Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II - Page 15 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jul 29th, 2011, 11:47 AM   #211
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by MarkNL View Post
Edit signature staat nergens :S dus waarschijnlijk heb ik idd nog te weinig Posts ofzo. Toch bedankt! En je nederlands is prima hoor, slechts een aantal foute vervoegingen. Maar om het te lezen is het geen probleem
Hmm dus ik denk dat je idd een aantal posts moet hebben. En bedankt zolangs als mensen begrijp wat ik bedoel dan ik denk dat het geen probleem is - ik weet dat mn grammatika niet zo goed is - ik schrijf Nederlands maar met "Engelse" grammatika. Maar het is meestal zelf geleerd. Ik mis NL. Hopelijk heb ik wat tijd volgende jaar om terug te gaan (voor vakantie).

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jul 30th, 2011, 11:21 AM   #212
country flag Brenda fan
Senior Member

Brenda fan's Avatar

Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by DutchieGirl View Post
Hmm dus ik denk dat je idd een aantal posts moet hebben. En bedankt zolangs als mensen begrijp wat ik bedoel dan ik denk dat het geen probleem is - ik weet dat mn grammatika niet zo goed is - ik schrijf Nederlands maar met "Engelse" grammatika. Maar het is meestal zelf geleerd. Ik mis NL. Hopelijk heb ik wat tijd volgende jaar om terug te gaan (voor vakantie).
Sarah! Long time no see? All well?
Brenda fan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 13th, 2011, 05:51 PM   #213
country flag Nederlander RUS
Senior Member

Nederlander RUS's Avatar

Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of

hallo, ik ben er zeker van dat jullie weten waar ik de resultaten van het AFAS kan terugvinden. Ik heb eventjes hun site doorgelezen, zie wie de winnar is enz.... maar mssn is er zoiets van de lijst met alle results? bij voorbaat dank en sorry voor mijn crooked Nederlands

Last edited by Nederlander RUS : Oct 13th, 2011 at 06:38 PM.
Nederlander RUS is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 13th, 2011, 09:59 PM   #214
country flag Andiyan
Senior Member

Andiyan's Avatar

Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute

Group A
Lendl – Leconte 7-6(0), 6-3
Edberg – Leconte 6-3, 7-5
Edberg – Lendl 6-3, 7-5

Group B
Haarhuis – Muster 6-1, 7-6(4)
Krajicek – Muster 5-7, 6-4, 10-8
Haarhuis – Krajicek 6-7(5), 6-4 10-8

3/4th
Krajicek – Lendl 4-6, 6-4, 10-4

Final
Haarhuis – Edberg 6-3, 6-3
Andiyan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 13th, 2011, 10:17 PM   #215
Senior Member

Nederlander RUS's Avatar

Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of

Andiyan, vriendelijk bedankt

en is er mssn ook de score van mixed match waarop papa Krajicek trots moest zijn?
Old Oct 13th, 2011, 10:27 PM   #216
country flag Andiyan
Senior Member

Andiyan's Avatar

Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute

Krajicek/Krajicek beat Siemerink/Hogenkamp 7-2 (special set)
Old Oct 14th, 2011, 02:58 PM   #217
Senior Member

Nederlander RUS's Avatar

Andiyan, dank u wel
Old Oct 14th, 2011, 03:01 PM   #218
country flag MarkNL
Senior Member

MarkNL's Avatar

MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Nederlander RUS View Post
hallo, ik ben er zeker van dat jullie weten waar ik de resultaten van het AFAS kan terugvinden. Ik heb eventjes hun site doorgelezen, zie wie de winnar is enz.... maar mssn is er zoiets van de lijst met alle results? bij voorbaat dank en sorry voor mijn crooked Nederlands
Maakt niet uit, het is makkelijk te verstaan, dus maak je geen zorgen.
(It's okay, it's very understandable. So don't worry.)
#1 Mayo Hibi - Current Player: Stéphanie Dubois (CAN) - #2 Daria Gavrilova (RUS)
Arvidsson - Stosur - Lisicki - Eguchi - Nara - Krajicek - Bertens - Rus - Hogenkamp - Schoofs - Kerkhove - Burger - Giorgi - Gajdosova - Ishizu - Rezai - Diatchenko
MarkNL is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 14th, 2011, 06:42 PM   #219
country flag Andiyan
Senior Member

Andiyan's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nederlander RUS View Post
Andiyan, dank u wel
Graag gedaan
Old Oct 16th, 2011, 05:37 AM   #220
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Brenda fan View Post
Sarah! Long time no see? All well?
Hey! Yeah - I'm not around so much these days. Everything's fine. I'm back in Aus, got an OK job, am saving to have enough money to buy my own place - am renting a place with another girl from work at the moment. Going on holiday to the US in December - can't wait. Trying to keep up my Dutch by reading NU.nl on my breaks at work. How's everything with you?

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 16th, 2011, 06:52 PM   #221
country flag Håkon
Senior Member

Håkon's Avatar

Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute

Topic is weer wakker, hé? (twee paginas in twee jaren...hmm mss niet. Maar is wel een beetje meer activiteit onder de Nederlanders als Aran & Misa beter doet op WTA, dus maak ik een gok. )

Ik wil erg graag mijn Nederlands oefenen, en dit kan wel een goede plek voor dat zijn Is wel gezellig om te chatten. En non-tennis is voor mij een beetje te vaag.

Ik ben Håkon; ik ben 24 jaar oud en komt uit Noorwegen. Ik ben echt sportgek, kan wel over schaatsen, voetbal, atletiek, tennis, wielrennen praten - ik doe niet zo veel sport zelf maar ik ben elke keer aan het schaatsen of het skien in het winter. Voor een jar leerde ik een Nederlandse meisje te kennen, en zij was verliefd van Noorwegen, en nu ook gelukkig van mij (dus waarom kan ik niet Nederlands met haar oefenen? want zij Noors en Engels wil leren en dus spreken wij ook in die twee talen, niet zo veel tijd over om het Nederlands te spreken)

En ik hou van de Nederlandse tennisters, want de Noorse zijn echt zo slecht dat er geen echte zin is in zij te aanmoedigen...

Als ik niet sport kijken (niet erg vaak) dan lees ik wiskunde op de universiteit. Oh en ik nutten al té veel haakjes.

Wordt mooi om jullie te leren kennen
game wins: FITD US Open '12, Guangzhou '10 (#1 since 8 July 2013), TT Indian Wells '11, TT doubles Moskva '11, Brussel '12, Pattaya '13, Stuttgart '13 (w/Andreas), PAW 4 titles, Suicide Olympic gold + 2 titles, Tipping 3 titles (#1 for 25 weeks, USO Series '12), Q-Ball 7 titles, Blackjack #1 2012, Pentathlon #1 2012 (5 titles)
Азарэнка | Павлюченкова | Arvidsson | Halep | Eikeri | Clijsters | Rus | Van Uytvanck | Watson | Bertens | Superboerin Hogenkamp | Weijers
Håkon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 16th, 2011, 07:33 PM   #222
country flag Andiyan
Senior Member

Andiyan's Avatar

Quote:
Originally Posted by SamR03A View Post

Topic is weer wakker, hé? (twee paginas in twee jaren...hmm mss niet. Maar is wel een beetje meer activiteit onder de Nederlanders als Aran & Misa beter doet op WTA, dus maak ik een gok. )

Ik wil erg graag mijn Nederlands oefenen, en dit kan wel een goede plek voor dat zijn Is wel gezellig om te chatten. En non-tennis is voor mij een beetje te vaag.

Ik ben Håkon; ik ben 24 jaar oud en komt uit Noorwegen. Ik ben echt sportgek, kan wel over schaatsen, voetbal, atletiek, tennis, wielrennen praten - ik doe niet zo veel sport zelf maar ik ben elke keer aan het schaatsen of het skien in het winter. Voor een jar leerde ik een Nederlandse meisje te kennen, en zij was verliefd van Noorwegen, en nu ook gelukkig van mij (dus waarom kan ik niet Nederlands met haar oefenen? want zij Noors en Engels wil leren en dus spreken wij ook in die twee talen, niet zo veel tijd over om het Nederlands te spreken)

En ik hou van de Nederlandse tennisters, want de Noorse zijn echt zo slecht dat er geen echte zin is in zij te aanmoedigen...

Als ik niet sport kijken (niet erg vaak) dan lees ik wiskunde op de universiteit. Oh en ik nutten al té veel haakjes.

Wordt mooi om jullie te leren kennen
Håkon je Nederlands is echt grappig Maar goed ook! Ik/we zullen je helpen hier het te leren.

Non-tennis is zeker vaag Maar dat hoort er ook bij hier. Gelukkig kende ik je achtergrond al Wij adopteren de Noorse (tennis)fans graag.
Old Oct 16th, 2011, 08:10 PM   #223
Senior Member

Nederlander RUS's Avatar

Quote:
Originally Posted by MarkNL View Post
Maakt niet uit, het is makkelijk te verstaan, dus maak je geen zorgen.
(It's okay, it's very understandable. So don't worry.)
er is geen vertaling nodig, als het over Standaardnederlands gaat , maar soms is het echt een ramp als ik met die mensen van LTO spreek, soms moet ik twee keer vragen om te kunnen begrijpen wat ze willen lol

Last edited by Nederlander RUS : Oct 16th, 2011 at 08:15 PM.
Nederlander RUS is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 16th, 2011, 08:13 PM   #224
Senior Member

Nederlander RUS's Avatar

Quote:
Originally Posted by Andiyan View Post
Håkon je Nederlands is echt grappig Maar goed ook! Ik/we zullen je helpen hier het te leren.

Non-tennis is zeker vaag Maar dat hoort er ook bij hier. Gelukkig kende ik je achtergrond al Wij adopteren de Noorse (tennis)fans graag.
die van Rusland ook, neem ik aan ?

inderdaad, deze plek kan goed zijn om die taal te oefenen... en mijne moet ik zeker verbeteren.
Old Oct 16th, 2011, 08:15 PM   #225
country flag Håkon
Senior Member

Håkon's Avatar

Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute

Wij hebben alle rood, wit en blauw in onze vlaggen
game wins: FITD US Open '12, Guangzhou '10 (#1 since 8 July 2013), TT Indian Wells '11, TT doubles Moskva '11, Brussel '12, Pattaya '13, Stuttgart '13 (w/Andreas), PAW 4 titles, Suicide Olympic gold + 2 titles, Tipping 3 titles (#1 for 25 weeks, USO Series '12), Q-Ball 7 titles, Blackjack #1 2012, Pentathlon #1 2012 (5 titles)
Азарэнка | Павлюченкова | Arvidsson | Halep | Eikeri | Clijsters | Rus | Van Uytvanck | Watson | Bertens | Superboerin Hogenkamp | Weijers
Håkon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules