El thread de la tele (again!) - Page 79 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 19th, 2010, 07:21 PM   #1171
country flag Alberto
Senior Member

Alberto's Avatar

Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute
Re: El thread de la tele (again!)

en cuatro van a poner el ultimo capitulo de LOST subtitulado, media hora despues que en USA, a eso de las 7 de la mañana
Advertisement

Old May 19th, 2010, 07:28 PM   #1172
country flag Nacho
Senior Member

Nacho's Avatar

Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute

media hora despues de q acabe quieres decir, xq alli empieza a las 3 de la mañana hora española

yo por muy fan q sea lo vere al dia siguiente tranquilamente, paso de pegarme el madrugon pa ver una serie...
Nacho is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2010, 07:28 PM   #1173
country flag jj74
Senior Member

jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute

Preveo suicidios colectivos around the world, cuando emitan el último capítulo
jj74 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2010, 07:33 PM   #1174
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

si, de lo malo que va a ser, no?

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2010, 07:35 PM   #1175
country flag Nacho
Senior Member

Nacho's Avatar

Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute

basta con q este al nivel de los ultimos de capitulos de las temporadas anteriores para q ya sea un capitulazo, y yo creo q los superará con creces
Nacho is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2010, 07:36 PM   #1176
country flag Aaric
Senior Member

Aaric's Avatar

Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future

La verdad que esta todo bastante abierto, y lo piensan resolver en dos horas y media..
Rezo para que sea un buen capitulo
Aaric is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 19th, 2010, 07:53 PM   #1177
country flag Lennval
Senior Member

Lennval's Avatar

Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute

no puedo creer que solo quede un capítulo de lost
Lennval is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2010, 06:53 AM   #1178
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Oigan, oigan...bollería fina desde Valencia

El bollarro este está fatal, pobre
spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2010, 08:02 AM   #1179
country flag NitsugAloveecoli
Senior Member

NitsugAloveecoli's Avatar

NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold NitsugAloveecoli is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by *AnDrele* View Post
no puedo creer que solo quede un capítulo de lost
Me Neither Mi vida tendrá un vacío a partir del lunes...
Old May 20th, 2010, 08:04 AM   #1180
country flag Alberto
Senior Member

Alberto's Avatar

Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute

Ahora me comprendeis por el bache que pasé cuando acabó HEREDEROS
Old May 20th, 2010, 08:44 AM   #1181
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

qué ganas de potar que da Rita Barberá

Yo casi lloro cuando se me acabaron las Gilmore
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2010, 09:12 AM   #1182
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

_poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of

Lo de rita es de juzgado de guardia esta enferma !!
_poo_ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2010, 09:18 AM   #1183
country flag Lennval
Senior Member

Lennval's Avatar

Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute Lennval has a reputation beyond repute

Pues sí, yo me acuerdo que hubo un antes y un después en mi vida cuando acabó Periodistas, que momento más mítico Alicia Borrachero y Belén Rueda que se iban del Crónica y se llevaban los folios y las grapadoras
Lennval is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2010, 10:06 AM   #1184
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

que bien, que a gusto nos vamos a quedar cuando se acabe perdidos

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2010, 03:03 PM   #1185
country flag jj74
Senior Member

jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Sombrerero loco View Post
que bien, que a gusto nos vamos a quedar cuando se acabe perdidos
Pero que maligno eres. Si además últimamente hasta se han portado y no han llenado esto de Spoooooliers. A mí en el fondo me dan envidia, por que estar enganchado a una serie es estupendo
jj74 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules