 19th, 2008, 04:05 PM   #13
country flag tiptop
Senior Member

Quote:
Also so?

Trifft's ziemlich genau. Brauch ich also wirklich kein Foto mehr hochladen...
Old May 19th, 2008, 08:41 PM   #14
country flag zveeen
Senior Member

zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future

P2020001_600x600_100KB.jpg

so das bin ich
zveeen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2008, 08:51 PM   #15
country flag shrOOf
YOO-li-ah shroof

shrOOf's Avatar

shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute

Das wäre ich.
shrOOf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules