El thread picaruelo - Page 80 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Oct 10th, 2011, 08:31 AM   #1186
country flag Alwaysfan
Senior Member

Alwaysfan's Avatar

Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future
Re: El thread picaruelo

Me gustan los tios y las tetas grandes y gordas, Eso vale???
Alwaysfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Oct 10th, 2011, 08:38 AM   #1187
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

que eres virgen con 19 años??no te creo

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 08:45 AM   #1188
country flag Mark_LLMGP
Senior Member

Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all

Quote:
Originally Posted by oliverbecken View Post
Mark, tu no tenias novia??? Te has pasado al lado oscuro?
Novia yo? Jeje . No, a mi siempre me han molado los tíos, aunque supongo que nunca lo había dicho abiertamente en el foro.
Old Oct 10th, 2011, 08:50 AM   #1189
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Mark_LLMGP View Post
Novia yo? Jeje . No, a mi siempre me han molado los tíos, aunque supongo que nunca lo había dicho abiertamente en el foro.
Tu a mi me has hablado personalmente de tu "novia", ahi lo dejo...

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 09:02 AM   #1190
country flag Mark_LLMGP
Senior Member

Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all

Entonces tendrás razón oli... En mi epoca d armario hablaba d novias cuando eran tios.... Pero por discrecion no suelo contar q soy gay a gente q conozco d muy poco, o sea que te mentiria un poco... Disculpa chaval... Yo m acuesto cos tíos. Ale, m piro a currar
Old Oct 10th, 2011, 09:53 AM   #1191
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

esto ya parece el foro de eurovision
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 01:36 PM   #1192
country flag Lennval
Senior Member

Lennval's Avatar

Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute

Oli siempre demostrando su prodigiosa memoria
Lennval is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 01:38 PM   #1193
country flag Uge
Senior Member

Uge's Avatar

Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of

Cómo están las cabezas, jajaja!!! Me parto!!!

CONCHITA

Dementieva - Henin - Vivi - Amelie
Uge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 03:19 PM   #1194
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Lennval View Post
Oli siempre demostrando su prodigiosa memoria
Si me acuerdo que hasta me dijo que curraba en el telepizza

.
Old Oct 10th, 2011, 03:19 PM   #1195
Senior Member

oliverbecken's Avatar

Eso si, no recuerdo donde le conoci en persona: si en Madrid, Monzon, Llafranc o Barna

.
Old Oct 10th, 2011, 03:52 PM   #1196
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by oliverbecken View Post
Eso si, no recuerdo donde le conoci en persona: si en Madrid, Monzon, Llafranc o Barna
Y como era? Está follable? Tenemos localizado su FB?
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 04:19 PM   #1197
country flag luistf
Senior Member

luistf's Avatar

luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold

Menudas lagartas estais hechas... Miedo me da entrar en este post y me salte alguna foto comprometida, pero veo que esta vez solo estais salivando por algún forero... Desde que me di a conocer via feisbuk, noto que he perdido interés general (me refiero al deseo carnal mostrado en diversas ocasiones anteriores antes de mostrarme públicamente) en este foro
luistf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 04:22 PM   #1198
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by luistf View Post
Menudas lagartas estais hechas... Miedo me da entrar en este post y me salte alguna foto comprometida, pero veo que esta vez solo estais salivando por algún forero... Desde que me di a conocer via feisbuk, noto que he perdido interés general (me refiero al deseo carnal mostrado en diversas ocasiones anteriores antes de mostrarme públicamente) en este foro
No hombre, es que aquí nos interesamos por cualquiera nuevo que entra y a tí ya te tenemos mu visto
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 10th, 2011, 06:47 PM   #1199
country flag Mark_LLMGP
Senior Member

Oliiii, nooooo, ese no soy yooo. Nunca he currado en telepizza, jajaja. Ni t conozco enpersona, crei q te referimas a una conversacion n msn. Me quedo mas tranquilo, jaja
Old Oct 10th, 2011, 06:49 PM   #1200
country flag Mark_LLMGP
Senior Member

Habra q organizar un encuentro ludico festivo para despejar dudas, jaja. D hecho, solo he visto en persona a un alvaro en l metro.. Lndije q su cara m sonaba d una foto n el foro A los demas nada d nada

Thread Tools

Posting Rules