El thread picaruelo - Page 82 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Oct 10th, 2011, 09:59 PM   #1216
country flag Uge
Senior Member

Uge's Avatar

Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of
Re: El thread picaruelo

Aquí por lo que veo maricón el último, y nunca mejor dicho... Pues yo creo que hay a unos cuantos que no tengo en facebook! Que me agreguen xD

CONCHITA

Dementieva - Henin - Vivi - Amelie
Uge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Oct 10th, 2011, 10:27 PM   #1217
country flag MIKEL.
Senior Member

MIKEL.'s Avatar

MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all MIKEL. is a name known to all

¡Cómo os lo pasáis!!!
MIKEL. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 11:05 PM   #1218
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

dios uge

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 11:07 PM   #1219
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Mi foto en bañador...no he quedao muy bien pero bueno

spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 11:21 PM   #1220
country flag New_balls_please
Senior Member

New_balls_please's Avatar

New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by spiceboy View Post
Mi foto en bañador...no he quedao muy bien pero bueno

Estas monisimo El rojo te resalta la peca
Old Oct 11th, 2011, 09:37 AM   #1221
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by sonfo View Post
Qué pesao con el victor este, joder. Dónde anda?

Mark y cía, tenéis facebook?
Joder Sonfa, eres peor que la Interpol fichando.

Emi tu tb haces eso de Benalmádena y Torremolinos, y vas saltando?

Last edited by Jekyll : Oct 11th, 2011 at 09:46 AM.
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 11th, 2011, 10:43 AM   #1222
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Marc pensaba que eras un Marc que conocimos con Mariajo hace algunos anyos que era catalan, moreno, gordete, que hablaba bastante, un poco tartamudo... pero ya veo que tu vives en Madrid!

Y si hablamos de guapura, para gustos colores, pero no creo que nadie puede negar que gente como Pedro, Emilio, Anton, Diego, Javi o Borja son guapetes! Y algunos hasta adorables!

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 11th, 2011, 11:07 AM   #1223
country flag onion
Senior Member

onion's Avatar

onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future onion has a brilliant future

A mi lo que me extraña es que Mark "se fue del foro enfadado" porque no se hablaba suficiente de tenis, y había mucho offtopic, y resulta que vuelve pidiendo guerra.¿cómo se come eso?

Yo si sé como es, porque nos agregamos al messenger cuando el juego Identity de Andrele. Es guapete, para los interesados.
onion is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 11th, 2011, 05:36 PM   #1224
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

Pues cebollico aprovecha q vive en Madrizz

Oli
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 11th, 2011, 07:52 PM   #1225
country flag Mark_LLMGP
Senior Member

Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all

Onion, uno, que madura... y este rollo putoneo no lo había descubierto.. Y no me fui enfadado, si yo tngo buen carácter.. Pero sí, soy un poco vendido visto así. jeje.
Old Oct 11th, 2011, 07:54 PM   #1226
country flag Mark_LLMGP
Senior Member

Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all

Quote:
Originally Posted by oliverbecken View Post
Marc pensaba que eras un Marc que conocimos con Mariajo hace algunos anyos que era catalan, moreno, gordete, que hablaba bastante, un poco tartamudo... pero ya veo que tu vives en Madrid!

Y si hablamos de guapura, para gustos colores, pero no creo que nadie puede negar que gente como Pedro, Emilio, Anton, Diego, Javi o Borja son guapetes! Y algunos hasta adorables!
Jaja... si ya decía yo... No soy yo no.. soy catalán y hablador, pero no gordete y tartamudo.
Old Oct 19th, 2011, 11:51 PM   #1227
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Debo confesarlo, Antonio Tejado me pone becerro
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 20th, 2011, 11:11 PM   #1228
country flag luistf
Senior Member

luistf's Avatar

luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by jjlove View Post
Debo confesarlo, Antonio Tejado me pone becerro
Ese es el que se caso con la pseudo cantante Chayo Mohedano que luego se peleó y ya no se más de su vida, no? (Gracias Google)

La segunda entrada que he visto es la del tío despelotado con esa de Mujeres y hombres y viceversa (joder, como odio ese programa ), bastante propia de este hilo

http://www.telecinco.es/mujeresyhomb...2/photo1.shtml

Que tenga que ser yo el que las ponga
luistf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 20th, 2011, 11:20 PM   #1229
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Gracias Luisito

Y el que me tiene enamorado es Dimitrov, cada día está más guapo
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 20th, 2011, 11:27 PM   #1230
country flag luistf
Senior Member

luistf's Avatar

luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by jjlove View Post
Gracias Luisito

Y el que me tiene enamorado es Dimitrov, cada día está más guapo
Gregorio es un talentazo, pero su cabeza aún le juega malas pasadas. Hoy ante Chela pudo acabar en dos fácilmente y se "dejó" ganar el segundo. De todos modos con lo joven que es, espero que no sea un Nalbandian de la vida y sepa encauzar su prometedora carrera.
luistf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules