Pictures of Sabine - Page 94 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 15th, 2012, 02:57 PM   #1396
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold
Re: Sabine's Picture and Video thread

Quote:
Originally Posted by Lisickifan84 View Post
Wann dürfte das gedreht worden sein?

wahrscheinlich am 11.12. :

sabinelisicki twittert am 10.12.:

@Eisbaeren_B ich waere super gerne gekommen! Habe leider morgen (und nicht heute) einen Dreh außerhalb Berlin...
maturedgirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 16th, 2012, 12:54 AM   #1397
country flag Mike81
Senior Member

Mike81's Avatar

Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future

GENIE BOUCHARD- Australian Open Semi Finalist and Nuremburg Champion 2014!!

SABINE LISICKI- Miami Doubles Champion 2014!!

DOMINIKA CIBULKOVA Australian Open Runner Up 2014!!
Mike81 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 16th, 2012, 10:23 AM   #1398
country flag Nina.
Senior Member

Nina.'s Avatar

Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute

these spots with Sabine are shown during almost every commercial break on Eurosport
Old Jan 16th, 2012, 10:33 AM   #1399
country flag Lisickifan84
Senior Member

Lisickifan84's Avatar

Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all

Ja das war mir klar

Kann man auch nie genug sehen davon
Lisickifan84 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 16th, 2012, 10:42 AM   #1400
country flag Nina.
Senior Member

Nina.'s Avatar

Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute Nina. has a reputation beyond repute

ja aber nach einer gewissen Zeit wird's schon anstrengend bei ES ich kann zum Beispiel den Graf/ Agassi Longines Spot überhaupt nicht mehr sehen
Old Jan 16th, 2012, 06:19 PM   #1401
country flag Ian Aberdon
Senior Member

Ian Aberdon has disabled reputation

Quote:
Originally Posted by Nina. View Post
these spots with Sabine are shown during almost every commercial break on Eurosport
Awesome! Let the whole WORLD be aware of this delightful girl!

Meantime, here's an old one that I was watching from last year's Auckland tourney:

http://www.youtube.com/watch?v=W2kzY...eature=related

Sabine must have the best combination of eyes & smile ever! Her eyes really sparkle when she smiles or laughs! And nice to see her with one of her BFFs Tamira.

Ich liebe dich nicht, du liebst mich nicht it's a braw moonlicht nicht the nicht
Ian Aberdon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 16th, 2012, 06:39 PM   #1402
Senior Member

Lisickifan84's Avatar

Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all

Quote:
Originally Posted by Nina. View Post
ja aber nach einer gewissen Zeit wird's schon anstrengend bei ES ich kann zum Beispiel den Graf/ Agassi Longines Spot überhaupt nicht mehr sehen
Ich hatte mir die Nightsession aufgenommen und vorhin sehe ich das mir im Schnelldurchlauf an und entdecke nicht einmal die Tennis-Point Werbung mit Sabine . Muss ich das verstehen?
Old Jan 16th, 2012, 06:53 PM   #1403
country flag Omega1
Senior Member

Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all Omega1 is a name known to all

Quote:
Ich hatte mir die Nightsession aufgenommen und vorhin sehe ich das mir im Schnelldurchlauf an und entdecke nicht einmal die Tennis-Point Werbung mit Sabine . Muss ich das verstehen?
Your recording device,has probably received no advertising.

The Tennis-Point advertising is very successful. you can not see enough
Omega1 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 16th, 2012, 06:56 PM   #1404
country flag Lisickinator
Senior Member

Lisickinator's Avatar

Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future Lisickinator has a brilliant future

Quote:
nachts kam überhaupt keine Werbung

An accent is not an apostrophe.
Lisickinator is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 16th, 2012, 06:58 PM   #1405
Senior Member

Lisickifan84's Avatar

Quote:
Originally Posted by Omega1 View Post
Your recording device,has probably received no advertising.
No, I don't have something like that. There is no cut, just 5 hours from Eurosport analog. No picture of Sabine

Quote:
Originally Posted by Omega1 View Post
The Tennis-Point advertising is very successful. you can not see enough
I want to see it, too

Quote:
Originally Posted by Lisickinator View Post
nachts kam überhaupt keine Werbung
Naja da kamen doch schon par sehr kurze Spots. Hm hab ich wohl falsch geschaut?
Dann muss ich mal richtig hinsehen
Old Jan 16th, 2012, 07:18 PM   #1406
country flag Ian Aberdon
Senior Member

Ian Aberdon has disabled reputation

Short clip, but Sabine appears to have the rhythm:

http://www.youtube.com/watch?v=_G9cAPJXuNc

Ich liebe dich nicht, du liebst mich nicht it's a braw moonlicht nicht the nicht
Ian Aberdon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 17th, 2012, 09:39 AM   #1407
country flag CillyUltra
Senior Member

CillyUltra's Avatar

CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute

Australian Open 2012 First Round Match

Old Jan 17th, 2012, 09:40 AM   #1408
country flag CillyUltra
Senior Member

CillyUltra's Avatar

CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute

Old Jan 17th, 2012, 09:41 AM   #1409
country flag CillyUltra
Senior Member

CillyUltra's Avatar

Old Jan 17th, 2012, 09:54 AM   #1410
country flag Rovegun
Senior Member

Rovegun's Avatar

Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold

CillUltra: thanks for the pics... I think she won the match due to changing her cap
Rovegun is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules