La casa de Khristal - Page 29 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jul 29th, 2010, 04:01 PM   #421
country flag New_balls_please
Senior Member

New_balls_please's Avatar

New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute
Re: La casa de Khristal

Es que mi amigo tiene un sex appeal que no veas. Entre el acento que tiene, lo inteligente que es y el cuerpazo que tiene las vuelve a todas locas
Advertisement

Old Jul 29th, 2010, 04:06 PM   #422
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Mikel, dile a tu amigo que tenga cuidado con los matrimonios de conveniencia que los americanos son muy radicales para eso de conceder nacionalidades y si le pillan le deportan en menos que dice ''I love McDonalds''.
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 29th, 2010, 04:06 PM   #423
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by New_balls_please View Post
Es que mi amigo tiene un sex appeal que no veas. Entre el acento que tiene, lo inteligente que es y el cuerpazo que tiene las vuelve a todas locas
Como me entere yo que ese amigo hace eso voy y le doy dos hostias. Estamos?
spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 29th, 2010, 04:25 PM   #424
Senior Member

New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute

Por suerte o por desgracia mi amigo no es tonto y se las valdra por si mismo para quedarse, si lo considera oportuno, en Estados Unidos una vez haya acabado su tesis doctoral y sea un doctor en toda regla. Aunque no sea el camino mas facil.
Old Jul 29th, 2010, 04:36 PM   #425
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Quote:
Por suerte o por desgracia mi amigo no es tonto y se las valdra por si mismo para quedarse, si lo considera oportuno, en Estados Unidos una vez haya acabado su tesis doctoral y sea un doctor en toda regla. Aunque no sea el camino mas facil.
Pues eso digo yo, la verdad os hará libres que dicen los evangelios
Old Jul 29th, 2010, 04:53 PM   #426
Senior Member

Emilio, no sabes la envidia que me das ahora que vas a estar de viaje por el mundo explorando rincones tan bellos y exoticos como Bali ...

Ah no, espera, que yo voy a estar con Parrita
Old Jul 29th, 2010, 04:59 PM   #427
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

Quote:
Ah no, espera, que yo voy a estar con Parrita
Old Jul 29th, 2010, 07:41 PM   #428
country flag Alberto
Senior Member

Alberto's Avatar

Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute

querida Khristal:

siempre que me fijo en alguien me dejan plantado por otro, y ahora con unas entradas de cine de mas en mis vacios bolsillos, ¿que puedo hacer? aparte de ir al cine solo, claro...
Old Jul 29th, 2010, 08:18 PM   #429
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

berti tienes q ser más siesa al principio de las relaciones, q parezca q eres 1 zorra

y mikel, la nacionalidad gringa es m valiosa, así q iwal se puede casar y luego separar, no?
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 29th, 2010, 08:21 PM   #430
country flag Alberto
Senior Member

Alberto's Avatar

Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by MrJekyll View Post
berti tienes q ser más siesa al principio de las relaciones, q parezca q eres 1 zorra
pero si estoy hablando de mi pre-relacion con Diego que ya hace aguas...
Old Jul 29th, 2010, 08:23 PM   #431
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

Diega furcial y fresca!

Pasa a la acción berti, abórdale cuando vaya a entrar en casa o algo así.
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 29th, 2010, 10:42 PM   #432
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

pero si te dije que me invitases y pasaste!!!!! Que ataques tan gratuítos hacía mi persona y encima compuesto y sin rollo, soy una incomprendida Qué he hecho yo para merecer esto?
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 29th, 2010, 10:51 PM   #433
country flag Alberto
Senior Member

Alberto's Avatar

mira guapo, me has dejado el corazón roto en trizas, como solucionamos esto?
Old Jul 29th, 2010, 10:55 PM   #434
country flag Sonf@
agradecería con alegría que me comierais la ñocla.

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute

Echando un polvo, obviamente
our main preoccupation comes from the holy sky; when that blue roof starts falling smashing our worthless lives
we'd run undercover 'till the mankind finds evolution.
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 29th, 2010, 11:17 PM   #435
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

un whisky, tres polvos y adios a la tonteria

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules