No Grass or Hardcourt. INDOOR it's all about! - Page 26 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Oct 26th, 2008, 03:41 PM   #376
country flag wales1994
Senior Member

wales1994's Avatar

wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future wales1994 has a brilliant future
Re: No Grass or Hardcourt. INDOOR it's all about!

Well done BANG AND THE SLUMP IS GONE
wales1994 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Oct 26th, 2008, 05:52 PM   #377
country flag The Daviator
*

The Daviator's Avatar

The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute The Daviator has a reputation beyond repute

Ana I've been waiting for a scoreline like this, first time since De Los Rios in Wimby first round Didn't think it would happen here

Congrats on the title

And time to change avy and custom title
Old Oct 26th, 2008, 08:24 PM   #378
country flag azdaja
Senior Member

azdaja's Avatar

azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute azdaja has a reputation beyond repute

Klarer Sieg im Endspiel

http://sport.orf.at/081026-9546/index.html

Topfavoritin Ana Ivanovic hat das WTA-Tennisturnier in Linz in souveräner Manier für sich entschieden.

Die ehemalige Weltranglisten-Erste setzte sich am Sonntag im Finale des mit 600.000 Dollar dotierten Generali Ladies in nur 51 Minuten gegen die als Nummer zwei gesetzte Russin Wera Swonarewa mit 6:2 6:1 durch.

Für die 20-jährige Ivanovic war es der dritte Saisontitel nach dem Sieg in Indian Wells und dem Triumph bei den French Open in Paris.

"Fühle mich gut"
"Ich fühle mich gut und bin sehr happy", sagte die Serbin unmittelbar nach dem Spiel. Sie hatte im Finale gegen die Russin deutlich weniger Mühe als in den drei Runden zuvor und verwandelte nach nicht einmal einer Stunde bereits ihren ersten Matchball - symptomatisch für die Partie durch einen Eigenfehler Swonarewas.

"Ich habe sehr gut gespielt, aber sie hat es mir heute auch nicht schwergemacht", erklärte die Linz-Siegerin nach ihrem achten Karrieretitel.

Nur einen Satz abgegeben
Nur im Halbfinale gegen die Polin Agnieszka Radwanska hatte Ivanovic beim 6:2 3:6 7:5-Erfolg einen Satz abgeben müssen, zuvor war sie gegen die Österreicherin Sybille Bammer (6:4 6:2/Achtelfinale) und die Italienerin Flavia Pennetta (6:4 6:4/Viertelfinale) siegreich geblieben.

"Es war toll, hier zu spielen, ich habe immer besser in den Rhythmus gefunden, mir ist es von Spiel zu Spiel besser gegangen", resümierte Ivanovic.

"Nähere mich meiner Bestform"
Die Serbin, die sich über 275 Weltranglistenpunkte und einen Siegerscheck in der Höhe von 95.500 Dollar (70.700 Euro) freuen durfte, scheint sich nun vor dem Masters in Doha (ab 3. November) ihrer Topform wieder anzunähern.

"Ich bin noch nicht ganz auf dem Niveau, auf dem ich bei den French Open war, nähere mich allmählich aber meiner Bestform an", gab die 1,85 m große Belgraderin mit Wohnsitz Basel nach ihrem dritten Linz-Antreten (2005 Semifinale, 2006 Viertelfinale) preis.

Hartes Programm von Swonarewa
"Sie hat sehr gut gespielt, und ich habe den Preis dafür bezahlt, dass ich in den vergangenen sieben Wochen durchgehend gespielt habe", sagte Swonarewa nach der Finalniederlage.

Die Russin hatte sich nach den US Open dafür entschieden, jede Woche zu spielen, um die eigenen Chancen auf die Qualifikation für das Saisonabschluss-Masters in Doha zu erhöhen. "Ich hoffe, dass ich am Ende sagen kann, dass ich erreicht habe, was ich wollte", meinte die Weltranglisten-Neunte.

i might translate this tomorrow or so. but i like that they finally talked about ana as the star of the tournament.
azdaja is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 26th, 2008, 09:34 PM   #379
country flag DownTheLine21
Senior Member

DownTheLine21's Avatar

DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute

Incredible! Words cannot describe my happiness. After months of struggle, this title win is especially sweet. I'm so proud that Ana was able to pull herself together and get back to the top. Great win.
Old Oct 26th, 2008, 09:42 PM   #380
country flag doni1212
-LIFETIME MEMBER-

doni1212's Avatar

doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute doni1212 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Tennislover23 View Post
I like it. Do you like mine?
Maybe we should ask in the graphic request thread? Nikki or Sean?
I'm not gonna change my Avy though just my sig pic
I love your sig pic though,
Old Oct 26th, 2008, 09:51 PM   #381
country flag DownTheLine21
Senior Member

DownTheLine21's Avatar

DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute DownTheLine21 has a reputation beyond repute

I would love to take part in this Linz sig/avatar celebration, but I've sworn to keep this photo set until the next GS title.
Old Oct 26th, 2008, 09:57 PM   #382
SOA_MC
Senior Member

SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute SOA_MC has a reputation beyond repute

Finally the good times are here again
SOA_MC is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 26th, 2008, 10:36 PM   #383
country flag DAVAJ MKirilenko
-LIFETIME MEMBER-

DAVAJ MKirilenko's Avatar

DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute DAVAJ MKirilenko has a reputation beyond repute

Ana's site:

Quote:
Ana stormed to the General Ladies Linz title with a superb 6-2, 6-1 victory over world No.9 Vera Zvonareva. Ana wins her third title of the season and the eighth of her career.

Ana looked composed throughout. She scarcely made a mistake during the 50-minute match and she totally dominated. Conversely, Zvonareva was unable to cope with the power of the top seed, and she served too many double faults.

The 20-year-old made the perfect start, winning the opening two games to love. She added a second break to lead 3-0 and though Zvonareva got her name on the scoreboard in the fourth game, Ana continued to dominate and she wrapped up the opening set 6-2.

Ana was in no mood to let the Russian back into it. She maintained her terrific timing off the ground, hitting powerfully and to a great length. She broke in the opening game of the second set.

Zvonareva was barely in the match, such was Ana's utter superiority, and the world No.4 added a second break to lead 6-2, 4-1 after just 43 minutes.

Considering Ana's almost perfect play - the kind that saw her win the French Open in June - the match as a contest was over. Ana earned her first championship point two games later and she took it, winning in just 50 minutes. The 20-year-old produced a trademark squeal of delight as she sealed victory when Zvonareva hit a backhand long.

The statistics reflected Ana's outstanding performance: she produced a first serve percentage of 66, converted all six break points she earned, was never broken and hit just 10 unforced errors.

I almost start to think that this person didn't see the match at all and just based it on stats.
Of course I'm happy that Ana won, but she didn't play brilliant.
Only 10 UE's? Yes, but even less winners.
If you make 32 UE's in such a short match, then it even wasn't a match.
Ana from Berlin 07, LA 07, Stuttgart R1 08, Montreal 06 showed much more which you can call brilliant.

1. Ana Ivanovic

2. Maria Kirilenko
3. Anastasija Sevastova
DAVAJ MKirilenko is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 26th, 2008, 10:50 PM   #384
country flag jelenacg
Senior Member

jelenacg's Avatar

jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of jelenacg has much to be proud of

Well they are overreacting but who cares she won
She was solid,FH,BH were working fine,she played some good points but Vera was just awful and you can expect them to write that Vera was awful
jelenacg is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 26th, 2008, 11:09 PM   #385
country flag kim86
Senior Member

kim86's Avatar

kim86 is just really nice kim86 is just really nice kim86 is just really nice kim86 is just really nice kim86 is just really nice kim86 is just really nice kim86 is just really nice kim86 is just really nice kim86 is just really nice kim86 is just really nice kim86 is just really nice

I'm happy she's back to win, it's very important for Ana's confidence. But the best match she played this week was the one against Flavia. Today she playes a solid match, esp with the backhand, but Vera made so many UE and 7 df.

Anyway i saw her too much thin IMHO. Since she's lost weight she moves better, but her ball is less fast and less heavy, esp with the forehand. Today she was even more thin than one month ago I think she must put on 1 or 2 kilos.

In addiction, i believe she looks better with 1 or 2 kilos more
Old Oct 26th, 2008, 11:22 PM   #386
country flag Dexter
Team WTAworld
Moderator
Polish & Serbian Kingdoms

Dexter's Avatar

Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute Dexter has a reputation beyond repute

Not to mention that Ana has been broken in the 1st set... Oh well.
Old Oct 26th, 2008, 11:39 PM   #387
country flag Nikkiri
Senior Member

Nikkiri's Avatar

Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute Nikkiri has a reputation beyond repute

Ana
Reply

Thread Tools

Posting Rules