El thread picaruelo - Page 67 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Oct 19th, 2010, 12:10 AM   #991
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute
Re: it's raining men... ALELUYA!!

Quote:
Originally Posted by Alberto View Post
banea a emilio del board nacho
puta
spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Oct 21st, 2010, 09:07 PM   #992
country flag luistf
Senior Member

luistf's Avatar

luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold
Re: El thread picaruelo

Bueno, como vi esta noticia y no sabia donde ponerla y sabía que aqui unos cuantos me iban a "agradecer" que lo posteara, la dejo por aqui para que hagais con ellos lo que quieran (OJO: incluye a Verdasco)

http://www.marca.com/blogs/fuera-de-...-verdasco.html
luistf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 27th, 2010, 03:31 PM   #993
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

Ayer me enamoré del Coach de Zvonareva: Sergey Demekhine

Se puede estar más bueno?

Debe ser también modelo, pq aparece despelotado en casi todas las fotos
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 6th, 2010, 10:52 PM   #994
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

joder como esta el coach de bepa, este año le acoso en madrid...x cierto el que esta bueno tb es el de la remondina, le conoceis?

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 6th, 2010, 10:57 PM   #995
country flag Uge
Senior Member

Uge's Avatar

Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of

Spice, ayer estuve en tu Budapest natal en un antro que se llama "Alter Ego" ¿Te suena? jajaja
Había unos cuantos como el entrenador de Verita...
Ya he satisfecho mi ración de "ambiente" semestral, que me satura enseguida...

CONCHITA

Dementieva - Henin - Vivi - Amelie
Uge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 6th, 2010, 11:27 PM   #996
country flag Nederlander RUS
Senior Member

Nederlander RUS's Avatar

Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of

http://parni.nu/topic4343.html

Old Nov 7th, 2010, 08:41 AM   #997
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

Nopp cuelga fotos! como se llama?
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 7th, 2010, 10:00 AM   #998
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Uge View Post
Spice, ayer estuve en tu Budapest natal en un antro que se llama "Alter Ego" ¿Te suena? jajaja
Había unos cuantos como el entrenador de Verita...
Ya he satisfecho mi ración de "ambiente" semestral, que me satura enseguida...
no me suena de nada, pero me resisto a pensar que hubiera unos cuantos asi...yo soy monoteista ya lo sabeis, y pienso que sergey es unico e inigualable...en madrid, quiero foto con el, ya me ponia vestido, pero no le habia visto medio en balls, que pedazo de pivon!!!!

el de la remondina es megaguapo, es basicamente como ella asi rubio y mono(creo que es hermano o algo asi suyo ademas)y lleva flequillo asi todo mono(no es emo), es suuuuperguapo y ademas yo creo que es gay, instinto xd

Old Dec 17th, 2010, 09:21 AM   #999
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

No sé como no se me ocurrió mandar a este hombre pal concurso de Misters. Yo es que es verlo y me corro del gusto

jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 7th, 2011, 04:00 AM   #1000
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Imaginaos que vais un día por la playa y os encontrais con este culo...yo creo que me muero

Old Jan 7th, 2011, 04:03 AM   #1001
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

Y volveis a casa y os está esperando este papasito. Me vuelvo a morir

Old Jan 7th, 2011, 09:40 AM   #1002
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

joder, que feos son emilio por dios

Old Jan 7th, 2011, 10:14 AM   #1003
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Emilio, yo me muero contigo. Pareceríamos como los peces esos muertos que han aparecido por los States, una manada de palomos cojos muertos

Sombreris, como sabes que el primero es feo si no se le ve la cara?
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 7th, 2011, 10:55 AM   #1004
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

feo de cuerpo, que tiene el culo como con hinchazon, que asco x dios =S

Old Jan 7th, 2011, 11:19 AM   #1005
country flag M.A.S.L.
Senior Member

M.A.S.L.'s Avatar

M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future

No me quiero imaginar como serán los culos q le gusten al sombrerero!
M.A.S.L. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules