Sabine Fans Chat Thread - Page 29 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 2nd, 2013, 07:12 PM   #421
country flag Geekking
Senior Member

Geekking's Avatar

Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of Geekking has much to be proud of
Re: Sabine Fans Chat Thread

Quote:
Originally Posted by kid View Post
Really? Must tell me about ...

Apropos "fans" ... Somebody ... (not calling names) really!!! posted on her fb account:

I think you also lose 4-5 kgs as well.
!!!

Das ist wirklich was eine Tennisspielerin hören will von einem ihrer (sich selbst so bezeichnend) größten Fans überhaupt! Ganz große Facepalme! Guy!Und versteck dich dahinter ...

If she lost 4-5 kg she wouldn't be able to bomb bullets as she did last 2 matches. And I saw her in Lux! There's no fat to lose and muscles are heavier than fat! Get it and stop the stupid weight talk !!! People who never did sport talking about it this way... make me

Last edited by Geekking : Jan 2nd, 2013 at 07:21 PM.
Geekking is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 3rd, 2013, 04:06 AM   #422
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold

The biggest kid are you guy
And thanks for showing your real face

Sunshine girl would appreciate to see a Vid like this in her subforum as much as to read she'd fortunately lost 5 kg in her off season! LOL
Lets answer with this vid:

http://www.tape.tv/musikvideos/Tim-B...Sprache-waeren

Last edited by maturedgirl : Jan 3rd, 2013 at 04:23 AM.
maturedgirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 3rd, 2013, 06:53 AM   #423
country flag Beaumont
Senior Member

Beaumont's Avatar

Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all

Hey boomerang,

I'm not going to get into a childish debate with you. I know you saw Sabine in the flesh in November and angrily denied that she was carrying too much weight. I'm not suggesting she needed to lose weight at all, I was just remarking that having seen her yesterday, she looks like she has lost some weight in her thighs, and her stomach seems more toned as well. 5kg is only about 11 pounds, I reckon she's lost 1/2 stone (7lbs), so that's not far off
Beaumont is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 3rd, 2013, 06:59 AM   #424
country flag Mike81
Senior Member

Mike81's Avatar

Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future

Anyone can see that Sabine has big beautiful powerful thighs some say she was too heavy and lost weight, I think they exaggerate although she does appear to be a little slimmer and loving the shape she's in To me she's always beautiful

GENIE BOUCHARD- Australian Open Semi Finalist and Nuremburg Champion 2014!!

SABINE LISICKI- Miami Doubles Champion 2014!!

DOMINIKA CIBULKOVA Australian Open Runner Up 2014!!
Mike81 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 3rd, 2013, 10:02 AM   #425
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future

Haha du liest echt zuviele FB kommentare, machs wie Sabine und lies den scheiß doch garnicht erst.

Wieviele Kilo juckt ja auch keinen, fakt ist und das kannst man nicht nur hier nachlesen ist das alle (auch die kommentatoren) finden sie sieht schlanker und viel fitter aus.
Das ist doch die Hauptsache und nichts schlechtes.
Zudem wird sie das auch einordnen können wenn jemand sagt sie habe abgenommen und sich eher drüber freuen als total aggro zu werden, sie ist doch ein cleveres Mädchen.

Geekking WTF, you aren't helping with that shit, thats discusting childish and dumb.

All Relax, she looks as stunning as ever before and played some good Tennis so far. That's all that matters.

2013 Good Girl: Petra Kvitova
GG Race: Jankovic(+), Pironkova(F), Pennetta, Pavlyuchenkova(+), Halep(F), Ivanovic(MPbonus),Torro-Flor, Serena, CSN, Garcia, Cetkovska, Pliskova, Bouchard(OD), Keys(F)
Ziva is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 3rd, 2013, 10:28 AM   #426
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by Ziva View Post
Haha du liest echt zuviele FB kommentare, machs wie Sabine und lies den scheiß doch garnicht erst.

All Relax, she looks as stunning as ever before and played some good Tennis so far. That's all that matters.
Nicht zu viele, aber ich hab zufällig mal kurz nach ihm (oder vor ihm!?) sorry bin sowas von tennissleeplagt gelesen und die Abhandlungs-Posts von dem sind dann schwer zu ignorieren... und wenn ich beim Überfliegen "kg" lese, dann gehen bei mir die Warnlampen an

Ich geb ja zu dass ich auch immer dachte sie hätte 2,3 kg zu viel drauf, aber nachdem ich mal live beim Tennis war und all die dünnen Mädels sah und dazwischen Sabine, sorry, aber als Frau sieht man das wohl alles auch anders und mal ehrlich Muskeln sind schwerer als Fett und ...ach is ja eh zwecklos!

Ach ja und @Geeking: Nach dem Video, das echt alles in den Schatten stellt, was ich in diesem Forum für möglich gehalten habe (gibts hier eigentlich Mods?), glaubste doch nich dass ich deine PN lese!?
Old Jan 3rd, 2013, 10:44 AM   #427
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future

Ich versteh schon was du meinst mit dem Gewicht, warum dich das so auf die Palme bringt aber nicht so ganz. Deshalb entspannen und nicht Heinrichs Kommentare lesen, deer typ ist doch eh fake, (hoffe ich )

GG Race: Jankovic(+), Pironkova(F), Pennetta, Pavlyuchenkova(+), Halep(F), Ivanovic(MPbonus),Torro-Flor, Serena, CSN, Garcia, Cetkovska, Pliskova, Bouchard(OD), Keys(F)
Old Jan 3rd, 2013, 10:52 AM   #428
country flag maturedgirl
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Ziva View Post
Ich versteh schon was du meinst mit dem Gewicht, warum dich das so auf die Palme bringt aber nicht so ganz. Deshalb entspannen und nicht Heinrichs Kommentare lesen, deer typ ist doch eh fake, (hoffe ich )
Heinrichs (glaub übrigens auch dass das n fake is oder ich hoffe es zumindest) Kommentare kann ich gar net mehr lesen/ dafür gibts ja die Blockierfunktion und ich poste auch nur auf ihrer fb seite, damit nicht der Eindruck entsteht, 80% ihrer deutschen Fans haben ein Rad ab
Old Jan 3rd, 2013, 10:56 AM   #429
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

ach so ich dachte um den gehts, FB Kommentare lese ich schon lange nicht mehr, aber den kennt man halt

Ah Ok jetzt hab ichs so ergibt das auch mehr Sinn, naja lass ihn machen...

Last edited by Ziva : Jan 3rd, 2013 at 11:01 AM.
Old Jan 3rd, 2013, 11:01 AM   #430
country flag maturedgirl
Senior Member

Ich dachte das war klar dass ich von dem "HHB" Typ sprach!? (siehe post weiter unten)
Old Jan 3rd, 2013, 11:02 AM   #431
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

Quote:
Originally Posted by boomerangkid View Post
Ich dachte das war klar dass ich von dem "HHB" Typ sprach!? (siehe post weiter unten)
ja ich habs dann auch gemerkt

Old Jan 14th, 2013, 08:43 AM   #432
country flag Mike81
Senior Member

Mike81's Avatar

Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future

In the "Re: Who're your faves & who do you hate/dislike? | 2012 edition" thread on GM

http://www.tennisforum.com/showthrea...470829&page=42

Sabine was 9th most disliked player and 260th overall in this popularity poll Wozniacki was most disliked.

I know most of you can laugh off GM easily and more power to you, but I am still feeling offended by this result Probably not much you could've done though even if you bothered to vote for her because she got so many high rankings in people's dislikes

I go on facebook, twitter and youtube and Sabine always seems to well liked and not disliked much at all, yet she has an army of haters on TF

Old Jan 14th, 2013, 08:50 AM   #433
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute

Mike, seriously: You make it too much fun to dislike her for the average GM troll to resist.
KatjaS is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 14th, 2013, 08:59 AM   #434
country flag Mike81
Senior Member

Mike81's Avatar

If people dislike her because of me that's a pretty stupid reason. Besides I get mixed reactions, I get overwhelmingly good reps from people saying they find the way I support her to be endearing, so the idea that I encourage trolls with the way I support her on there is only looking at the negative. But I didn't mention this to talk about me, just felt I had to mention the result somewhere on Bine's forum.

Old Jan 14th, 2013, 09:04 AM   #435
country flag Beaumont
Senior Member

Beaumont's Avatar

Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all Beaumont is a name known to all

That's bollocks Mike, nobody dislikes Sabine because of you. I admire your passion for the girl, so don't let anyone get you down mate
Beaumont is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules