Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II - Page 14 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jun 11th, 2011, 04:54 PM   #196
country flag Borisz
Senior Member

Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Wimbledon is te zien op sport1...
Borisz is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jun 11th, 2011, 07:40 PM   #197
country flag Nederlander RUS
Senior Member

Nederlander RUS's Avatar

Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of

sowieso is er altijd wat online streaming...
Old Jun 11th, 2011, 10:38 PM   #198
country flag Andiyan
Senior Member

Andiyan's Avatar

Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute

Gelukkig maar
Andiyan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 13th, 2011, 06:57 PM   #199
country flag Waltersonderzoek
Junior Member

Waltersonderzoek is an unknown quantity at this point

Geachte tennishebbers,

Mijn naam is Walter en studeer Communicatie aan de Haagse Hogeschool. Ben 34 jaar, woon midden in de Randstad en ben momenteel verloofd, bruiloft staat al gepland. Ben zelf geen actieve sporter, al mag ik graag op de fiets stappen, maar mag ook graag naar sport kijken. Vooral de sfeer langs het veld of in de zaal spreekt mij altijd aan.

In het dagelijks leven hou ik me met marketing en communicatie bezig en struin ik diverse autofora af. Ik heb me hier aangemeld omdat ik bezig ben met een onderzoek voor mijn scriptie. Voor dit onderzoek heb ik respondenten nodig maar hopelijk is het hier zo gezellig dat ik langer blijf hangen .

In het kader van mijn afstudeerscriptie voor mijn studie Communicatie ben ik bezig met een onderzoek naar het verband tussen de sportvoorkeur en de merkvoorkeur voor een auto. Voor dat onderzoek ben ik benieuwd naar uw sportvoorkeuren en de rol die sponsors van een vereniging kunnen hebben.

Vandaar dat ik op zoek ben naar sporters uit de regio zoals weergegeven op onderstaand kaartje die mij willen helpen met dit onderzoek.

Door hier te klikken komt u bij een online enquête die ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag zal nemen. Vanzelfsprekend kunt u deze enquête volledig anoniem invullen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite!
groeten,

Walter
Student Haagse Hogeschool
Waltersonderzoek is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 13th, 2011, 07:10 PM   #200
country flag Elwin.
-

Elwin.'s Avatar

Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Waltersonderzoek View Post
Geachte tennishebbers,

Mijn naam is Walter en studeer Communicatie aan de Haagse Hogeschool. Ben 34 jaar, woon midden in de Randstad en ben momenteel verloofd, bruiloft staat al gepland. Ben zelf geen actieve sporter, al mag ik graag op de fiets stappen, maar mag ook graag naar sport kijken. Vooral de sfeer langs het veld of in de zaal spreekt mij altijd aan.

In het dagelijks leven hou ik me met marketing en communicatie bezig en struin ik diverse autofora af. Ik heb me hier aangemeld omdat ik bezig ben met een onderzoek voor mijn scriptie. Voor dit onderzoek heb ik respondenten nodig maar hopelijk is het hier zo gezellig dat ik langer blijf hangen .

In het kader van mijn afstudeerscriptie voor mijn studie Communicatie ben ik bezig met een onderzoek naar het verband tussen de sportvoorkeur en de merkvoorkeur voor een auto. Voor dat onderzoek ben ik benieuwd naar uw sportvoorkeuren en de rol die sponsors van een vereniging kunnen hebben.

Vandaar dat ik op zoek ben naar sporters uit de regio zoals weergegeven op onderstaand kaartje die mij willen helpen met dit onderzoek.

Door hier te klikken komt u bij een online enquête die ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag zal nemen. Vanzelfsprekend kunt u deze enquête volledig anoniem invullen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite!
groeten,

Walter
Student Haagse Hogeschool
Ingevuld!
Haagse Hogeschool Zit er zelf ook op!
Elwin. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 13th, 2011, 07:22 PM   #201
Junior Member

Quote:
Originally Posted by Elwin. View Post
Ingevuld!
Haagse Hogeschool Zit er zelf ook op!
Thanks!

Wat voor studie doe jij als ik vragen mag? En grappig, de naam Elwin hoor je niet vaak. Een van mijn beste vrienden heet ook zo, vandaar dat het me op valt.
Old Jul 20th, 2011, 08:41 PM   #202
Junior Member

Ik heb inmiddels al heel wat reacties, dank daarvoor! Ook jullie hebben mijn onderzoek mijn onderzoek erg prettig opgepakt en daar ben ik blij om. Uiteraard kan ik altijd nog wat respondenten gebruiken :-) Hopelijk kan ik het weekend wat resultaten destilleren
Old Jul 22nd, 2011, 12:15 PM   #203
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute

Ik wil reageren maar ik woon niet meer in NL en toen ik daar woonde was het in DH, niet in het gebied op het kaart - jammer dus.

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 22nd, 2011, 01:22 PM   #204
country flag Elwin.
-

Elwin.'s Avatar

Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute Elwin. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Waltersonderzoek View Post
Thanks!

Wat voor studie doe jij als ik vragen mag? En grappig, de naam Elwin hoor je niet vaak. Een van mijn beste vrienden heet ook zo, vandaar dat het me op valt.
Haha, die naam hoor je inderdaad niet vaak
Ik doe de PABO, 2e leerjaar

Quote:
Originally Posted by DutchieGirl View Post
Ik wil reageren maar ik woon niet meer in NL en toen ik daar woonde was het in DH, niet in het gebied op het kaart - jammer dus.
Sarah How are you?
Elwin. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 22nd, 2011, 01:32 PM   #205
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute

Hoi Elwin. het gaat Oke. Jij?

Old Jul 22nd, 2011, 01:34 PM   #206
country flag MarkNL
Senior Member

MarkNL's Avatar

MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute

Hey allemaal.

Ik ben Mark en ik ben nieuw hier. Ik wil even wat vragen. Waar kan je je signature aanpassen? Ik kan dat nergens vinden. (Of is dat alleen voor Premium Members?)
MarkNL is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 22nd, 2011, 01:37 PM   #207
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

Hoi Mark. Hoe gaat het? Ik ben Australische dus niet lachen over mn NL . Ik denk dat je mag een signature hebben. Als je naar "UserCP" gaan dan op het links is er een lijst met "edit signature" boven. Maar mssn moet je een aantal posts op het forum voordat je een signature mag hebben(ben niet zeker maar ik herinner me zo'n regel).

Old Jul 22nd, 2011, 10:10 PM   #208
country flag MarkNL
Senior Member

MarkNL's Avatar

MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute MarkNL has a reputation beyond repute

Edit signature staat nergens :S dus waarschijnlijk heb ik idd nog te weinig Posts ofzo. Toch bedankt! En je nederlands is prima hoor, slechts een aantal foute vervoegingen. Maar om het te lezen is het geen probleem
MarkNL is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 23rd, 2011, 11:11 AM   #209
country flag Nederlander RUS
Senior Member

Nederlander RUS's Avatar

Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of Nederlander RUS has much to be proud of

Hoi, Mark, ik denk dat van zodra je 50 posts hebt, mag je jouw signature wijzigen.
Old Jul 24th, 2011, 08:33 AM   #210
Junior Member

Waarde tennis-liefhebbers,

Ik dank jullie voor jullie deelname aan dit onderzoek. Totaal hebben bijna 90 personen de moeite genomen om de vragenlijst in te vullen en daar ben ik diegene dankbaar voor. Ook het meedenken van die en gene op de verschillende fora hebben mij moed gegeven het onderzoek voort te zetten.

Zodra ik wat resultaten gedestileerd heb, zal ik die hier plaatsen Rest mij jullie een fijne zondag te wensen.

Walter

Quote:
Originally Posted by Elwin. View Post
Haha, die naam hoor je inderdaad niet vaak
Ik doe de PABO, 2e leerjaar
De Elwin die ik ken heeft een soort autobedrijf en hij heeft in de USA een oud bord gevonden met daarop "Elwin's Garage". Die hangt dus in de showroom :-) Succes met je studie!
Reply

Thread Tools

Posting Rules