Nathalie Paris - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Feb 10th, 2009, 02:26 PM   #1
country flag Bероника
creo en la diosa ♥ Sveta ♥

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute
Nathalie Paris

Nath started Paris indoor tourney with a win

(WC) Nathalie Dechy (FRA) d. Sorana Cirstea (ROU) 62 16 62

Old Feb 10th, 2009, 03:40 PM   #2
country flag Bероника

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute
Re: Nathalie Paris

Nathalie Dechy, vainqueur de Sorana Cirstea (6-2, 1-6, 6-2) :
«J'ai eu un peu de mal à me mettre dans le rythme. Malgré tout, j'ai fait un bon premier set. Ensuite, j'ai manqué d'énergie. Elle qui avait fait pas mal de fautes en début de match s'est mise à mieux jouer, et moi, à baisser. A 2-1 dans le troisième, je me suis accrochée et j'ai retrouvé du plaisir. Je suis contente de la fin de mon match. Depuis le début de la saison, je n'ai pas joué beaucoup de simples, et là, j'ai eu de bonnes sensations.»
Recueilli par P.B., à Coubertin
Old Feb 10th, 2009, 10:32 PM   #3
country flag LegionArgentina
Senior Member

LegionArgentina's Avatar

LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute

Good win Nathalie

*Peng*Tanasurgarn*SuarezNavarro*Duarte*Martic*Ryba rikova*
*Irigoyen*Botto*Ormaechea*Pella*Lucero*Pereira*Tow nsend*

*Kurata*Gamiz*Perez*SaiSai Zheng*Errani*Ce*ForetzGacon*
.Podoroska.Bonardi.HaddadMaia.PerezRojas.Gonzalez.
*Furlanetto*Goncalves*Pigossi*AlvarezTeran*DuqueMa rino*
LegionArgentina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 12th, 2009, 10:52 PM   #4
country flag hellas719
Senior Member

hellas719's Avatar

hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute hellas719 has a reputation beyond repute

Nathalie upset Schnyder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Next up is Dementieva. Allez, Nathalie

Wickmayer. Venus. Ivanovic. Cirstea. Halep.
Azarenka. Krajicek. Flipkens. Pironkova. Begu.
Lisicki. Paszek. Vesnina. Pavlyuchenkova. Cornet.
Stephens. Oudin. King. Vandeweghe. McHale.
Grammatikopoulou ~ Papamichail ~ Sakkari
hellas719 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 12th, 2009, 11:05 PM   #5
wolfgang
Senior Member

wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future wolfgang has a brilliant future

An especially good win against Patty given she was sick in bed with a fever on the morning of the match and didn't even know if she'd be able to play.
wolfgang is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 13th, 2009, 01:18 PM   #6
country flag LegionArgentina
Senior Member

LegionArgentina's Avatar

LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute

Best of luck in QF
I will be so happy if she wins today

*Peng*Tanasurgarn*SuarezNavarro*Duarte*Martic*Ryba rikova*
*Irigoyen*Botto*Ormaechea*Pella*Lucero*Pereira*Tow nsend*

*Kurata*Gamiz*Perez*SaiSai Zheng*Errani*Ce*ForetzGacon*
.Podoroska.Bonardi.HaddadMaia.PerezRojas.Gonzalez.
*Furlanetto*Goncalves*Pigossi*AlvarezTeran*DuqueMa rino*
LegionArgentina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 14th, 2009, 08:04 AM   #7
country flag Bероника

Bероника's Avatar

(3) Elena Dementieva (RUS) d. (WC) Nathalie Dechy (FRA) 63 62

I expected a bigger fight but Elena must be playing the best tennis of her career at the moment.Still good tourney for Nath

Thread Tools

Posting Rules