El thread picaruelo - Page 29 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 31st, 2009, 07:26 PM   #421
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute
Re: it's raining men... ALELUYA!!

lo tenia todo, sonfuela

Y a tí javi, que pasa, te mola el barbas ese o q?
spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old May 31st, 2009, 07:33 PM   #422
country flag jj74
Senior Member

jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by spiceboy View Post
lo tenia todo, sonfuela

Y a tí javi, que pasa, te mola el barbas ese o q?
No hombre, es que el mileniariiiismo ya está aquí (sí, ya se que tengo el sentido del humor algo disperso hoy, será
jj74 is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old May 31st, 2009, 07:36 PM   #423
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

javi, estás bien?
Old May 31st, 2009, 07:36 PM   #424
country flag jj74
Senior Member

jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute

Iba a poner que tenía el sentido del humor algo disperso hoy.
Pero para sentido del humor el de mi ordenata, que hace cosas sin que yo se las pida y luego no me deja modificarlas. En fin, cosas de la informática
Old May 31st, 2009, 07:39 PM   #425
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

Eso es que el barbas te ha puesto tó palote juas juas juas
Old May 31st, 2009, 07:41 PM   #426
country flag jj74
Senior Member

Emi, ya se que no nos ponen los mismos tíos, pero créeme, ese entra en la categoría de los que no nos pone a ninguno de los dos
Old May 31st, 2009, 08:28 PM   #427
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Javi anda, borrate alguno de esos post

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 31st, 2009, 08:58 PM   #428
country flag jj74
Senior Member

A vosotros lo que os pasa es que no quereis aceptar que el mileniarismo ya está aquí, pero es que lo está.

Además aunque no funcionara como coña sobre el apocalipsis, sí que funciona como advertencia de lo perniciosos que son los efectos del alcohol, y eso en este foro nunca está de más
Old May 31st, 2009, 10:45 PM   #429
country flag DokicPova
Senior Member

DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all DokicPova is a name known to all

pues a mi bisbal en esa foto con esa cara de comepollas me pone

PD: en ot y con rizos me daba asco
PD2: Quien es el CHULAZO del avatar de oliver?
DokicPova is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 31st, 2009, 11:59 PM   #430
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by DokicPova View Post
pues a mi bisbal en esa foto con esa cara de comepollas me pone

PD: en ot y con rizos me daba asco
PD2: Quien es el CHULAZO del avatar de oliver?
Pablo Andújar (#101 ATP)

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 4th, 2009, 12:59 PM   #431
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by jj74 View Post
A vosotros lo que os pasa es que no quereis aceptar que el mileniarismo ya está aquí, pero es que lo está.

Además aunque no funcionara como coña sobre el apocalipsis, sí que funciona como advertencia de lo perniciosos que son los efectos del alcohol, y eso en este foro nunca está de más
Javi, no hagas caso, ese video es un hito de la televisión. El milenarismo ya está aquí
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 4th, 2009, 10:49 PM   #432
country flag LOBEZNA
Senior Member

LOBEZNA's Avatar

LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice

anda, nadie me habia comentado que existia este tema
parece que tiene buena pinta

It's easy to see
And in the back of your mind
I know you should be fucking with me
LOBEZNA is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 4th, 2009, 10:50 PM   #433
country flag LOBEZNA
Senior Member

LOBEZNA's Avatar

LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice LOBEZNA is just really nice

por cierto, por aqui varios homosexuales no?

It's easy to see
Old Jun 4th, 2009, 10:53 PM   #434
country flag Uge
Senior Member

Uge's Avatar

Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of

Varios dice

Has hecho un máster para averiguarlo, eh?

CONCHITA

Dementieva - Henin - Vivi - Amelie
Uge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 4th, 2009, 10:56 PM   #435
country flag LOBEZNA
Senior Member

LOBEZNA's Avatar

no, si ya me lo dijo juan, pero vamos, que yo no tengo ningun problema con los gays, ademas conozco a uno. Y yo soy muy abierta y plural, si yo voto al psoe

It's easy to see
Reply

Thread Tools

Posting Rules