El thread picaruelo - Page 144 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Apr 1st, 2013, 04:41 PM   #2146
country flag Sarmiento
Senior Member

Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light
Re: El thread picaruelo

Paw

jjlove, da mala imagen
Sarmiento is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Apr 1st, 2013, 04:49 PM   #2147
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

a mi me daban muchas bad reps los williams tards cuando habia el tipico hilo venus-legend, o serena-legend, que los hay cada menos tiempo del que parece

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 1st, 2013, 05:08 PM   #2148
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

A mi de la ATP también me gusta Simón, además tiene un buen tesoro jajaj

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 1st, 2013, 07:01 PM   #2149
country flag Uge
Senior Member

Uge's Avatar

Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by Sarmiento View Post
Paw, no soy un pibonazo, y de hecho, no me gustan para pareja pibones, pero para ver fotos de internet o follar si, no se si me explico.

Por cierto, quien os gusta más fisicamente de la ATP?
Yo igual, para Pareja prefiero algo normalito, pero para recrearme la vista Feli es

A mí me encanta Verdasco, pero con el pelo corto y afeitado, como cuando llegó a las Semis del Aus Open. Me gusta todo lo contrario a Héctor, morenos de pelo y piel, ojos negros, fibrosos (pero no hiper musculados) y un poquillo agitanados. Quizá ese es el tipo que más me pone, pero obviamente no el único, otros muchos muy diferentes también

CONCHITA

Dementieva - Henin - Vivi - Amelie
Uge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 1st, 2013, 07:30 PM   #2150
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future
Con la Uge me sacaría los ojos por un hombre

Sent from Verticalsports.com Free App
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 1st, 2013, 07:39 PM   #2151
country flag Sarmiento
Senior Member

Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light

Ay a mi verdasco nada de nada, tiene buen cuerpo pero de cara, entre que me recuerda a farruquito y que parece muy corto hablando...

a mi dimitrov
Old Apr 1st, 2013, 07:58 PM   #2152
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future
EHHHH? Ande vas tuuuu? Entiendo que eres nuevo y tal vez no te hayas enterado pero Grigor es mío!!!!! XD

jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 1st, 2013, 08:19 PM   #2153
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

alguien tiene fotos de jugadores atp en bolingas?

Old Apr 1st, 2013, 08:30 PM   #2154
country flag Sonf@
agradecería con alegría que me comierais la ñocla.

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute

Pues a mí me gusta todo lo contrario a lo que he visto por aquí lately
our main preoccupation comes from the holy sky; when that blue roof starts falling smashing our worthless lives
we'd run undercover 'till the mankind finds evolution.
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 1st, 2013, 09:31 PM   #2155
country flag Sarmiento
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Sombrerero loco View Post
alguien tiene fotos de jugadores atp en bolingas?

y

http://4.bp.blogspot.com/-_YJt_Y2fE9...0/djokovic.jpg

Old Apr 1st, 2013, 09:32 PM   #2156
country flag Uge
Senior Member

Uge's Avatar

Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by jjlove View Post
Con la Uge me sacaría los ojos por un hombre

La gente con clase tenemos buen gusto

CONCHITA

Dementieva - Henin - Vivi - Amelie
Uge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 1st, 2013, 09:45 PM   #2157
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

decia fotos que no esten en internet, que hayais conseguido por otros medios o tal

Old Apr 1st, 2013, 09:48 PM   #2158
country flag Sarmiento
Senior Member

Quote:
decia fotos que no esten en internet, que hayais conseguido por otros medios o tal
que medios?
Old Apr 2nd, 2013, 08:23 AM   #2159
country flag jj74
Senior Member

jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute

Quote:
Si claro, en plan stalker y con cámara espía
jj74 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 2nd, 2013, 08:37 AM   #2160
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

se referirá a cámaras ocultas en los vestuarios? XD

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules